Προσφορές Online – Εργαλείο ή παγίδα;

    Από: Startup Team

Νέο επεισόδιο (Νο 122) της εκπομπής Marketing in Practice παραγωγής του SBC

Τα διαδοχικά lockdown και τα κλειστά καταστήματα οδήγησαν τους καταναλωτές σε νέες συνήθειες. Οι online αγορές αυξήθηκαν – ίσως απότομα- και οι μελέτες δείχνουν πως αυτή η καταναλωτική συμπεριφορά θα παραμείνει, έτσι οι επιχειρήσεις οφείλουν να προσαρμοστούν και να δημιουργήσουν μια αξιομνημόνευτη εμπειρία για τους πελάτες τους. Μέρος της online στρατηγικής κάθε επιχείρησης είναι και οι online προσφορές που αυξάνουν την ζήτηση και κινητοποιούν τους πελάτες. Όμως χρειάζεται ισορροπία και μελέτη ώστε μια online προσφορά να είναι κερδοφόρα και να χτίζει σε βάθος χρόνου.

Στο νέο τηλεοπτικό επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Digital Strategist Δημήτρη Κονταράκη συζητούν για την σωστή χρήση των Online προσφορών.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Ποια είναι η αποτελεσματικότερη μέθοδος για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας online; – Τι είναι το conversion και πως αυτό μπορεί να οριστεί στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης υπηρεσιών; – Ποια είναι τα σύγχρονα εργαλεία μιας online digital στρατηγικής; – Ισχύει πως ο online πελάτης είναι price sensitive; – Με ποιο τρόπο πρέπει οι επιχειρηματίες να σχεδιάζουν μια προσφορά; – Ποιο είναι το βέλτιστο διαθέσιμο budget που πρέπει να δαπανήσει για την επικοινωνία αυτής της προσφοράς; – Πως πρέπει να μετρήσουμε την απόδοση μίας online προσφοράς; – Πόσο συχνά πρέπει να κάνουμε online προσφορές; και πολλά άλλα!

Παράλληλα ο Δημήτρης Μπίτζος, Επιχειρηματίας – Ιδιοκτήτης e-shop, παρουσιάζει στην πράξη πως εφαρμόζει κερδοφόρες προσφορές στο e-shop του. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τα μυστικά για επιτυχημένες προσφορές.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού – επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV/Attica TV που μετρά πάνω από 120 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 5 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Attica TV μέσω Digea και LiveStreaming κάθε Πέμπτη 21.30 και σε επανάληψη κάθε Σάββατο 10.00. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Δευτέρα & Παρασκευή 18.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο 17.30 και Κυριακή 20.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή 17.30, SMILE Plus (Καρδίτσα, Λάρισα, Μαγνησία και Τρίκαλα) κάθε Σάββατο & Κυριακή 21.00, Vergina TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Σάββατο & Κυριακή 18.30, ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Δράμα, Έβρος, Καβάλα, Ροδόπη, Σέρρες, Ξάνθη, Σαμοθράκη και Θάσο) κάθε Κυριακή και Πέμπτη 19.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα 23.00 και Παρασκευή 18.20, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή 20.30 και Κυριακή 13.00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 122 «Προσφορές Online – Εργαλείο ή παγίδα;» μπορείτε να το δείτε εδώ:  marketingconsultant.gr/prosfores-online-ergaleio-i-pagida/