Big Data ή Small Data;

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Διανύοντας τη χρυσή εποχή του Internet και όλης της πληροφορίας που αυτό συγκεντρώνει, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί την αναγκαιότητα και τη δύναμη που προκύπτει από τη συλλογή και τη χρήση αυτής της πληροφορίας.

Στον χώρο του SEO και του Digital Marketing αδιαμφισβήτητα τα Big Data φέρουν μεγάλη δύναμη και επιρροή σε πολλών ειδών πράγματα και τομείς, όπως π.χ. στο monitoring των trends ενός κλάδου, ή ακόμα και στην παρακολούθηση της πορείας ενός παγκόσμιου γεγονότος. Για εμάς που ασχολούμαστε με το Digital Marketing, ένας τρόπος πρόσβασης σε αυτά τα δεδομένα είναι φυσικά το Google Trends. Και όπως έχουμε αναφέρει ξανά, με τα Google Trends μπορούμε να παρατηρούμε τα trends από τα αποτελέσματα του Google Search, τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ώστε να θέτουμε σωστότερους στόχους.

Βέβαια, όσο βοηθητικά και χρήσιμα και αν είναι τα Big Data φέρουν και κάποια μειονεκτήματα, όπως:

– Κόστος συλλογής
– Κόστος quering data
– Κόστος διαχείρισης και optimization
– Κόστος του know-how για τη σωστή και ολοκληρωμένη χρήση τους
– Νομικά ζητήματα με ορισμένους τύπους δεδομένων που τα καθιστούν απρόσιτα

Ωστόσο, υπάρχει κι άλλη μία κατηγορία δεδομένων, αυτή των Small Data, που είναι προσβάσιμα από όλες σχεδόν τις επιχειρήσεις σήμερα. Τα δεδομένα αυτά έχουν διάφορες μορφές, όπως Facebook Insights, έρευνες χρηστών (user surveys), Website Analytics Data και πολλά άλλα.

Μερικά από τα πλεονεκτήματα των Small Data είναι τα εξής:

– Συλλέγονται εύκολα
– Αποθηκεύονται εύκολα
– Ασφαλίζονται εύκολα
– Διαχειρίζονται και χρησιμοποιούνται εύκολα

Ας δούμε μαζί όμως παρακάτω γιατί τα Small Data είναι καλύτερα και προτιμότερα από τα Big Data:

Targeting

Τα Small Data είναι περισσότερο στοχευμένα ενώ τα Big Data είναι πιο χαοτικά. Αυτή είναι και η μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο κατηγοριών δεδομένων. Πιο αναλυτικά, τα Small Data είναι ιδανικά για να επιδεικνύουν σε online επιχειρήσεις ποια σημεία στο website και ποια calls to action δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Τα δεδομένα αυτά μπορεί να τα πάρει κανείς, όπως αναφέραμε και παραπάνω, από τα Google Analytics και άλλα εργαλεία και να τα χρησιμοποιήσει προκειμένου να αυξήσει τα conversions. Ένα ακόμα θετικό αυτών των data είναι πως με τη βοήθειά τους μπορούμε να διαφυλάξουμε πως θα επισκεφθεί το site μας ποιοτικό κοινό, το οποίο θα καταλήξει και στο επιθυμητό conversion.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr