Προτεραιότητα το Digital για τα Καταναλωτικά Αγαθά

    Από: Startup Team
πηγή: advertising.gr

Τι έδειξε η έρευνα Global Top of Mind, που πραγματοποίησαν από κοινού το Consumer Goods Forum και η KPMG International.

Το Consumer Goods Forum και η KPMG International ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα της ετήσιας Global Top of Mind Survey. Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν περίπου 500 C-suite και ανώτερα στελέχη σε παγκόσμιο επίπεδο, αποκαλύπτει πόσο σημαντική είναι η ψηφιακή επανάσταση για τα καταναλωτικά αγαθά και τις εταιρείες λιανικής πώλησης μέσα στους επόμενους 12 μήνες και η επιρροή που θα ασκήσει από την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας μέχρι την ασφάλεια των τροφίμων, την αειφορία και την ασφάλεια των δεδομένων και της ιδιωτικής ζωής.

Η στροφή προς το digital

Περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά, το επίκεντρο της προσοχής των executives έχει μετατοπιστεί από την οικονομική αβεβαιότητα στο data, την τεχνολογία και την αλυσίδα εφοδιασμού. Με δεδομένο πως η ζήτηση των καταναλωτών για τις ψηφιακές εμπειρίες και το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται, οι retailers και οι κατασκευαστές αναζητούν τρόπους για να καλύψουν αυτές τις ανάγκες και να χειριστούν την τεχνολογία αποδιοργάνωσης.

Συγκεκριμένα

• το 54% των ερωτηθέντων χαρακτήρισε την ψηφιακή στρατηγική για κινητές συσκευές και ψηφιακές πλατφόρμες, σαν την κορυφαία σκέψη για την επιχείρησή τους κατά τη διάρκεια των επόμενων 12 μηνών. Το 32% των ερωτηθέντων, ωστόσο, θεωρούν πως έχουν μικρές ή καθόλου δυνατότητες στους τομείς αυτούς
• το 56% των καταναλωτικών αγαθών και των ηγετών των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, αναφέρουν τα data analytics ως σημαντικό στοιχείο για τη στρατηγική της εταιρίας τους
• το 47% των ερωτηθέντων ανέφερε την ασφάλεια των δεδομένων σαν πολύ ή πάρα πολύ σημαντική για τις επιχειρήσεις τους και το 29% είπε ότι θα είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις κατά τη διάρκεια των επόμενων 12 μηνών. Τα Data Analytics δαναφέρθηκαν επίσης ως μία από τις τρεις μεγαλύτερες επιχειρησιακές προκλήσεις για τους επόμενους 12 μήνες (21%)

διαβάστε περισσότερα εδώ:
advertising.gr