Content marketing Strategy: Πως να αυξήσετε το traffic σας

    Από: Startup Team
πηγή: developgreece.com

Το Content Marketing Strategy αποτελεί τον βασικότερο παράγοντα, για να ενισχύσετε το traffic της σελίδας σας. Σήμερα, το 30% των επιχειρήσεων ακολουθούν μία συγκεκριμένη στρατηγική στις διαφημιστικές τους καμπάνιες, όμως, μόνο ένας πολύ μικρός αριθμός αυτών είναι πραγματικά ικανοποιημένος. Για αυτόν τον λόγο, οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα αναθέτουν τις contentmarketing στρατηγικές τους σε εξειδικευμένα agencies, ώστε να έχουν σίγουρη επιτυχία. Αν είστε ένας από αυτούς, που επιθυμούν να ανανεώσουν και να αναπτύξουν τις content marketing πρακτικές, δημιουργήσαμε αυτό το άρθρο ακριβώς για εσάς. Συγκεντρώσαμε τις καλύτερες content marketingπρακτικές που κυκλοφορούν, με στόχο να αυξήσετε δυναμικά το traffic σας.

  1. Αναζητήστε το κοινό σας

Η επικοινωνία με το target audience είναι το κλειδί ενός πετυχημένου Content Marketing.  Είναι σημαντικό να αναγνωρίζετε το κοινό σας, διότι με αυτόν τον τρόπο αντιλαμβάνεστε τις ανάγκες του και στοχεύετε σε αυτές. Αντίθετα, αν δεν έχετε ορίσει target audience, τότε η διαφήμισή σας ενδέχεται να μην έχει ανταπόκριση, καθώς δεν θα καταφέρει να ανταποκριθεί στις ανάγκες του. Ξεκινήστε λοιπόν να προσεγγίζετε το target audience της επιχείρησής σας απαντώντας στα παρακάτω ερωτήματα:

-Ποιο είναι το κοινό στο οποίο στοχεύετε;

-Τι ενθουσιάζει το κοινό σας;

-Τι περιεχόμενο αναζητούν οι επισκέπτες του site σας;

Οι απαντήσεις θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε στοχευμένο περιεχόμενο, που να ανταποκρίνεται ακριβώς στις ανάγκες του target audience. Αν λάβετε υπόψη σας αυτήν τη στρατηγική τότε το όφελος που θα εισπράττετε, για κάθε φορά που δημοσιεύετε ένα άρθρο ή ένα video, θα είναι διπλό.

  1. Παρατηρήστε τους ανταγωνιστές σας

Στον κόσμο του Content Marketing δεν κινείστε μόνοι σας. Θα πρέπει να έχετε τα μάτια σας στραμμένα στις κινήσεις και στις αναρτήσεις των ανταγωνιστών σας. Ακολουθώντας αυτήν την στρατηγική έχετε τρία σημαντικά κέρδη:

  • Παραμένετε διαρκώς ενήμεροι για τις αλλαγές που γίνονται στην αγορά
  • Βρίσκετε έμπνευση και νέες ιδέες, για να προσεγγίσετε το κοινό σας.
  • Επαληθεύετε αν το περιεχόμενό σας είναι αυθεντικό
  • Εντοπίζετε τα κενά σας και διαπιστώνετε που πρέπει να επικεντρωθείτε.

Τέλος, υπάρχουν διάφορα εργαλεία με τα οποία μπορείτε να «παρακολουθήσετε» τους ανταγωνιστές σας. Τα πιο γνωστά είναι το Ahrefs, το Spy FU, το SEO Spy Glass και το Compete.com. Χρησιμοποιήστε όλα αυτά τα εργαλεία, για να εντοπίσετε τα κενά σας και να διαπιστώσετε τα σημεία που πρέπει να επικεντρωθείτε.

  1. Επικεντρωθείτε στο Conversion rate

Αν έχετε υψηλό traffic, όμως τα ποσοστά του conversion rate στο site σας είναι χαμηλά, τότε το κέρδος που σημειώνεται δεν είναι στην πραγματικότητα σημαντικό. Και αυτό, διότι παρά το υψηλό ενδιαφέρον γύρω από το site σας, ουσιαστικά αποτυγχάνετε να κερδίσετε πραγματικούς πελάτες.

Αντίθετα, ένα περιεχόμενο που δεν σημειώνει πολλές επισκέψεις, όμως οδηγεί σε υψηλότερα ποσοστά πωλήσεων είναι πολύ πιο χρήσιμο για την εταιρεία σας. ‘Eχουμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο τη σημασία του Conversion rate σε μία Landing Page. Ένα υψηλό Conversion rate αποτελεί την απόδειξη ότι το περιεχόμενό σας αποδίδει πολύ περισσότερο από το να προσελκύει μόνο leads που ίσως να μην γίνουν ποτέ πελάτες.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
developgreece.com