ΕΡΤ: Αλλαγές σε επικοινωνία και marketing

    Από: Startup Team

Η νέα διοίκηση της ΕΡΤ ανέλαβε καθήκοντα και θέτει ως στόχο τη συνολική αναδιάρθρωση του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα σε όλους σχεδόν τους τομείς, με έμφαση σε πρόγραμμα, επικοινωνία και marketing.

Τις επόμενες εβδομάδες, αναμένεται να ολοκληρωθεί η στελέχωση σε καίρια πόστα διοίκησης για τα οποία γίνονται προσεγγίσεις -μεταξύ άλλων- σε πρώην στελέχη του Mega. Συζητήσεις για την ανάληψη της Γενικής Διεύθυνσης Τηλεόρασης πραγματοποίησε ο Πέτρος Μπούτος, χωρίς ωστόσο να θεωρείται δεδομένο ότι τελικά θα ευοδωθούν. Ανανέωση θα υπάρξει και στην εμπορική διεύθυνση της ΕΡΤ απ’ όπου αναμένεται μέσα στον επόμενο μήνα να αποχωρήσει ο Χρήστος Μονιάκης, ενώ αναζητείται στέλεχος από την αγορά. Ειδική έμφαση θα δοθεί καθώς φαίνεται και στην επικοινωνιακή πολιτική και στο marketing.

Όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ, Γιώργος Γαμπρίτσος, πρέπει να βελτιωθεί ο τρόπος που η δημόσια τηλεόραση επικοινωνεί το πρόγραμμα και τις δράσεις της και να ενισχυθεί ένας αμφίδρομος τρόπος επικοινωνίας με το τηλεοπτικό κοινό. Σύμφωνα με πληροφορίες, τον Ιανουάριο και εφόσον έχουν γίνει οι πρώτες αλλαγές στο πρόγραμμα, σχεδιάζεται ένα πρώτο «κύμα» με διαφημιστικά σποτ και καμπάνια για την ανανεωμένη ΕΡΤ. Περισσότερα για τα σχέδια της ΕΡΤ στο σχετικό ρεπορτάζ στο MarketingWeek της Δευτέρας 23 Σεπτεμβρίου.

Πηγή: marketingweek.gr