Οι νέες τάσεις στο Influencer Marketing και Growth Hacking στο σεμινάριο του Aegean College και της Addo Digital

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί τη Τρίτη 12 Φεβρουαρίου, στους χώρους του Aegean College, Πανεπιστημίου 17 στην Αθήνα.

Mε περισσότερες από 400 ώρες βίντεο περιεχομένου να ανεβαίνουν κάθε λεπτό στο Youtube και το 90% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να δηλώνει ότι επηρεάζεται από τους influencers για την αγορά που θα κάνει, ο τομέας του digital marketing έχει αλλάξει πλέον ριζικά. Δημιουργούνται νέες μορφές διαφήμισης οι οποίες έχουν στόχο να ψυχαγωγήσουν, να εκπαιδεύσουν και να δημιουργήσουν μια νέα εμπειρία στους online χρήστες.

«Οι νέοι πλέον κοιτάνε το κινητό τους περισσότερες από 45 φορές την ημέρα. Είναι  εξοικειωμένοι με νέες τακτικές visual marketing όπου το οπτικό ερέθισμα αναπτύσσεται από τη δημιουργία video και φωτογραφιών μέσα από τα social media. Στόχος μας είναι να ενημερώσουμε και να προετοιμάσουμε τους marketers του μέλλοντος για τις νέες αυτές  τάσεις» δήλωσε η Μαρία Σκούντα, CEO της Αddo Digital.

Μια άλλη μεγάλη τάση είναι το Growth Hacking, μια νέα προσέγγιση στον τρόπο με τον οποίο αξιολογούμε δεδομένα για την ίδια μας την εταιρεία και τους ανταγωνιστές, αναλύουμε την αποδοτικότητα της διαφήμισης και δημιουργούμε μηχανισμούς με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και την ενίσχυση της πιστότητας των πελατών μας.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η Addo Digital στέκεται αρωγός στην προσπάθεια μας να ενημερώσουμε το κοινό για τις νέες αυτές τάσεις μέσα από πρακτικά παραδείγματα της αγοράς» δήλωσε o κος Μιχάλης Ζερβός, Yπεύθυνος Προγράμματος MBA του Aegean College.