Η Πρεσβεία της Ολλανδίας και το Orange Grove διοργάνωσαν την εκδήλωση «Ημέρα Επιχειρηματικότητας» στην Αθήνα

    Από: Startup Team
Δάφνη Τσεβρένη – Clio Muse, Ασπασία Πρόβου – Kids in the Kitchen!, Γιάννης Κανελλόπουλος και Γιάννης Ζάρας – Big Olive

Την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου, η Ολλανδική Πρεσβεία σε συνεργασία με το Orange Grove, διοργάνωσαν την εκδήλωση «Entrepreneurs’ Day – Sharing Business Stories» στα κεντρικά γραφεία της Interamerican, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας.

Ειδικότερα, η εκδήλωση έθεσε στο προσκήνιο τους επιχειρηματίες και την επιχειρηματικότητα, ζητώντας από τους προσκεκλημένους ομιλητές-entrepreneurs, να μοιραστούν με το κοινό τόσο στιγμές επιτυχίας όσο και πιθανά λάθη και αποτυχίες που αντιμετώπισαν στην πορεία τους. Επιχειρηματίες, start-ups και πρωτοβουλίες, μέσα από τη σημαντική εμπειρία που διαθέτουν ανέδειξαν τις προκλήσεις, αλλά και τις βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η Ολλανδή Πρέσβης, Stella Ronner-Grubačić και ο Πρόεδρος του Orange Grove Γιάννης Κανελλόπουλος

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Πρέσβης της Ολλανδίας Stella Ronner-Grubačić, κατά την εναρκτήρια ομιλία της, τόνισε ότι η επιτυχία δεν είναι δεδομένη και απαιτεί σκληρή δουλειά: “Κάποιες αποφάσεις μας δεν εξελίσσονται όπως περιμέναμε. Οι αποτυχίες αποτελούν μέρος της διαδικασίας. Στο τέλος, πιστεύω ότι αυτές οι δύσκολες στιγμές είναι συχνά καθοριστικές. Όχι επειδή καταδεικνύουν την έλλειψη γνώσης, αλλά αντίθετα δείχνουν την γνώση που αποκτήθηκε”.

«Entrepreneurs’ Day – Sharing Business Stories» στο Interamerican

Αξίζει να σημειωθεί, ότι τους προσκεκλημένους και το κοινό καλωσόρισε και ο COO της Interamerican, Vincent Teekens. Στις ξεχωριστές στιγμές της  «Ημέρας Επιχειρηματικότητας» συγκαταλέγεται η ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική συζήτηση μεταξύ του Peter Economides, διεθνούς εμβέλειας Brand Strategist και του προέδρου του Orange Grove, Γιάννη Κανελλόπουλου, με θέμα το branding και την επιχειρηματικότητα. Ο Peter Economides επεσήμανε πως μια ιδέα δεν θεωρείται σπουδαία, εκτός εάν λύνει κάποιο πρόβλημα και συμβούλευσε παράλληλα τους επιχειρηματίες να αναγνωρίζουν την αξία και τη συμβολή του branding στις δραστηριότητές τους, κατανοώντας τον τομέα που εκπροσωπούν αλλά και τι επιδιώκουν να εκφράσουν και να επικοινωνήσουν στο κοινό.

Συζήτηση μεταξύ του Peter Economides, Global Brand Strategist, και του Προέδρου του Orange Grove Γιάννη Κανελλόπουλου

Επιπλέον, ο Γιάννης Κανελλόπουλος, υπήρξε και συντονιστής του διαδραστικού πάνελ συζήτησης που ακολούθησε, μεταξύ τεσσάρων start-ups του Orange Grove, της Big Olive, της Clio Muse, της Lia Premium Olive Oil και της Kids in the Kitchen! Οι επιχειρηματίες μοιράστηκαν τις γνώσεις τους σχετικά με τη δημιουργία και ανάπτυξη μιας startup στην Ελλάδα και συμφώνησαν στην αναγκαιότητα ύπαρξης μιας «δυνατής» ομάδας αλλά και της απαιτούμενης ισορροπίας μεταξύ δουλειάς και προσωπικής ζωής. H Δάφνη από την Clio Muse υπογράμμισε: «Να διατηρείτε πάντα την ισορροπία στην ομάδα σας. Είναι σαν την οικογένεια στην επαγγελματική ζωή».  Παράλληλα, ο Γιάννης Κανελλόπουλος ανέφερε: «Μη μιλάτε μόνο για success stories. Μιλήστε για ιστορίες σκληρής δουλειάς. Είτε πέτυχαν είτε όχι, παραμένουν ιστορίες σκληρής δουλειάς». Καταλήγοντας, το συμπέρασμα της ενδιαφέρουσας συζήτησης ήταν ότι αυτό που έχει αξία είναι να αναδεικνύεται η ολοκληρωμένη εμπειρία μιας start-up.

Χριστίνα Στριμπάκου – Lia Premium Olive Oil, Γιάννης Ζάρας – Big Olive, Γιάννης Κανελλόπουλος, Ασπασία Πρόβου – Kids in the Kitchen!, Δάφνη Τσεβρένη – Clio Muse

Το Orange Grove  αποτελεί μια πλατφόρμα καινοτομίας και βέλτιστων πρακτικών που από το 2013  προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα, mentoring, συμβουλευτική και πρόσβαση στο διεθνές δίκτυό του όπως και σε αυτό της Ολλανδικής Πρεσβείας. Πρόσφατα, το βάρος της δραστηριότητας του οργανισμού μεταφέρθηκε στην επαρχία, ενισχύοντας start-ups και μικρο-μεσαίες καινοτόμες επιχειρήσεις με ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα της Αγροτεχνολογίας και της Διατροφής, καθώς και του Τουρισμού, της Υγείας και της Πληροφορικής.