Influencer Μάρκετινγκ – η νεά τάση

    Από: Startup Team

Νέο επεισόδιο (Νο 132) της εκπομπής Marketing in Practice παραγωγής του SBC

Με την αύξηση της χρήσης των κοινωνικών δικτύων εμφανίστηκε μια νέα κατηγορία opinion leaders: οι influencers. Άλλοι πετυχημένοι, άλλοι λιγότερο. Σίγουρα έχουν χτίσει μια ειλικρινή επικοινωνία και σχέση με το κοινό τους, παρέχοντας ποιοτικό (;) περιεχόμενο με σταθερή συχνότητα. Οι επιχειρηματίες αναρωτιούνται πώς μπορούν (και εάν αξίζει) να τους χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά, προσπαθούν να προσδιορίσουν τους στόχους της συνεργασίας και να ορίσουν ένα επιτυχημένο μηχανισμό μετατροπής του κοινού των influencers προς στην δίκη τους επιχείρηση. Εξάλλου ο στόχος είναι ένας: να χρησιμοποιήσουμε το κοινό που έχει ήδη χτίσει κάποιος άλλος, προωθώντας έμμεσα τα δικά μας προϊόντα και υπηρεσίες.

Στο νέο επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την Επίκουρη Καθηγήτρια Επικοινωνίας Ζωζέτα Μηλιοπούλου, συζητούν για τη νέα τάση στο μάρκετινγκ, το influencer marketing και πώς αυτό ενισχύει ή αλλάζει την στρατηγική προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:  – Τι είναι το influencer marketing; Πως αυτό είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα social media; – Ποια η ιστορία του influencer marketing; – Τι χαρακτηριστικά έχει ένας καλός influencer; – Ποια τα είδη των influencers; – Πως επιλέγουμε τον κατάλληλο influencer για την επιχείρησή μας; – Σε ποια ήδη επιχειρήσεων ταιριάζουν; – Τι πρέπει να περιμένουμε στη συνεργασία με έναν influencer; – Ποιος είναι ο κύκλος «ζωής» ενός influencer; και πολλά άλλα.

Παράλληλα η επιχειρηματίας & ιδιοκτήτρια Ινστιτούτου Αισθητικής Έφη Λαψανά από την Κέρκυρα, μας εξηγεί στην πράξη πώς χρησιμοποίησε με επιτυχία τοπικούς influencers και αύξησε τον τζίρο της. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τα είδη του content που ταιριάζουν στην social media στρατηγική μιας ΜμΕ επιχείρησης.

Ενημέρωση: Λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας στο πλαίσιο αποφυγής της διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2 κατά τη διάρκεια του γυρίσματος. Οι συντελεστές, οι καλεσμένοι και ο παρουσιαστής υποβάλλονται σε rapid test αντιγόνου για COVID-19.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού – επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV/Attica TV που μετρά πάνω από 130 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 5 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Attica TV μέσω Digea και LiveStreaming κάθε Πέμπτη 21.30 και σε επανάληψη κάθε Σάββατο 10.00. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Δευτέρα & Παρασκευή 18.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο 17.30 και Κυριακή 20.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή 17.30, SMILE Plus (Καρδίτσα, Λάρισα, Μαγνησία και Τρίκαλα) κάθε Σάββατο & Κυριακή 21.00, Vergina TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Σάββατο & Κυριακή 18.30, ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Δράμα, Έβρος, Καβάλα, Ροδόπη, Σέρρες, Ξάνθη, Σαμοθράκη και Θάσο) κάθε Κυριακή και Πέμπτη 19.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα 23.00 και Παρασκευή 18.20, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή 20.30 και Κυριακή 13.00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).

 

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 132 «Influencer Μάρκετινγκ – η νεά τάση» μπορείτε να το δείτε εδώ:  marketingconsultant.gr/influencer-marketing-i-nea-tasi/