Γιατί εταιρείες όπως οι Slack, Dropbox και Shopify έχουν υιοθετήσει το Product-Led Growth μοντέλο;

    Από: Startup Team

Η Boussias Communications και τα περιοδικά Netweek και Marketing Week διοργανώνουν την επόμενη μέρα του Digital Transformation και ένα από τα πρώτα Product-Led Growth conferences παγκοσμίως, την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020, Πολυχώρος Χείρωνας.  Το συνέδριο εστιάζει στις καλύτερες πρακτικές του ProductLed Growth. Εταιρείες όπως οι SlackDropboxShopifyHubspotIntercomDrift  και πολλές άλλες, έχουν υιοθετήσει το ProductLed Growth μοντέλο, ενώ σε πρόσφατη αναφορά τους, αναλυτές της Wall Street ανέφεραν την αδιαμφισβήτητη επιρροή του στις παγκόσμιες αγορές.

Το ProductLed Growth Conference αποτελεί μια ευκαιρία για να μάθουν οι επιχειρήσεις πώς:

·  Η επένδυση στο product experience του προϊόντος συμβάλει δραστικά στην μεγιστοποίηση του revenue.

·  Τα εσωτερικά τμήματα μπορούν να αναπτύξουν ένα κοινό κώδικα επικοινωνίας (με βάση την συμπεριφορά του χρήστη εντός του εκάστοτε digital προϊόντος).

·  Τα πελατοκεντρικά τμήματα μπορούν να προλαμβάνουν ασυνέπειες που αφορούν όλο το εύρος του customer lifecycle.

·  Να εκπαιδεύουν πολλαπλούς χρήστες μέσα από το ίδιο το προϊόν

·  Να σχεδιάσουν προϊόντα που ανταποκρίνονται στις μεταβολλόμενες ανάγκες των πελατών.

·  Να εκτιμούν και να αξιοποιούν σε πραγματικό χρόνο το customer feedback

Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν οι καλύτερες πρακτικές παγκοσμίως και οι θεματικές θα εμπεριέχουν case studiessuccess stories και προκλήσεις που αφορούν το ProductLed Transformation. Συγκεκριμένα, στο συνέδριο θα μιλήσουν, μεταξύ άλλων oi:

·  Travis Kaufman, VP Product Growth της Gainsight PX

·  Adam Joseph, Director Customer Success στην Gainsight

·  Kajetan Hulig, Founder & Managing Director της Userlane

·  Richard King, Founder της Product Marketing Alliance.

Οι ομιλητές θα εστιάσουν στο ROI που αποφέρει το ProductLed Growth, πώς επηρεάζει το customer experience, αλλά και το ολιστικό business strategy.

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα εσωτερικά τμήματα που επηρεάζουν άμεσα ή έμμεσα το customer experience. Από CEOs, Business Development Managers, Sales Directors, Product Designers, Product Managers, Engineers, Product & Digital Marketing Managers, μέχρι Customer Success & Customer Support Managers που θα ωφεληθούν και θα λάβουν την απαιτούμενη γνώση για να μεγιστοποιήσουν το ROI των ενεργειών τουςΔήλωση συμμετοχής στο  www.productledgrowthconference.com