Το boutique ξενοδοχείο που φέρνει νέο αέρα στην Ερμού

    Από: Startup Team

Εκτός από το λιανεμπόριο η Ερμού πρωταγωνιστεί εσχάτως και στον ξενοδοχειακό τομέα με ένα deal για ένα από τα ελάχιστα κενά κτίρια του πεζοδρόμου.

Ο λόγος για ένα από τα ακίνητα- στολίδια της οδού στον αριθμό 46, ιδιοκτησίας του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού, το οποίο κατά τις πληροφορίες, πρόκειται να μετατραπεί σε boutique ξενοδοχείο, μετά τη μίσθωσή του, με ένα ενοίκιο αρκετών χιλιάδων ευρώ.

Το κτίριο, στη συμβολή των οδών Ερμού και Ευαγγελιστρίας, που φιλοξενεί στο ισόγειό του εδώ και δύο χρόνια το πρώτο και μοναδικό κατάστημα στη χώρα μας της γνωστής αλυσίδας Forever 21, θα φιλοξενεί προσεχώς και ένα ακόμη ολοκαίνουριο, πιθανότατα 4άστερο, ξενοδοχείο. Το ακίνητο έχει μισθωθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, από τον επιχειρηματία που έχει μισθώσει και το πρώην ξενοδοχείο La Mirage στην Ομόνοια, τον κ. Στέλιο Ιωαννίδη. Το νέο ξενοδοχείο θα διαθέτει περί τα 30 δωμάτια και roof garden με εντυπωσιακή θέα στην Ακρόπολη και θα είναι το δεύτερο, καινούριο ξενοδοχείο που θα λειτουργήσει στον πεζόδρομο, μετά το 4 αστέρων Elia Ermou που λειτουργεί εδώ και λίγο καιρό στον αριθμό 15- 17 και φυσικά το Electra Athens, των Electra Hotels & Resorts, με μακρά ιστορία στην «καρδιά» του εμπορικού κέντρου της ελληνικής πρωτεύουσας.

Το νέο εγχείρημα του κ. Ιωαννίδη, έρχεται μετά τη συμφωνία υπεκμίσθωσης που έχει υπογράψει με τους Ισραηλινούς της Brown Hotels για το πρώην ξενοδοχείο La Mirage στην Ομόνοια και τη μετατροπή της παλιάς κι εγκαταλελειμμένης μονάδας των 208 δωματίων σε ξενοδοχείο 4 αστέρων της ισραηλινής αλυσίδας, η οποία, με τη σειρά της, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. O ξενοδοχειακός επιχειρηματίας, o οποίος έχει κι άλλες μονάδες στην Αθήνα, είχε υποβάλει προ διετίας τη μοναδική προσφορά στο διαγωνισμό της Υπηρεσίας Αξιοποίησης Ακίνητης Περιουσίας των Ενόπλων Δυνάμεων για λογαριασμό του ιδιοκτήτη, του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας κι είχε μισθώσει το πρώην La Mirage. Τώρα, φαίνεται ότι «ποντάρει» πολλά στο νέο εγχείρημα της Ερμού, η οποία συγκεντρώνει τη μεγαλύτερη κίνηση των επισκεπτών της ελληνικής πρωτεύουσας.

Η «τοποθέτηση» στη μεγαλύτερη εμπορική πιάτσα στης Ελλάδας φαίνεται ότι ενέχει λιγότερο ρίσκο, σε μία συγκυρία, κατά την οποία, παρά τη συνεχιζόμενη άνοδο των επισκεπτών της πόλης, ο ανταγωνισμός σε νέες κλίνες και καταλύματα στην πρωτεύουσα έχει ρίξει τις πληρότητες. Σημειώνεται ότι η τουριστική κίνηση στην Αθήνα άγγιξε τα 5,7 εκατομμύρια ξένους επισκέπτες το 2018 και παρουσιάζει διψήφιο ποσοστό αύξησης, άνω του 13% και το 2019.

Πηγή: Newmoney.gr