Facebook Ad Strategies για E-commerce Marketers

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Σίγουρα οι marketers που ασχολούνται με το e-commerce, δραστηριοποιούνται σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Facebook φαίνεται να έχει καταλάβει τις μεγάλες απαιτήσεις του κλάδου και έρχεται να δώσει έξυπνες και εύκολα υλοποιήσιμες λύσεις με μία σειρά αποτελεσματικών εργαλείων. Οι λύσεις αυτές είναι διαθέσιμες στα χέρια των e- commerce marketers, προκειμένου να αλληλεπιδράσουν αποτελεσματικά με υπάρχοντες και νέους πελάτες, με απώτερο στόχο να αυξήσουν τις online αγορές προϊόντων/υπηρεσιών.

Ποιες είναι λοιπόν οι αποτελεσματικές στρατηγικές διαφήμισης στο Facebook που κάθε e-commerce marketer οφείλει να γνωρίζει; Πάμε να τις δούμε μαζί:

  1. Website Custom Audiences: To συγκεκριμένο εργαλείο σας επιτρέπει να προσθέσετε ένα pixel στον κώδικα της ιστοσελίδας σας, το οποίο αυτόματα επιτρέπει στο Facebook να δημιουργήσει ένα “history” όλων των χρηστών που επισκέφθηκαν συγκεκριμένες σελίδες του site σας. Ηcustomer list που συγκεντρώνεται παραμένει ασφαλής στο Facebook και σας δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσετε διαφημίσεις στο Facebook, οι οποίες είναι απόλυτα στοχευμένες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μπορείτε να φτιάξετε διαφημίσεις για συγκεκριμένα κοινά/στόχους με βάση προηγούμενες ενέργειες των χρηστών μέσα στο site σας. Επιπρόσθετα, το εργαλείο αυτό σας επιτρέπει να αποκλείσετε χρήστες που έχουν επισκεφθεί συγκεκριμένες σελίδες του site σας, οι οποίες υποδεικνύουν ότι ο χρήστης έχει προβεί ήδη σε αγορά κάποιου προϊόντος. Από τα παραπάνω γίνεται εύκολα αντιληπτό, ότι η customer list αποτελεί πολύτιμο στοιχείο για τον e-commerce marketer, καθώς του δίνει τη δυνατότητα να τρέξει απόλυτα στοχευμένες διαφημίσεις στο Facebook, απευθυνόμενος σε άτομα που χαρακτηρίζονται από μεγάλη πρόθεση αγοράς συγκεκριμένων προϊόντων/υπηρεσιών.

  2. Lookalike Audiences: To εργαλείο αυτό σας επιτρέπει να απευθυνθείτε σενέους δυνητικούς πελάτες που είναι πολύ πιθανόν να ενδιαφέρονται για τα δικά σας προϊόντα/υπηρεσιες, δεδομένου ότι φέρουνκοινά χαρακτηριστικά, αγοραστικές συνήθειες και προτιμήσεις με το υπάρχον πελατολόγιό σας. Έχοντας ως βάση άτομα που έχουν ήδη προβεί σε αγορά δικών σας προϊόντων/υπηρεσιών, σας δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσετε νέα δυνητικά κοινά/στόχους, με τη βοήθεια των CRM συστημάτων.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr