3 άρθρα για επίδοξους πωλητές που πρέπει να διαβάσεις!

    Από: Startup Team

Οι πωλήσεις είναι ένα από τα  σημαντικότερα  κομμάτια για να έχει οικονομικό κέρδος μία εταιρία. Εκτός από τη γενική στρατηγική του μάρκετινγκ μίας εταιρίας , η στρατηγική των πωλήσεων είναι σημαντικό κομμάτι για τη βιωσιμότητα, καθώς κέρδη έρχονται από τις πωλήσεις.

Κάθε επιχειρηματίας και επίδοξος πωλητής συνεχώς θα πρέπει να προβληματίζεται για το πως μπορεί να βελτιώσει τον τρόπο που προσεγγίζει τους πελάτες . Όπως επίσης για το αν μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης ώστε να αγοράσει πάλι ή να δοκιμάσει και κάποιο άλλο προϊόν ή υπηρεσία της επιχείρησης.

 

Μερικές συμβουλές λοιπόν από αρθρογράφους του Startup.gr για να γίνετε… οι καλύτεροι πωλητές!

Ερεθίσματα και ιδέες για στροφή στην στρατηγική πωλήσεων σας

3 άρθρα για επίδοξους πωλητές που πρέπει να διαβάσεις!

Σήμερα, παρ’ ότι η ύφεση έχει επιβραδυνθεί και οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι στα ίδια επίπεδα τζίρου ή και σε καλύτερα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, οι πελάτες εξακολουθούν να αναζητούν λύσεις value for money. Αυτό αναγκάζει όλους όσους ασχολούνται με τις πωλήσεις να εστιάζουν στην εκλαμβανόμενη αξία (perceived value) που μπορεί να παρέχει το προϊόν τους και όχι απλά στα χαρακτηριστικά του. Για να προσεγγίσετε καλύτερα τον σημερινό δύσκολο πελάτη πρέπει να λάβετε υπόψη τα χαρακτηριστικά του που διαφέρουν κατά πολύ σε σχέση με εκείνα πριν από την κρίση.

Διαβάστε Περισσότερα Εδώ


CHECK LIST ΠΩΛΗΣΕΩΝ – ΠΩΣ ΠΟΥΛΑΩ

3 άρθρα για επίδοξους πωλητές που πρέπει να διαβάσεις!

1. Βαθιά γνώση

2. Ηρεμία

3. Ανοικτές ερωτήσεις *

4. Πουλάω ραντεβού (όλοι όσοι αποφασίζουν παρόντες και όχι τιμές)

Διαβάστε Περισσότερα Εδώ


Πώς να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα στις πωλήσεις

3 άρθρα για επίδοξους πωλητές που πρέπει να διαβάσεις!

Όλοι πουλάμε καθημερινά σχεδόν κάτι. Αυτό που διαφέρει είναι το τι πουλάμε, πώς το πουλάμε και σε ποιους απευθυνόμαστε.

Η αποτελεσματικότητα μας σε μια πώληση εξαρτάται κυρίως από τους εξής καθοριστικούς παράγοντες:

  • Την ανάγκη της αγοράς για το προϊόν ή την υπηρεσία, που πουλάμε
  • Τη σχέση κόστους/οφέλους του προϊόντος ή της υπηρεσίας
  • Την προσωπικότητα του πωλητή

Από τα τρία αυτό, που συνήθως αγνοείται είναι η σημασία της προσωπικότητας του πωλητή, η οποία ουδεμία σχέση έχει με την εμπειρία, καθώς η εμπειρία δε συνδέεται πάντα με αποτελεσματικότητα.

Διαβάστε Περισσότερα Εδώ


Ο καλός ο πωλητής…

Οι πολύ καλοί πωλητές είναι δυσεύρετοι. Η ικανότητά τους να επικοινωνούν και να ακούν τον πελάτη είναι αυτή που τους ξεχωρίζει. Θέλετε και εσείς να μπείτε στο κόσμο των πωλήσεων ή ψάχνετε πωλητές; Σκεφτείτε πως μπορείτε να γίνετε καλύτεροι μέσα από τις ανάγκες των πελατών σας!