![Tailwind-Logo-643x172_2142961127.jpg](https://www.startup.gr/wp-content/uploads/2019/01/Tailwind-Logo-643x172_2142961127.jpg)
Εντυπωσιακή είναι η προτίμηση που δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές στα Rich Media formats, όπως αποκαλύπτει η Sizmek, η μεγαλύτερη ανεξάρτητη πλατφόρμα διαχείρισης διαφημιστικών καμπανιών στον κόσμο.
Σύμφωνα με το τελευταίο Report για τους πρώτους 6 μήνες του 2014, στην Ελλάδα, τα Rich Media είναι σχεδόν 7 φορές πιο αποτελεσματικά σε σχέση με τα απλά, standard banners. Μάλιστα, οι Έλληνες χρήστες ανταποκρίνονται σε διπλάσια συχνότητα, σε σύγκριση με το μέσο Ευρωπαίο.
advertising.gr