Το Etsy συναντά το Pinterest: μια νέα πλατφόρμα marketing με επίκεντρο τον δημιουργό»

Μια νέα start up εταιρία ελληνικής καταγωγής εμφανίστηκε στον παγκόσμιο ιστό, μια social commerce πλατφόρμα με αισθητική και λειτουργικότητα εφάμιλλη των πιο γνωστών marketplaces αλλά και με μια πλειάδα χρήσιμων marketing εργαλείων.
Ο επιχειρηματίας Νάσος Γαβαλάς μαζί με τον συνεργάτη του και σχεδιαστή μόδας Διονύση Χαλικιά, δημιούργησαν μια πλατφόρμα προώθησης για καλλιτέχνες και χειροτέχνες  που επιθυμούν να ξεχωρίσουν ανάμεσα από εκατομμύρια άλλους στον χαώδη ιστό του διαδικτύου.

Το Picklist.me απευθύνεται σε δημιουργούς και μικρά δημιουργικά brands που πωλούν τα προϊόντα τους σε marketplaces όπως πχ. το Etsy, Society6, Storenvy κ.α, τα οποία όμως προσφέρουν περιορισμένα εργαλεία για να αναδείξουν τις καλύτερες δουλειές και τα πρόσωπα πίσω από αυτές.

Αυτό το κενό ήρθε να καλύψει μια καινοτόμος ιδέα, όπου ο κάθε δημιουργός ανεβάζει εύκολα τα προϊόντα του, τα μοιράζεται με ένα κλικ σε όλα τα social media, Tumblr και Pinterest ενώ βάσει ενός εξελιγμένου αλγόριθμου το Picklist.me αναδεικνύει τα πιο popular αντικείμενα.
Το αγοραστικό κοινό από την άλλη, έχει τη δυνατότητα να δει τα προϊόντα βάσει δημοτικότητας, ανακαλύπτοντας τις παγκόσμιες τάσεις και συμβάλλοντας στη δημιουργία νέων. Έτσι κερδίζουν σε χρόνο και χρήμα καθώς έχουν πρόσβαση σε προϊόντα από τα μεγαλύτερα marketplaces με ένα μόνο κλικ.

Το Picklist.me βγήκε στον αέρα μόλις στις 10 Μαϊου του 2014 και δημιουργοί κυρίως από τη Μεγάλη Βρετανία και την Αμερική ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό, ενώ και ο διεθνής ηλεκτρονικός Τύπος άρχισε να επικοινωνεί την νέα αυτή πλατφόρμα με εξαιρετικά σχόλια.

Το επόμενο διάστημα οι ιδρυτές του Picklist.me φιλοδοξούν να δημιουργήσουν επιπρόσθετα εργαλεία που θα διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τους δημιουργούς, όπως πχ να μπορούν να ανεβάσουν όλα τους τα προϊόντα από το Etsy μέσα σε 20” και εύκολα να τα προωθούν σε social media, Tumblr, Instagram και Pinterest, καθώς και τη δυνατότητα να τρέχουν τις δικές τους καμπάνιες μέσω του Picklist.me.

Άμεσος στόχος τους είναι να βοηθήσουν και τους Έλληνες δημιουργούς που, κατά κοινή ομολογία, δημιουργούν εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής χειροποίητα προϊόντα ώστε να αναδειχθούν σε ένα ευρύτερο κοινό στην υπόλοιπη Ευρώπη και στην Αμερική.