Αλλαγές του Taxibeat!

    Από: Startup Team
πηγή: taxibeat.gr

Με το ξεκίνημα κάθε νέας σεζόν (μετά τις διακοπές) όλοι μας ανανεώνουμε τα επαγγελματικά μας πλάνα – πως φέτος θα είμαστε δυνατότεροι, εξυπνότεροι, και πιο δημιουργικοί. Στο Taxibeat δεν διαφέρουμε.

3 χρόνια μετά, είμαστε προετοιμασμένοι να υλοποιήσουμε τις ιδέες που υπάρχουν στα μυαλά μας τους τελευταίους μήνες. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα πάμε την εταιρεία ένα βήμα παρακάτω. Στα mobile taxi/cab services, δεν έχουμε δει ακόμα, παρά μόνο την κορυφή του παγόβουνου. Ο κλάδος μας εξελίσσεται με τρομερούς ρυθμούς, το ίδιο κι εμείς, και είναι πολύ ενδιαφέρον να συμμετέχεις σε κάτι τόσο ζωντανό που σε κάνει να νιώθεις κάθε μέρα και πιο ώριμος.

Μια ματιά πίσω στα 3 χρόνια που το Taxibeat λειτουργεί στην Ελλάδα, μπορεί κανείς να διακρίνει τις αλλαγές που φέραμε, σε ένα κλάδο που υπέφερε από αναξιοπιστία, κακή φήμη, και χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών. Δίνοντας στον πελάτη του ταξί τα εργαλεία για να αναδείξει τους καλύτερους οδηγούς, στην πραγματικότητα βγάλαμε στην επιφάνεια τις δυνατότητες των περισσότερων οδηγών να παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

Δεν τους υποχρεώσαμε, το έκαναν μόνοι τους, επειδή είδαν ότι μπορούν να έχουν έμπρακτα οφέλη από αυτό, αλλά και επειδή βρέθηκαν να λειτουργούν σε ένα νέο περιβάλλον και νέους κανόνες. Θα άξιζε κανείς να χρησιμοποιήσει ένα συνδυασμό από ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα για να αντιληφθεί το μέγεθος των αλλαγών που φέραμε.

Πριν από το Taxibeat, ήταν αδύνατο να προβλέψεις πότε θα μπορέσεις να μπεις σε ένα ταξί όταν το χρειάζεσαι. Ακόμα και στα χρόνια της κρίσης (που τα διαθέσιμα ταξί είναι σε αφθονία) δεν μπορείς να ξέρεις (ειδικά αν δεν είσαι στο κέντρο) αν πρέπει να περιμένεις 2, 3 ή 15 λεπτά. Συν το ότι έπρεπε να βγεις σε κάποιο κεντρικό δρόμο. Σήμερα όχι μόνο δεν χρειάζεται να βγεις από το χώρο σου μέχρι το ταξί να φτάσει στην πόρτα σου, αλλά γνωρίζεις κάθε στιγμή που ακριβώς βρίσκεται ο οδηγός που έχεις καλέσει.

Με τα περισσότερα από 3,5 χιλιάδες ταξί που έχουμε στο στόλο μας, ο μέσος χρόνος αναμονής μέχρι να σε παραλάβει ο οδηγός σου, έχει πέσει στα 4,5 λεπτά, από τα περίπου 8 λεπτά που ήταν στον πρώτο χρόνο που ξεκινήσαμε (στα ραδιοταξί ο μέσος χρόνος ακόμα κινείται στα 10-15 λεπτά). Το μέγεθος αυτό φυσικά θα συνεχίσει να πέφτει.

Επίσης, μόνο στο 4% των αναζητήσεων που κάνει ο μέσος χρήστης μας, δεν βρίσκει κάποιο ταξί διαθέσιμο – και αυτό συνήθως συμβαίνει σε ένα συνδυασμό προχωρημένης νυχτερινής ώρας και πολύ μακρυνού προάστιου. Ο αντίστοιχος μέσος όρος στον πρώτο μας χρόνο ήταν περίπου 20%. Δουλεύουμε για να το φτάσουμε στο μηδέν.

Ποιότητα:

ένα κοινό γνώρισμα των περισσότερων αναφορών στα social media γύρω από το Taxibeat, είναι το γεγονός ότι ακόμα και τώρα οι Αθηναίοι δεν μπορούν να συνηθίσουν στην ιδέα της συστηματικά υψηλής ποιότητας που έχουν όταν μπαίνουν σε ένα Taxibeat. Πάντα καθαρά αυτοκίνητα, κλιματισμός, πολύ ευγενείς οδηγοί, δωρεάν wi-fi, παιδικό κάθισμα όταν το χρειάζεσαι, και ό,τι άλλο σκεφτεί ο κάθε οδηγός ώστε να παρέχει μια ξεχωριστή εμπειρία.

Σκεφτείτε μόνο το εξής: πάνω από 2 χιλιάδες οδηγοί του Taxibeat σήμερα παρέχουν στους πελάτες τους δωρεάν wi-fi! Δεν νομίζω ότι υπάρχει πόλη στον κόσμο που μπορεί να ισχυριστεί παρόμοιο αριθμό – όχι μόνο ποσοστιαία με βάση τα μεγέθη της πόλης, αλλά και σαν απόλυτο αριθμό.

Πληρωμή:

το Taxibeat ήταν το πρώτο (και μόνο μέχρι τώρα) που έφερε στην Ελλάδα την εμπειρία της πληρωμής του ταξί με πιστωτική μέσω της εφαρμογής. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεσαι να έχεις μετρητά όταν μπαίνεις σε ταξί. Σημαίνει όμως ότι δεν χρειάζεται να έχεις ούτε καν την πιστωτική σου, την οποία δηλώνεις μία φορά στην εφαρμογή, και μετά κάθε διαδρομή σου πληρώνεται αυτόματα. Με λίγα λόγια, μέσα στο κινητό σου έχεις τον προσωπικό σου οδηγό και το πορτοφόλι σου μαζί.

Αμοιβαιότητα και πολιτισμός:

Το σύστημα αμοιβαίας αξιολόγησης που εισάγαμε δημιούργησε μια πρωτόγνωρη αίσθηση αμοιβαίου σεβασμού στις ανάγκες κάθε πλευράς – του παρόχου της υπηρεσίας και του πελάτη. Δεν είναι μόνο η αξιολόγηση που κάνουν οι πελάτες στους οδηγούς,αλλά και το Karma – ο σύνθετος αλγόριθμος που αξιολογεί τον πελάτη για λογαριασμό του οδηγού, λαμβάνοντας υπόψιν και το feedback που δίνουν οι οδηγοί οι οποίοι έχουν το δικαίωμα να μην δέχονται πελάτες με κακό Karma. Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι καμία άλλη εταιρεία του χώρου μας σε όλο τον κόσμο δεν έχει κάνει κάτι παρόμοιο, παρά μόνο παραδοσιακά συστήματα αξιολόγησης και στις δύο πλευρές.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
taxibeat.gr