Η τεχνολογία ως αβαντάζ στη στρατηγική του Marketing

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Ο ολοένα αυξανόμενος ρυθμός εξέλιξης της τεχνολογίας ανοίγει καινούργιες πόρτες για το marketing. Με τις δυνατότητες να εκτοξεύονται στα ύψη και καινούργια εργαλεία και πλατφόρμες να δημιουργούνται κάθε μέρα, ο κλήρος πέφτει στους marketeers ώστε να τα αξιοποιήσουν προς όφελός τους. Να σημειωθεί ότι οι καινούργιες αυτές τακτικές θα πρέπει να λειτουργήσουν συμπληρωματικά και όχι ως αντικατάσταση της marketing στρατηγικής. Παρακάτω θα αναφέρουμε κάποια βασικά στοιχεία που πρέπει να έχουμε υπόψη μας:

1. Επικεντρωθείτε στον στόχο

Ο ενθουσιασμός ενός νέου εργαλείου ή υπηρεσίας μπορεί να σας αποσυντονίσει, με αποτέλεσμα να μπερδευτούν οι προτεραιότητές σας. Θα πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό σας το τι θέλετε να επιτύχετε και να μη λοξοδρομείτε από τα βήματα που έχετε ορίσει. Οι καινούργιες μέθοδοι που μπορεί να συναντήσετε καλό είναι να τίθενται σε ισχύ μόνο όταν χρειάζονται για την επίτευξη των marketing στόχων σας.

2. Διατηρείστε ανθρώπινη προσέγγιση

Οι καταναλωτές έχουν την ανάγκη να αισθάνονται ότι επικοινωνούν με κάποιον άνθρωπο και όχι με ρομπότ. Αυτοματοποιημένες απαντήσεις και απρόσωπη προσέγγιση είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να αποφεύγεται. Η προσωποποιημένη επικοινωνία οδηγεί σε περισσότερες αλληλεπιδράσεις με τους χρήστες. Επιπρόσθετα εξασφαλίζει ισχυρότερες σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών και καθιστά τις επιχειρήσεις πιο προσεγγίσιμες. Η τεχνολογία πρέπει να ενισχύει αυτά τα γνωρίσματα και όχι να τα εξαλείφει ώστε να συμπληρώνει κάθε είδους ενέργειες marketing.

3. Αναζητείστε συνθήκες επωφελείς για όλους

Ο ρόλος μας ως marketeers μας ωθεί να αναζητήσουμε λύσεις μέσω των οποίων επωφελούνται όλες οι μεριές. Σκεφτείτε το παράδειγμα ενός brand με είδη μαγειρικής. Αρχικά δημιούργησε content με how-to βίντεο για διάφορα φαγητά και συνταγές από γνωστούς σεφ. Με αυτό τον τρόπο, κάνοντας παράλληλα διαφήμιση και αυξάνοντας την κίνηση στο site τους, κατάφεραν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Απόρροια της κίνησης αυτής, η ικανοποίηση των καταναλωτών τους με το περιεχόμενο που είχαν παράξει.

4. Η δύναμη του data στο marketing

Ένα από τα μεγαλύτερα εργαλεία marketing που έχουμε πλέον στη διάθεσή μας είναι τα δεδομένα και η δύναμη που κρύβεται μέσα τους. Τα χρησιμοποιούμε για να εντοπίσουμε το κοινό μας, καθώς και για να εμφανίσουμε το κατάλληλο μήνυμα τη σωστή στιγμή, με σκοπό το conversion. Για τις επιχειρήσεις και τα brands η χρήση του data είναι ζωτικής σημασίας καθώς πέρα από τα προαναφερθέντα μπορεί να ανοίξει τον δρόμο προς την ανάπτυξη. Η σωστή καταγραφή και η συνεχής ροή δεδομένων προσθέτουν στην αξία μιας επιχείρησης και οδηγούν στην επίτευξη των στόχων της.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr