Πώς τα chatbot μπορούν να βοηθήσουν μικρές επιχειρήσεις

πηγή: fortunegreece.com

Τα ψηφιακά ρομπότ αυτόματης επικοινωνίας δεν είναι μόνο για μεγάλα brands τεχνολογίας και λιανικής πώλησης.

Τα chatbot, δηλαδή τα ψηφιακά ρομπότ αυτόματης επικοινωνίας, βρίσκονται ήδη εδώ.

Και υπάρχουν πολλές πιθανότητες ένα chatbot να βρίσκεται κρυμμένο στην εφαρμογή αποστολής μηνυμάτων σας, είτε πρόκειται για την Facebook Messenger, τη Slack ή τη WeChat, για παραγγελίες ή άλλες λειτουργίες.

Τα ψηφιακά ρομπότ αυτόματης επικοινωνίας δεν είναι μόνο για μεγάλα brands τεχνολογίας και λιανικής πώλησης· οι μικρές επιχειρήσεις έχουν κι αυτές να κερδίσουν πολλά απ’ αυτά – χρόνο, χρήμα, και πωλήσεις.

Ιδού μερικά από τα οφέλη που μπορούν να εξασφαλίσουν οι μικρές επιχειρήσεις από την υιοθέτηση chatbot:

  1. Άμεση υποστήριξη πελατών

Μπορείτε να έχετε μια άμεση παρουσία στο πεδίο της υποστήριξης πελατών για χρήστες που συνδιαλέγονται με το chatbot σας. Σε ένα δημοφιλές ερώτημα των πελατών σας, όπως π.χ. «πότε θα ολοκληρωθεί η επιστροφή του προϊόντος μου;», δημιουργήστε μια συνολική απάντηση ώστε η ομάδα σας να εστιάσει σε πιο σύνθετα ζητήματα. Ένας πελάτης που έχει ένα ερώτημα δεν χρειάζεται να κάθεται στο τηλέφωνο και να χασμουριέται ακούγοντας μουσική ή να παραπέμπεται από το ένα επιχειρηματικό τμήμα στο άλλο. Τα chatbot αντιμετωπίζουν τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα των πελατών άμεσα και με ομοιογένεια. Οι άνθρωποι μπορεί να ξεφύγουν από το κείμενο που τους έχετε δώσει· τα chatbot ποτέ.

  1. Αύξηση πωλήσεων

Τα ψηφιακά ρομπότ αυτόματης επικοινωνίας μπορούν, επίσης, να αυξήσουν τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Αν και δεν μπορούν και ούτε πρέπει να υποκαταστήσουν την ομάδα πωλήσεων, μπορούν να τη βοηθήσουν όντας το πρώτο σημείο επαφής. Παράλληλα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια αυτοματοποιημένη συζήτηση που να ταιριάζει με έναν νέο επισκέπτη. Αν και τα chatbot είναι αρκετά πρόσφατα, η τεχνητή νοημοσύνη στην οποία βασίζονται είναι σε θέση να συλλέγει τα δεδομένα που απαιτούνται για να προτείνονται συγκεκριμένα προϊόντα σε έναν πελάτη. Αν, π.χ., ένας πελάτης θέλει ένα μπουφάν μπλε χρώματος με κουκούλα, το chatbot μπορεί να εντοπίσει τα προϊόντα που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά – και μάλιστα, θα κρατήσει τις προτιμήσεις για την επόμενη φορά που ο ίδιος πελάτης θα επικοινωνήσει με την επιχείρηση.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com