
Η εταιρεία αποκαλύπτει τα τρία μεγαλύτερα ελπιδοφόρα θέματα παγκοσμίως: τεχνητή νοημοσύνη, ψυχαγωγία και υγειονομική περίθαλψη.
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της LG Electronics (LG), το 48% των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πιο αισιόδοξοι τώρα σε σχέση με έξι μήνες πριν.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε 16 χώρες, παρέχει εκτενή στοιχεία για την παγκόσμια αισιοδοξία, τους παράγοντες που την οδηγούν και τα πληθυσμιακά στρώματα που αισθάνονται πιο αισιόδοξα και ευτυχισμένα. Ο παγκόσμιος μέσος όρος αισιοδοξίας είναι 7,49/10. Διαπιστώθηκε ότι η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Αυστραλία συγκαταλέγονται μεταξύ των λιγότερο αισιόδοξων χωρών, σημειώνοντας βαθμολογία 14,5% κάτω από τον μέσο όρο. Αντίθετα, η Σαουδική Αραβία (12%% πάνω από το όριο), η Ινδία (10,8% πάνω από το όριο) και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (8,1% πάνω από το όριο) ήταν οι πιο αισιόδοξες. Οι καταναλωτές ήταν πιο αισιόδοξοι για την προσωπική τους ανάπτυξη και εξέλιξη (69%) και την οικογενειακή δυναμική (66%), αλλά λιγότερο αισιόδοξοι για τα οικονομικά τους.
Η ψυχαγωγία, συμπεριλαμβανομένων των ταινιών, της τηλεόρασης, της μουσικής και της τέχνης, αναγνωρίστηκε ως ο πιο σημαντικός παράγοντας που οδηγεί στην αισιοδοξία (60%), ακολουθούμενη από την τεχνητή νοημοσύνη (56%). Λιγότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες επέλεξαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (48%), ενώ οι διεθνείς κρίσεις, όπως ο πόλεμος, προκάλεσαν τη μικρότερη αισιοδοξία.
Η LG διεξήγαγε την έρευνα για να υποστηρίξει και να κατανοήσει τη φύση της ευτυχίας, ευθυγραμμιζόμενη με τη φιλοσοφία της μάρκας της, Life‘s Good. Τα αποτελέσματα αποτελούν μέρος της ευρύτερης προσπάθειας της LG να αξιολογήσει τις δυνατότητες και την επιρροή της αισιοδοξίας σε παγκόσμιο επίπεδο, αντανακλώντας την προσήλωση της εταιρείας στην ενίσχυση της αισιοδοξίας των καταναλωτών.
Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης βασικές πτυχές της στάσης των γενεών απέναντι στην αισιοδοξία. Τόσο η αισιοδοξία όσο και η ευτυχία μειώνονται με την ηλικία, αν και διαπιστώθηκε ότι η τελευταία μειώνεται με βραδύτερο ρυθμό. Είναι ενδιαφέρον ότι, παρά το γεγονός ότι οι νεότερες ηλικιακές ομάδες σημείωσαν κατά μέσο όρο υψηλότερα ποσοστά ευτυχίας και αισιοδοξίας, τα άτομα κάτω των 18 ετών ανέφεραν μερικές από τις χαμηλότερες βαθμολογίες. Επιπλέον, το 50% της γενιάς Ζ εξέφρασε την άποψη ότι η αισιοδοξία μπορεί να είναι επιβλαβής, το υψηλότερο ποσοστό από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα. Αυτή η επιφυλακτικότητα μπορεί να οφείλεται στο στάδιο της ζωής τους, καθώς η Gen Zs είχε διπλάσιες πιθανότητες να διαφωνήσει σχετικά με την ύπαρξη των απαραίτητων εργαλείων για την επιτυχία (16%) σε σύγκριση με τους millennials.
Ο ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Οι νεότερες ηλικιακές ομάδες είναι πιο πιθανό να αναζητήσουν στο διαδίκτυο θετικό περιεχόμενο και ανθρώπους με τους οποίους έχουν κοινό τρόπο σκέψης για να βελτιώσουν την αισιοδοξία τους. Το 86% των καταναλωτών δηλώνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την προσωπική τους ζωή, ενώ το 67% δήλωσε ότι τα συγκεκριμένα μέσα επηρεάζουν την κοινωνία. Η γενιά Ζ είναι επίσης πιο πιθανό να μιλήσει σε ψυχολόγο, να επιδοθεί σε αγορές ή να προβεί σε δραστικές ενέργειες για να αντιμετωπίσει την αρνητικότητα, όπως η διαγραφή ενός λογαριασμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αντίθετα, οι ομάδες μεγαλύτερης ηλικίας τείνουν να αναζητούν ανέσεις εκτός σπιτιού, όπως το να περνούν χρόνο στην ύπαιθρο, να βλέπουν την οικογένεια ή να ασχολούνται με χόμπι. Οι νεότεροι εμφανίζονται πιο πρόθυμοι να αναζητήσουν άλλες μεθόδους για να ενισχύσουν την αισιοδοξία και την ευτυχία σε σύγκριση με τους μεγαλύτερης ηλικίας.
Optimism your feed
«Ως μάρκα που παθιάζεται με τη διάδοση της αισιοδοξίας, προσπαθούμε καθημερινά να είμαστε όσο το δυνατόν πιο πελατοκεντρικοί μπορούμε», δήλωσε ο Kim Hyo-eun, αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος διαχείρισης μάρκας της LG. «Οι καταναλωτές θέλουν εργαλεία που να τροφοδοτούν την αισιοδοξία και την πίστη τους στο μέλλον και η παροχή αυτών των εργαλείων αποτελεί βασικό μέρος της αποστολής της LG. Γι’ αυτό το λόγο ξεκινήσαμε την εκστρατεία ‘Optimism your feed‘, η οποία έδωσε τη δυνατότητα στους χρήστες να τραβήξουν περισσότερο αισιόδοξο περιεχόμενο στις ροές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η καμπάνια έχει αποδειχθεί ότι βοηθά τους καταναλωτές να ενισχύσουν τα θετικά συναισθήματα, με το 78% των ανθρώπων να δηλώνουν ότι αισθάνονται πιο αισιόδοξοι αφού είδαν την καμπάνια σε σχέση με την έκθεση πριν».
Η λίστα αναπαραγωγής «Optimism your feed» βρίσκεται στο παγκόσμιο κανάλι TikTok της LG (@lge_lifesgood) και στο παγκόσμιο κανάλι YouTube (@LGGlobal). Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα της καμπάνιας στο www.lg.com/lifesgood/ .
Μεθοδολογία έρευνας
Παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη από την GWI
Η έρευνα πεδίου διεξήχθη από τις 26 Αυγούστου έως τις 7 Οκτωβρίου 2024.
Ηλικία: μεταξύ 16 – 64 ετών, όλα τα επίπεδα εισοδήματος
Μέγεθος δείγματος: 300 ερωτηθέντες σε κάθε μία από τις 16 αγορές, εκτός από 70 ερωτηθέντες στην KSA
Σχετικά με την LG Electronics, Inc.
Η LG Electronics αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη τεχνολογίας στα καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα με παρουσία σχεδόν σε κάθε χώρα και ένα διεθνές εργατικό δυναμικό άνω των 74.000 ατόμων. Αποτελείται από τέσσερις επιχειρησιακές μονάδες: Οικιακές Συσκευές & Air Solution, Οικιακή Ψυχαγωγία, Εξαρτήματα Οχημάτων και Επαγγελματικές Λύσεις με παγκόσμια έσοδα άνω των 64 δισεκατομμυρίων USD το 2023. Η LG είναι ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως σε παραγωγή καταναλωτικών και εμπορικών προϊόντων όπως οθόνες τηλεοράσεων, οικιακές συσκευές, λύσεις κλιματισμού θέρμανσης – ψύξης, οθόνες, εξαρτήματα και λύσεις για την αυτοκινητοβιομηχανία, και το premium brand LG SIGNATURE και το έξυπνο LG ThinQ είναι γνωστά παγκοσμίως. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.LGnewsroom.com.
Σχετικά με την LG Electronics Ελλας ΜΑΕ
Η LG Electronics Ελλάς ΜΑΕ, ιδρύθηκε ως θυγατρική εταιρία το 2002, στο πλαίσιο της διεθνούς στρατηγικής για ακόμη πιο γρήγορη και αποτελεσματική ανάπτυξη. Στόχος είναι να συνεισφέρει δυναμικά τόσο στην ελληνική, όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά, βασιζόμενη στη μακρόχρονη εμπειρία της εταιρίας, με αρωγούς την τεχνολογική υπεροχή, το πρωτοποριακό design και την έμφαση σε ποιοτικές υπηρεσίες pre- και after-sales. H LG Electronics Ελλάς ΜΑΕ έχει καθιερωθεί ως πρωτοπόρος σε όλες τις εξελίξεις της ψηφιακής εποχής ενώ έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών και των συνεργατών της. Στη διάρκεια της πορείας της, η εταιρία έχει παρουσιάσει πολλά νέα προϊόντα, έχει εφαρμόσει νέες τεχνολογίες στην κατασκευή ψηφιακών λύσεων και συνεχίζει να ισχυροποιεί τη θέση της στην εγχώρια αγορά, με την παρουσίαση καινοτόμων καταναλωτικών λύσεων υψηλού σχεδιασμού για την οικιακή ψυχαγωγία και τις οικιακές συσκευές. Επιπλέον, η LG Electronics Ελλάς ΜΑΕ προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις, καθώς το επαγγελματικό τμήμα LG Business Solutions έχει γνωρίσει ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, ολοκληρώνοντας με επιτυχία συνεργασίες με κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και διεθνείς και εγχώριες τουριστικές μονάδες, προσφέροντας λύσεις με προηγμένα συστήματα HVAC, οθόνες digital signage, ξενοδοχειακές τηλεοράσεις και προϊόντα φωτισμού LED. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.lg.com/gr, αλλά και το αποκλειστικό www.lg.com/gr/business.
Επισκεφτείτε την LG στα: