Επιχειρηματικότητα

Διπλή βράβευση για το καινοτόμο τραπέζι καθαριστή αέρα STARKVIND της IKEA

 «Προϊόν της Χρονιάς 2022» και «Red Dot Design Award».

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου Fourlis, απέσπασε μια μεγάλη διάκριση για το καινοτόμο προϊόν STARKVIND που αναδείχθηκε από τους Έλληνες καταναλωτές ως «Προϊόν της Χρονιάς 2022» στον ομώνυμο θεσμό.

Έχοντας ως προτεραιότητα τη βελτίωση της καθημερινής ζωής στο σπίτι, η IKEA δημιούργησε το καινοτόμο προϊόν STARKVIND, συνδυάζοντας την εκτεταμένη γνώση της στα έπιπλα σπιτιού με την τεχνολογία στη ρύθμιση της ποιότητας του αέρα εσωτερικών χώρων. Το συγκεκριμένο προϊόν διακρίνεται για τον κομψό σχεδιασμό του, συμβάλλοντας παράλληλα σε μία πιο καθαρή ατμόσφαιρα στο σπίτι, αφού το φίλτρο σωματιδίων που περιέχει φιλτράρει περίπου 99,5% των μικρότερων αερομεταφερόμενων σωματιδίων, σκόνης και γύρης και καθαρίζει τον αέρα από διάφορα επιβλαβή αέρια βοηθώντας ταυτόχρονα στη μείωση των οσμών. Ακόμα, το συγκεκριμένο προϊόν μέσα από τη σύνδεσή του με την πύλη δικτύου TRÅDFRI και την εφαρμογή IKEA Home, επιτρέπει τη ρύθμιση της ποιότητας του αέρα στο σπίτι με το πάτημα ενός κουμπιού.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η Σταυρούλα Γεωργακαράκου, ΙΚΕΑ Range Manager Ελλάδος & Κύπρου: «Η διάκριση αυτή αποτελεί κίνητρο για όλους εμάς στην ΙΚΕΑ να συνεχίζουμε να συνδυάζουμε την εργονομία και τη λειτουργικότητα με το προσιτό design και την αισθητική. Αυτό άλλωστε είναι στο DNA μας αλλά και βασική αρχή του δημοκρατικού μας σχεδιασμού».

Δεν είναι τυχαίο ότι το τραπέζι καθαριστής αέρα STARKVIND απέσπασε και το διεθνές βραβείο «Red Dot Design Award 2022» στην κατηγορία «Σχεδιασμός προϊόντος».

Το «Red Dot Design Award», το οποίο διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Design Zentrum Nordrhein Westfalen, συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους θεσμούς design στον κόσμο. Οι φετινές συμμετοχές αξιολογήθηκαν από μία διεθνή επιτροπή 48 ανεξάρτητων μελών.

Το βραβείο «Προϊόν της Χρονιάς» είναι ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος θεσμός βράβευσης διεθνώς σχετικά με την καινοτομία καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών και πλέον διοργανώνεται σε πάνω από 45 χώρες. Στόχος είναι μέσα από το θεσμό να αναδεικνύονται νέα καινοτόμα προϊόντα της αγοράς και να επιβραβεύονται οι προσπάθειες των επιχειρήσεων που δημιουργούν με γνώμονα την καινοτομία. Οι διακρίσεις προκύπτουν έπειτα από ψηφοφορία του καταναλωτικού κοινού.