Η διαδρομή του σύγχρονου πελάτη (customer journey)

    Από: Startup Team

Νέο επεισόδιο (Νο 126) της εκπομπής Marketing in Practice παραγωγής του SBC

Το ταξίδι ενός πελάτη με μια επιχείρηση ξεκινά με την διαδρομή που ακολουθεί και τα σημεία επαφής (touch points) που επιλέγει πριν την απόφαση αγοράς. Με απλά λόγια, το customer journey είναι οι διαδοχικές ενέργειες που ακολουθεί ο πελάτης από την στιγμή που θα σκεφτεί να αγοράσει κάτι μέχρι την στιγμή που θα το αγοράσει (και μετά – φυσικά –  όταν αποφασίσει να μιλήσει στον κύκλο του για αυτήν την αγοραστική του εμπειρία). Η μελέτη αυτής της διαδρομής αφορά την ανάλυση κάθε σταδίου της συμπεριφοράς του πελάτη καθώς και την αξία που έχει κάθε στάδιο στην τελική απόφασή του: να γίνει ένας πιστός και συχνός πελάτης.

Στο νέο τηλεοπτικό επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Internet Marketing Strategist Κωνσταντίνο – Μάριο Ανδρούτσο, συζητούν για το σημερινό customer journey.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Τι ορίζουμε customer journey (διαδρομή πελάτη); – Ποια είναι τα βήματά/στάδια του; – Πως έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν λόγω του Internet;  – Πως έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν λόγω του COVID19; – Για ποιους λόγους είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση να εντοπίσει τη διαδρομή των πελατών της; – Ποια η διαφορά του customer journey σε μια αγορά B2C και σε μια αγορά Β2Β; – Πως μπορεί μια επιχείρηση να αξιοποιήσει το customer journey; και πολλά άλλα.

Παράλληλα ο Γιώργος Σταμούλος, Επιχειρηματίας & Ιδιοκτήτης Βιβλιοπωλείου, εξηγεί στην πράξη πώς χρησιμοποιεί τα κατάλληλα εργαλεία για να προσεγγίσει σωστά την διαδρομή του πελάτη της επιχείρησής του. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τη χαρτογράφηση αυτής της διαδρομής σε 5 βήματα.

Ενημέρωση: Λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας στο πλαίσιο αποφυγής της διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2 κατά τη διάρκεια του γυρίσματος. Οι συντελεστές, οι καλεσμένοι και ο παρουσιαστής υποβάλλονται σε rapid test αντιγόνου για COVID-19.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού – επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV/Attica TV που μετρά πάνω από 120 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 5 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Attica TV μέσω Digea και LiveStreaming κάθε Πέμπτη 21.30 και σε επανάληψη κάθε Σάββατο 10.00. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Δευτέρα & Παρασκευή 18.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο 17.30 και Κυριακή 20.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή 17.30, SMILE Plus (Καρδίτσα, Λάρισα, Μαγνησία και Τρίκαλα) κάθε Σάββατο & Κυριακή 21.00, Vergina TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Σάββατο & Κυριακή 18.30, ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Δράμα, Έβρος, Καβάλα, Ροδόπη, Σέρρες, Ξάνθη, Σαμοθράκη και Θάσο) κάθε Κυριακή και Πέμπτη 19.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα 23.00 και Παρασκευή 18.20, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή 20.30 και Κυριακή 13.00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 126 «Η διαδρομή του σύγχρονου πελάτη (customer journey)» μπορείτε να το δείτε εδώ:  marketingconsultant.gr/i-diadromi-toy-sy-gchronoy-pela-ti-customer-journey/