Η Goldman Sachs και η HSBC “ποντάρουν” $20 εκατ. στους τραπεζικούς λογαριασμούς τεχνητής νοημοσύνης της Bud

    Από: Startup Team

Ορισμένες από τις μεγαλύτερες τράπεζες του κόσμου ένωσαν τις δυνάμεις τους για να επενδύσουν σε μια start up που έχει τη βάση της στο Λονδίνο και είναι έτοιμη να αλλάξει τη σχέση μας με τα χρήματα.

Η Bud που ιδρύθηκε από τους Ed Maslaveckas και George Dunning παρέχει ανοιχτές τραπεζικές τεχνολογίες σε παίκτες υψηλού επιπέδου με ιδιαίτερη έμφαση στην  τεχνητή νοημοσύνη και στους “έξυπνους” λογαριασμούς (“smart” accounts).

Η Goldman Sachs, η ΗSBC, η ANZ (o τραπεζικός όμιλος της Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας), η Investec και η Banco Sabadell της Ισπανίας μαζί με άλλους επενδυτές, στήριξαν σήμερα την Βud με $20 εκατ. στο πλαίσιο του πρώτου γύρου χρηματοδότησης Series A.

“Αυτό που κάνουμε το τελευταίο έτος είναι να δοκιμάζουμε διάφορα πράγματα με τις τράπεζες και τώρα είναι πραγματικά καιρός να τα μεταφέρουμε όλα αυτά σε ένα “ζωντανό” τραπεζικό περιβάλλον” δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Bud, Μaslaveckas, στο Forbes.

Για να γίνει αυτό, η Bud σκοπεύει να διπλασιάσει τον αριθμό των 70 ανθρώπων που απασχολεί και να δημιουργήσει, όπως αναφέρει ο Maslaveckas, την μεγαλύτερη ομάδα στον κόσμο που είναι αφιερωμένη στην ανοιχτή τραπεζική (Open Banking) .

Η Bud ξεκίνησε το 2016 ως μια εφαρμογή που επιτρέπει στους χρήστες να συγκεντρώσουν όλους τους τραπεζικούς λογαριασμούς σε ένα μέρος στην συνέχεια όμως άλλαξε την πορεία του προκειμένου να γίνει ένας Β2Β πάροχος ανοιχτών τραπεζικών τεχνολογιών (Οpen Banking tech).

Σήμερα η Bud βρίσκεται πίσω από μια εφαρμογή της HSBC για τους πελάτες της First Direct που τους επιτρέπει να αναλύουν τις δαπάνες που κάνουν σε όλους τους λογαριασμούς. Επίσης συνεργάζεται με 85 εταιρείες συμπεριλαμβανομένων των Hiscox και AJ Bell.

O Raman Bhatia, επικεφαλής της ψηφιακής τράπεζας στην HSBC στο τμήμα Retail Banking και Wealth Management ο οποίος θα συμμετάσχει και στο διοικητικό συμβούλιο της Bud δήλωσε ” Η Βud μας βοήθησε να διαμορφώσουμε την προσέγγιση μας στο “ανοιχτό τραπεζικό σύστημα” και να αναπτύξουμε υπηρεσίες που καθιστούν ευκολότερη την εξυπηρέτηση των πελατών μας”.

Η αλλαγή λογαριασμού είναι ένας άλλος τομέας στον οποίο επικεντρώνεται η start up, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, και φαίνεται πως συνεχώς κερδίζει έδαφος. H ψηφιακή τράπεζα Monzo πρόσφατα ανακοίνωσε ότι η απλοποίηση της αλλαγής λογαριασμού είναι κάτι το οποίο εξετάζεται. “Είναι ένα από τα βασικά πράγματα που θα εξετάσουμε” δήλωσε και ο Maslaveckas.

Πηγή: Forbes.com