Εκπαίδευση & Ελληνικός Τουρισμός

    Από: Θέμης Σαρανταένας

Το 2019 αποτέλεσε μια χρονιά ρεκόρ για τον Ελληνικό τουρισμό. Τα έσοδα ξεπέρασαν τα 18 δισ. ευρώ και οι αφίξεις τα 31 εκατομμύρια  τουριστών. Αυτή η ανάπτυξη προϋποθέτει την υιοθέτηση δράσεων για τη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος σε πολλούς  άξονες. Για παράδειγμα μπορούμε να μιλήσουμε για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, τις επενδύσεις για την περαιτέρω ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών και την διαφοροποίηση του προϊόντος μακριά από το γνωστό μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» με επέκταση και σε άλλες μορφές  τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό πρέπει να γίνει εκτενής αναφορά στο προσωπικό που εργάζεται τον τομέα αυτό και στην καλλιέργειά του.

Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την σύμβουλο F&B Μάγδα Πειστικού συζητούν για τον ρόλο της εκπαίδευσης των επιχειρηματιών που ασχολούνται με τον Τουρισμό. Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: Ποιες είναι οι βασικές επαγγελματικές κατηγορίες στις οποίες κάποιος μπορεί να απασχοληθεί στον τουρισμό; – Ποιες έχουν ζήτηση; – Ποιες είναι οι ακαδημαϊκές δεξιότητες που απαιτούνται για έναν εργαζόμενο ή έναν επιχειρηματία στον τουρισμό; – Ποιες είναι οι επαγγελματικές δεξιότητες που απαιτούνται για έναν εργαζόμενο ή έναν επιχειρηματία στον τουρισμό; – Πως μπορεί ένας επιχειρηματίας να βελτιώσει τις δεξιότητές του; – Ποιες γλώσσες είναι σήμερα απαραίτητες (εκτός των Αγγλικών) στον τομέα του τουρισμού; – Ποια το education path που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος για να πετύχει στον τουρισμό; -Ποιο είναι τα κριτήρια επιλογής προσωπικού στον τουρισμό; και πολλά άλλα!

Παράλληλα η Λία Ζαμπέτογλου, Διευθύντρια Εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ, μας παρουσιάζει στην πράξη το ρόλο της εκπαίδευσης στον συγκεκριμένο κλάδο.

Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει 7 βασικά στοιχεία επιχειρηματικότητας στον τουρισμό.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού – επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV που μετρά πάνω από 100 επεισόδια, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 5 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 117 «Εκπαίδευση & Ελληνικός Τουρισμός» μπορείτε να το δείτε εδώ:  marketingconsultant.gr/ekpaideysi-amp-ellinikos-toyrismos/

από: Θέμης Σαρανταένας

Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (www.marketingconsultant.gr & www.marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο τα τελευταία δέκα οκτώ χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L’Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ σε μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως: Biotherm (Homme), L’ Oreal Professionnel, Lancοme και τη νέα μάρκα για την Ελλάδα Kiehl’s. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία. Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών ∆εξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, μέλος του HCA (Hellenic Coaching Association), του EMCC (European Mentoring & Coaching Council) & του ICF (International Coaching Federation). Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται εδώ και 4 τηλεοπτικές σεζόν στο Attica TV / SBC TV και 10 ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα, καθώς και την επιχειρηματική ραδιοφωνική εκπομπή «Marketing on the GO» που μεταδίδεται ζωντανά κάθε Σάββατο 14.00-16.00 στον Amagi Radio.