Η LG Electronics κερδίζει κορυφαία βαθμολογία στο Πρόγραμμα Αξιολόγησης Βιωσιμότητας MindClick για τη Marriott

    Από: Startup Team
Η LG είναι ο μόνος κατασκευαστής οθονών που κατέκτησε την βαθμολογία «Leader» στο Πρόγραμμα Αξιολόγησης Βιωσιμότητας της Marriott.

Η LG Electronics έλαβε την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία στο Πρόγραμμα Αξιολόγησης Βιωσιμότητας MindClick 2021 (MSAP) για τη Marriott International. Ως προμηθευτής ξενοδοχειακών τηλεοράσεων και digital signage οθονών για 14 επωνυμίες Marriott, η LG έχει κερδίσει τη βαθμολογία «Leader» για επτά συνεχόμενα χρόνια και παραμένει ο μόνος κατασκευαστής οθονών που λαμβάνει αυτή τη διάκριση.

Η βαθμολογία «Leader», που ανακοινώθηκε ενόψει της Ημέρας της Γης, καταδεικνύει ότι η «υποδειγματική χρήση περιβαλλοντικά και κοινωνικά υπεύθυνων πρακτικών της LG σε όλο τον κύκλο ζωής όλων των σειρών προϊόντων, από την επιλογή υλικού έως τις λύσεις στο τέλος του κύκλου ζωής τους» επαληθεύτηκε από το MindClick μέσω αυστηρής διαδικασίας ελέγχου. Το MSAP είναι μια ετήσια αξιολόγηση των προμηθευτών της Marriott που αποτιμά τη βιωσιμότητα του κύκλου ζωής των προϊόντων τους.

Οι προμηθευτές αξιολογούνται για όλες τις πτυχές του προϊόντος τους, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας, της κατασκευής, της συσκευασίας, της διανομής και της διάθεσης προϊόντων, και αναγνωρίζονται σε ένα από τα τρία επίπεδα: Starter, Achiever και Leader. Το πρόγραμμα αξιολόγησης εκτιμά τους προμηθευτές στο λειτουργικό τους αποτύπωμα με περιβαλλοντικές και κοινωνικές μεθόδους μέτρησης όπως η μείωση της ενέργειας, του άνθρακα και του νερού και τα ανθρώπινα και εργασιακά δικαιώματα, καθώς και τα προϊόντα που προμηθεύουν. Χρησιμοποιεί επίσης μετρήσεις όπως το αποτύπωμα άνθρακα από τη χρήση και τη διανομή προϊόντων, την ανακυκλωσιμότητα, καθώς και τη χρήση βιώσιμων υλικών και χημικών ουσιών. Το 2021, η LG πέτυχε κορυφαίες βαθμολογίες σε επτά από τις εννέα κατηγορίες αξιολόγησης.

Οι τηλεοράσεις και οι οθόνες ξενοδοχείων από την LG Business Solutions κέρδισαν την διάκριση  Leader σε πολλές βασικές κατηγορίες:

  • “Κοινωνική” με απαιτούμενες πολιτικές για τον άνθρωπο και την εργασία, συμπεριλαμβανομένης της μηδενικής ανοχής για καταναγκαστική ή υποχρεωτική εργασία, διακρίσεις, παιδική εργασία και εμπορία ανθρώπων.
  • «Περιβαλλοντική» με ολοκληρωμένα αποτυπώματα και στόχους ελάττωσης για μείωση της ενέργειας, μειωμένες εκπομπές άνθρακα, μείωση νερού και μειωμένη σπατάλη στις εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή προϊόντων.
  • «Διανομή» μέσω της χρήσης μεταφορικών φορέων που είναι πιστοποιημένοι από την EPA SmartWay και τηρούν ανώτατο όριο για τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
  • «Υγεία Επισκέπτη» με προϊόντα που μειώνουν τις τοξίνες μέσω της συμμόρφωσης με χημικές ουσίες που προκαλούν σοβαρή ανησυχία.
  • «Τέλος χρήσης» και «Επίπτωση εγκατάστασης» με προϊόντα που είναι ανακυκλώσιμα και συσκευάζονται σε ανακυκλώσιμα υλικά και έχουν εντοπιστεί λύσεις στο τέλος του κύκλου ζωής τους.
  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
  • LG