Multi-Screen: Η εποχή της ευκαιρίας

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Η δυναμική εμφάνιση των smartphones και των tablets την τελευταία πενταετία δείχνει πως ήρθαν για να μείνουν. Έχοντας πλέον μπει για τα καλά στην εποχή του multi-screen, πρέπει να έχουμε ανοιχτά τα μάτια μας και να μην παραβλέπουμε βασικά στοιχεία που προκύπτουν από τη νέα αυτή τάση.

Αξίζει να αναφερθεί πως 4 στους 5 ανθρώπους παρακολουθούν τηλεόραση και online content σε παράλληλο χρόνο, ενώ μεγάλο δίλημμα προκαλεί η ερώτηση «Ποιο device θα παρατούσες πιο εύκολα; Το κινητό σου ή την τηλεόραση;». Δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε το γιατί αφού το κινητό έχει φτάσει να αποτελεί την πρώτη οθόνη («first screen») για τους περισσότερους από εμάς.

Παρατηρείται πως το 75% του συνολικού second screen activity δε σχετίζεται με το πρόγραμμα που βλέπει ο χρήστης στην τηλεόραση, αλλά με άλλα devices. Αυτό εξηγείται γιατί πολλές φορές ενώ η τηλεόραση μένει ανοιχτή ο χρήστης προχωράει σε ανάγνωση ειδήσεων, ενασχόληση με παιχνίδια & puzzles, έρευνα αγοράς & online shopping, όπως ακόμη και σε chatting με φίλους.

Οι χρήστες υιοθετούν το multi-screen activity για να έρχονται σε «επαφή» με άλλους χρήστες. Κάποιοι θέλουν να αισθάνονται την έντονη αδρεναλίνη ενός live show σε πραγματικό χρόνο, ενώ άλλοι επικεντρώνονται στο να είναι οι πρώτοι που θα μεταδώσουν cool περιεχόμενο και να ακουστεί η φωνή τους.

Πάντοτε πρέπει να έχουμε κατά νου την ερώτηση «Γιατί κάνει share content ένας χρήστης; Τι κερδίζει;» και με γνώμονα αυτό να προχωράμε στις κατάλληλες ενέργειες.

Πώς θα μπορούσαμε λοιπόν, ως digital marketers να επωφεληθούμε από αυτήν τη νέα τάση, ώστε να έρθουμε πιο κοντά με τους χρήστες μας και να τους κρατάμε διαρκώς ευχαριστημένους με το content που τους παρέχουμε;

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr