Πώς η Rihanna δημιούργησε περιουσία $600 εκατ. και έγινε η πλουσιότερη τραγουδίστρια στον κόσμο

    Από: Startup Team

Η διάσημη τραγουδίστρια, Robyn Rihanna Fenty, 31 ετών, που έχει εξελιχθεί σε fashion icon και σε επιχειρηματία της βιομηχανίας του μακιγιάζ, σύντομα θα είναι η πρώτη έγχρωμη γυναίκα που θα κατέχει ένα luxury fashion brand. Όλες αυτές οι προσπάθειες δημιούργησαν περιουσία ύψους $600 εκατ. καθιστώντας την την πλουσιότερη γυναίκα μουσικό στον κόσμο ξεπερνώντας τις Madonna ($570 εκατ.), Celine Dion ($450 εκατ.) και Beyoncé ($400 εκατ.).

Τα περισσότερα χρήματα δεν προέρχονται από την μουσική της αλλά από τη συνεργασία της με την Moët Hennessy Louis Vuitton, τον γαλλικό οίκο ειδών πολυτελείας του δισεκατομμυριούχου Bernard Arnault. Η Rihanna και η LVMH συνεργάζονται για το brand Fenty Beauty. Τα συγκεκριμένα προϊόντα που παρουσιάστηκαν τον Σεπτέμβριο του 2017 στα καταστήματα Sephora, το άλλο brand της LVMH, και στο FentyBeauty.com, γρήγορα γνώρισαν μεγάλη επιτυχία.  Η Fenty Beauty τις πρώτες εβδομάδες σημείωσε πωλήσεις αξίας $100 εκατ., λαμβάνοντας κυρίως ώθηση από την ίδια τη Rihanna αλλά και από τους 71 εκατ. followers στο Instagram.

Ολόκληρη η βιομηχανία περιποίησης έχει γνωρίσει άνθηση τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με το Grand View Research, μέχρι το 2025 οι πωλήσεις θα μπορούσαν να ξεπεράσουν τα $200 εκατ.. Η αγορά σημείωσε ρεκόρ 134 συγχωνεύσεων και εξαγορών το περασμένο έτος συμπεριλαμβανομένων της εξαγοράς της First Aid Beauty από την P&G για $250 εκατ.. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως 11 από τις 80 γυναίκες στη λίστα του Forbes με τις πιο πλούσιες αυτοδημιούργητες γυναίκες δημιούργησαν την περιουσία τους από προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης. Πολλοί έκαναν αυτό που έκανε και η Rihanna, στράφηκαν δηλαδή σε χαμηλού κόστους marketing μέσω των social media. Αυτό λειτούργησε καλά και για άλλες διασημότητες όπως η Kylie Jenner και η σειρά της Kylie Cosmetics.

Η Fenty Beauty διαφοροποιήθηκε σημαντικά καθώς κυκλοφόρησε 40 διαφορετικές αποχρώσεις make up, πολύ περισσότερες από αυτές που πωλούν άλλες μάρκες. “Η Fenty Beauty όχι μόνο πραγματοποίησε σημαντικές πωλήσεις αλλά άλλαξε τη βιομηχανία” δήλωσε η Stephanie Wissink ερευνήτρια της Jefferies.

Οι πωλήσεις συνέχισαν να αυξάνονται. Η Fenty Beauty σημείωσε το περασμένο έτος έσοδα ύψους περίπου $570 εκατ., μόλις 15 μήνες μετά την έναρξη της επιχείρησης. Η αξία ολόκληρης της επιχείρησης ανέρχεται στα $3 δισ. Το Forbes εκτιμά ότι το ποσοστό της LVMH ανέρχεται στο 50% και της Rihanna στο 15%.

H τραγουδίστρια η οποία ξεπέρασε τα προβλήματά που της δημιούργησε ο βίαιος πατέρας της αλλά και ο πρώην σύντροφός της Chris Brown που την ξυλοκόπησε το 2009, κατέχει επίσης τη σειρά Savage X Fenty και συγκεντρώνει εκατομμύρια από τις περιοδείες που πραγματοποιεί ως τραγουδίστρια.

Η αυτοκρατορία της συνεχίζει να μεγαλώνει. Τον Μάιο, η LVMH και η Rihanna ανακοίνωσαν την Fenty, μια νέα σειρά ειδών ένδυσης που θα παρασκευάζει ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ και κοσμήματα υψηλής ποιότητας. “Ο Bernard Arnault ήταν πολύ ενθουσιώδης. Εμπιστεύτηκε εμένα και το όραμά μου” δήλωσε η Rihanna στο The New York Times Style Magazine.

Η σειρά μόδας η οποία κυκλοφόρησε online τον Μάιο περιλαμβάνει μεγέθη έως και large, υιοθετώντας την ίδια φιλοσοφία με την Fenty Beauty, και θα βρεθεί κάτω από την ίδια ομπρέλα με διάσημες μάρκες όπως η Dior και η Givenchy που ανήκουν στην LVMH εδώ και πάνω από 30 χρόνια.

“Αυτό που έκανε η Fenty Beauty στον χώρο της ομορφιάς, η Fenty θα το κάνει στον χώρο της μόδας” δήλωσε η Wissink.

Πηγή: capital.gr