Google Display Network: Goodbye “Other Interests” targeting

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Με ανακοίνωση της Google, αποχαιρετούμε στις 17 Φεβρουαρίου το “Other Interests” targeting από το Google Display Network!

Στην αρχή, η αλλαγή αυτή είχε προγραμματιστεί για τα μέσα Ιανουαρίου. Κάτι που τελικά όμως άλλαξε και η ημερομηνία απόσυρσης μεταφέρθηκε στις 17 αυτού του μήνα.

Όσοι «τρέχουν» καμπάνιες με αυτή τη στόχευση προτείνεται να τις ανανεώσουν μέχρι τις 15 Μαΐου, αλλιώς μετά θα ενημερώνονται αυτόματα από την ίδια τη Google. Ωστόσο, ακόμα και μετά την απόσυρση της επιλογής “Other Interests”, θα είναι δυνατή η είσοδος στα historical performance data από τις προηγούμενες ενέργειες.

Εναλλακτικά, η Google μας συστήνει νέες επιλογές στόχευσης, οι οποίες είναι οι εξής:

– Affinity audiences: Στόχευση σε audiences μίας ευρύτερης κλίμακας έτσι ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό brand awareness.

Custom affinity audiences: Εξυπηρετεί τις ανάγκες για niche audiences. Διαμορφωμένη στόχευση για ένα πιο custom κοινό, ένα κοινό με ενδιαφέρον σε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr