7 μύθοι του SEO που πρέπει να ξεχάσετε το 2014!

    Από: Startup Team
πηγή: wdf.gr

Μύθοι στο χώρο του SEO πάντα υπήρχαν και μάλιστα αρκετοί. Κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί. Με τις τελευταίες και περισσότερο συζητημένες ενημερώσεις του αλγόριθμου της Google (Panda, Penguin και Hummingbird) ο αριθμός τους έχει αυξηθεί σημαντικά και εύκολα μπορούν να εύκολα παραπλανήσουν κάποιον που δεν είναι καλά διαβασμένος.

Ας δούμε, λοιπόν, μερικούς από τους μύθους του SEO που σίγουρα δεν πρέπει να πιστεύετε εν έτει 2014.

Μύθος #1: Το link building έχει πεθάνει

Πρακτικά η καλή κατάταξη μιας σελίδας χωρίς κανένα link είναι (σχεδόν) αδύνατη, ειδικά σε brands και λέξεις-κλειδιά με μεγάλο ανταγωνισμό.

Το link building μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στο μέλλον αν μοναδικός στόχος σας είναι μερικά links χωρίς πραγματική ουσία. Το σωστό link building δεν είναι εύκολο.

Χρειάζεστε links, όλες οι ιστοσελίδες τα χρειάζονται (και όχι μόνο για την κατάταξη στα αποτελέσματα της Google). Επομένως πρέπει να συνεχίστε την προσπάθεια απόκτησης τους, χωρίς όμως ποτέ να ξεχνάτε μερικούς κανόνες του link building που θα δώσουν αξία στη σελίδα σας για τα επόμενα χρόνια, όχι για 10-12 μήνες.

Δεν έχουν όλα τα links την ίδια αξία. Συνήθως, όσο πιο δύσκολο είναι να το αποκτήσετε, τόσο περισσότερη αξία έχει. Ρίξτε μια ματιά σε αυτή τη λίστα τεχνικών απόκτησης links και δείτε τι μπορεί να ταιριάζει στη δική σας προσπάθεια.

Μύθος #2: Τα no-follow links δεν έχουν αξία

Έχουν. Και μάλιστα έχουν την ουσιαστική αξία ενός link: Μεταφέρουν κόσμο από μια άλλη σελίδα στη δική σας. Ή μήπως δε σας νοιάζουν οι επισκέψεις;

Για να δούμε ένα παράδειγμα:

Έστω ότι έχετε μια σελίδα για επισκευή κινητών τηλεφώνων. Ας πούμε, επίσης, ότι συμμετέχετε σε ένα forum σχετικό με κινητά τηλέφωνα και βλάβες αυτών. Η πιθανότητα να πάρετε από ένα forum ένα do-follow link είναι πολύ μικρή. Ένας σύνδεσμος όμως από αυτό το forum μπορεί να σας φέρει πάρα πολλούς επισκέπτες και μάλιστα πελάτες. Πιάσατε το νόημα;

Μύθος #3: Το Content Marketing έχει αντικαταστήσει το SEO

Προφανώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Η στρατηγική δημιουργίας ποιοτικού περιεχομένου (content marketing) πάντα υπήρχε και αποτελούσε τρόπο επίτευξης καλύτερης κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό που άλλαξε είναι ότι πλέον η ποιότητα του παραγόμενου περιεχομένου παίζει καθοριστικό ρόλο.

Όλη η συζήτηση γύρω από το content marketing έχει δημιουργήσει σε μερικούς την εντύπωση ότι αυτό έχει αντικαταστήσει το SEO, όμως δεν είναι έτσι τα πράγματα.

Η παραγωγή περιεχομένου χωρίς το SEO δε θα έχει σε καμία περίπτωση τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Αν θυμηθούμε τα αρχικά του SEO (Search Engine Optimization) βλέπουμε ότι μιλάμε για βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης.

Δηλαδή: Παράγω περιεχόμενο (content marketing) και το βελτιστοποιώ για τις μηχανές αναζήτησης (SEO). Αυτός είναι ο τρόπος που δουλεύει το όλο θέμα. Τα χρειάζεστε και τα δύο.

Αν πιστεύετε στα αποτελέσματα της τεχνικής αυτής, ίσως αξίζει να διαβάσετε περισσότερα για το content marketing.

Μύθος #4: “Το guest blogging έχει πεθάνει”

Αυτή η φράση είναι η ίδια με αυτή που χρησιμοποίησε ο Matt Cutts (ο επικεφαλής της ομάδας Webspam της Google) στην ανακοίνωσή του.

Ο παραπάνω τίτλος είναι (μάλλον σκόπιμη) παγίδα. Αυτό που αληθεύει είναι πως τα guest posts σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα με σκοπό την απόκτηση “εύκολων” links έχουν πεθάνει.

Σήμερα, για να έχει αποτέλεσμα το guest blogging πρέπει να στοχεύετε στην απόκτηση φήμης και όχι μόνο links. Αυτό σίγουρα σημαίνει ότι πρέπει να γράψετε για μια ιστοσελίδα με θεματολογία όμοια με αυτή της δική σας.

Αν μπορείτε να αποκτήσετε ποιοτικά links από guest posts, κάντε το. Σιγουρευτείτε όμως ότι έχετε βρει τοκατάλληλο website για guest blogging.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
wdf.gr