Τι επίδραση έχουν τα local ads στο κόστος διαφήμισης;

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Οι δύο γίγαντες της Online Διαφήμισης φαίνονται να έχουν πέσει με τα μούτρα στο στίβο της τοπικής διαφήμισης, προκειμένου να προσελκύσουν όχι απλά τους μικρότερους διαφημιζόμενους.

Στο Facebook τα πράγματα ούτως ή άλλως είχαν πάντοτε μια χροιά από local διαφήμιση, αφού επιτρέπουν τη στόχευση με βάση ακόμα και το Δήμο στον οποίο ανήκει κάθε χρήστης εδώ και πέντε χρόνια.

Επιπλέον σε αυτό όμως, το Facebook με το roll-out των Local Awareness Ads επιτρέπει τις υπερ-τοπικές διαφημίσεις. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους επιχειρηματίες – διαφημιζόμενους να προβληθούν σε χρήστες στα κινητά και στα tablets τους, όταν εκείνοι βρίσκονται εντός 1,5 χιλιομέτρου από την επιχείρησή τους, άσχετα με το σε ποιο δήμο ή χώρα κατοικούν.

Στην αντίπερά όχθη, στη Google, η τοπική διαφήμιση πάντα έπαιζε το ρόλο της.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr