Το fund που επένδυσε σε Facebook και Airbnb, τώρα ετοιμάζει το επόμενο μεγάλο χτύπημα

    Από: Startup Team

Ο πρώτος υποστηρικτής των Facebook, Airbnb, Lyft και Spotify, θέλει να αξιοποιήσει τις επενδυτικές ευκαιρίες που προσφέρει ένα ροζέ κρασί.

Η Founders Fund, το venture capital με έδρα το Σαν Φρανσίσκο και ιδρυτή τον δισεκατομμυριούχο Peter Thiel, ανακοίνωσε ότι ηγείται ενός επενδυτικού γύρου 7 εκατ. δολ. για την Bev, την startup που διαθέτει στην αγορά ροζέ κρασί σε “κουτάκι”, με γυναίκα επικεφαλής και έδρα στο Λος Άντζελες. Μεταξύ των ιδιωτών επενδυτών περιλαμβάνονται το δίδυμο των DJ “The Chainsmokers” και η αντιπρόεδρος της Facebook για το κοινωνικό καλό.

Πρόκειται για την πρώτη επένδυση της εταιρείας σε μία εταιρεία αλκοολούχων, αλλά η εταίρος της Founders Fund, Lauren Gross λέει ότι στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα στοίχημα στην Alix Peabody, την 28χρονη ιδρύτρια και CEO της Bev. “Μας προσελκύουν οι ιδρυτές” δήλωσε πρόσφατα στο Forbes η Gross. “Παρότι συχνά ‘ριζώνουμε’ στην τεχνολογία, στην πραγματικότητα είμαστε μία γενική εταιρεία. Αυτό με το οποίο έχει να κάνει στην πραγματικότητα είναι με την επένδυση σε έναν ιδρυτή, που μπορεί να ‘χτίσει’ σε οποιονδήποτε τομέα”. Σύμφωνα με την Gross η Peabody ξεχωρίζει ως ιδιαίτερα “ευφυής και αυθεντική”.

Η ιστορία της Peabody ξεκινά πριν από τέσσερα χρόνια, μετά από μία στάση στο hedge fund Bridgewater και σε μία εταιρεία επιλογής προσωπικού για τον τεχνολογικό κλάδο, στο Σαν Φρανσίσκο. Μετά, σε ηλικία 24 ετών, έπαθε οργανική ανεπάρκεια.

Όταν η υγεία της σταθεροποιήθηκε, αποφάσισε να καταψύξει τα ωάριά της. Αλλά επειδή πρόκειται για μία μακρόχρονη διαδικασία που μπορεί να κοστίσει δεκάδες χιλιάδες δολάρια και σπανίως καλύπτεται από την ασφάλεια υγείας, η Peabody χρειαζόταν να βγάλει χρήματα, γρήγορα. Άρχισε να διοργανώνει πάρτι με είσοδο που απευθύνονταν σε γυναίκες οι οποίες έψαχναν ένα ασφαλές μέρος για να ξεδώσουν και έτσι έβγαλε αρκετά χρήματα για να καλύψει τα ιατρικά της έξοδα.

Κάπου εκεί συνειδητοποίησε ότι μπορεί να βρισκόταν κοντά σε μία καλή ιδέα: “Υπάρχουν τόσα λίγα προϊόντα που έχουν μία συναισθηματική πτυχή ως μάρκες και μιλούν στις γυναίκες με αυθεντικό τρόπο. Είναι μία ανδροκρατούμενη αγορά. Είτε το ήθελα είτε όχι, αποφάσισα ότι έπρεπε να μπω σε αυτόν τον χώρο”.

Όταν ήρθε η ώρα να βγάλει ένα προϊόν 2017, η Peabody ανακάλυψε 30.000 δολ. σε ένα ξεχασμένο πρόγραμμα συνταξιοδότησης, που της είχε προσφέρει η Bridgewater. Με το που το ανακάλυψε, εκταμίευσε το ποσό, πλήρωσε τη χρηματική ποινή και χρησιμοποίησε τα εναπομείναντα 20.000 δολάρια για να χρηματοδοτήσει την παραγωγή του πρώτου της προϊόντος.

Σήμερα η Bev, πωλεί μόνο ένα είδος ροζέ κρασιού σε “κουτάκι”, αν και η Peabody σκοπεύει να λανσάρει σύντομα περισσότερα ποτά. Με χαμηλή έως και καθόλου περιεκτικότητα σε αλκοόλ. “Θέλω να φτιάξω ένα προϊόν για κάθε τύπο γυναίκας που θέλει να διασκεδάζει όποτε το επιθυμεί”, λέει.

Παρότι η Bev έχει online πωλήσεις και διανομή σε όλη τη Νότια Καλιφόρνια, η Peabody θα χρησιμοποιήσει μεγάλο μέρος του πρόσφατου γύρου χρηματοδότησης για να δημιουργήσει ομάδες πωλήσεων στο Νάσβιλ, το Όστιν και τη Νέα Υόρκη, καθώς προωθεί περαιτέρω την Bev στο λιανικό εμπόριο.

Όμως σύμφωνα με την Peabody,  η Founder Fund έχει συμφωνήσει σε πολλά περισσότερα από μία εταιρεία που πωλεί αλκοόλ σε καταναλωτές. Η ίδια οραματίζεται την Bev να ανοίγει μόνιμους κοινωνικούς χώρους, όπως το “The Wing”, μία κοινωνική λέσχη μόνο για γυναίκες.

“Αυτό που προσπαθώ πραγματικά να δημιουργήσω είναι μία εταιρεία που θα μπορούσε να αντιπαρατεθεί με την Budweiser και τους ομοίους της”, λέει η Peabody. “Προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα ίδρυμα το οποίο με την πάροδο του χρόνου θα μπορέσει να είναι ίδιας κλίμακας και θα μπορέσει να αρθρώσει μία φωνή για τις γυναίκες σε έναν χώρο όπου δεν υπάρχει (γυναικεία φωνή)”.

Πηγή: Forbes.com