Νέα καινοτομία της Warply μέσω της πλατφόρμας “Warply Engage” για έξυπνα κινητά, φέρνει αλλαγές στο λιανεμπόριο στην Ελλάδα

    Από: Startup Team

H Warply, πρωτοπόρος εταιρεία στο Mobile Marketing και CRM στην Ελλάδα, καινοτομεί για ακόμη μια φορά και λανσάρει τη νέα πλατφόρμα Warply Engage, βασισμένη στην in-memory τεχνολογία SAP HANA. Η νέα πλατφόρμα προσφέρει νέες δυνατότητες για την ακριβή στόχευση χρηστών, νέες υπηρεσίες διαφήμισης σε κινητά, αλλά κυρίως λύσεις στα ζητούμενα των καταναλωτών και των εταιρειών για κουπόνια και προσφορές, με τις νέες υπηρεσίες της Warply για αγορές και πληρωμές από το κινητό τηλέφωνο σε online και offline περιβάλλον

Η νέα πλατφόρμα Warply Engage

Χάρη στη νέα πλατφόρμα Warply Engage, τα ηλεκτρονικά εκπτωτικά κουπόνια σε κινητά θα λανσαριστούν στην ελληνική αγορά μέσα στο επόμενο δίμηνο, σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες λιανικής και supermarket. Μέσα από ειδική δωρεάν εφαρμογή που θα έχουν εγκαταστήσει στο κινητό τους, οι καταναλωτές θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να εξαργυρώνουν από το κινητό τους, προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια, χωρίς να χρειάζεται εκτύπωση ή άλλη διαδικασία, ενώ η έκπτωση θα εισάγεται αυτόματα στον λογαριασμό του πελάτη και θα καταγράφεται πάνω στο παραστατικό της απόδειξης.

Σύνδεση της πλατφόρμας Warply Engage με τα offline καταστήματα, μέσω των Beacons

Νέα καινοτομία της Warply μέσω της πλατφόρμας

Μια ακόμη μεγάλη καινοτομία είναι και η λειτουργία και σύνδεση της πλατφόρμας Warply Engage με τα offline καταστήματα, μέσω των Beacons. Ο καταναλωτής θα μπορεί να λαμβάνει μέσα στο κατάστημα προσφορές και κουπόνια, βάσει του προφίλ του και των ενδιαφερόντων του. Για παράδειγμα, κάποιος που έχει επισκεφτεί sites με κοσμήματα, μπαίνοντας σε ένα πολυκατάστημα θα μπορεί να λαμβάνει εκπτωτικό κουπόνι για τα είδη αυτά που τον ενδιαφέρουν και να το εξαργυρώνει με τις αγορές του άμεσα.

 

Η νέα πλατφόρμα της Warply χαρακτηρίζεται ως η πλέον αξιόπιστη και γρήγορη

Η νέα πλατφόρμα της Warply που χαρακτηρίζεται ως η πλέον αξιόπιστη και γρήγορη, με δυνατότητες δημιουργίας «εικονικών» προφίλ χρηστών, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους σε κατανάλωση περιεχομένου, σήμερα «φιλοξενεί» δεδομένα 1,2 εκατομμυρίων χρηστών, ενώ πλέον προστίθεται και η επιλογή προσαρμοσμένης αναζήτησης (custom search) εντός της πλατφόρμας για καλύτερη αξιοποίηση των δεδομένων.

Όπως είπε και ο Γιάννης Δοξαράς, CEO & Ιδρυτής της Warply: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι για  νέα πλατφόρμα της Warply, καθώς είναι το αποτέλεσμα 3 χρόνων προσπάθειας, έρευνας, εντατικής δουλειάς και εμπειρίας. Στόχος μας είναι πάντα, όχι το να ακολουθούμε τις τάσεις, αλλά να έχουμε όραμα και να δημιουργούμε προϊόντα που να ηγούνται των τάσεων – όπως τα ηλεκτρονικά κουπόνια σε κινητά που σύντομα θα λανσάρουμε!»

Σχετικά με την Warply

Νέα καινοτομία της Warply μέσω της πλατφόρμας

Η Warply είναι η κορυφαία ελληνική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας με εξειδίκευση στο Mobile Marketing και CRM, που ξεκίνησε το 2011 ως μια start-up εταιρεία. Σήμερα δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και σε χώρες του εξωτερικού, παρέχοντας μέσω της μοναδικής πλατφόρμας Warply, υπηρεσίες διαφήμισης, πώλησης και πληρωμών σε συσκευές κινητών.

Στη Warply ανήκει και το χωριστό πλέον τμήμα της «Warply Ad Network». Πρόκειται για το κορυφαίο premium διαφημιστικό δίκτυο στην Ελλάδα σε Mobile Ads, που περιλαμβάνει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων δημοσιογραφικών οργανισμών στην Ελλάδα, με τεράστιο αναγνωστικό κοινό. Στο «Warply Ad Network» περιλαμβάνονται ανάμεσα σε άλλους: 24Media, Αθηνόραμα, ANT1, Αττικές Εκδόσεις, Δημοσιογραφικός Όμιλος Λαμπράκη, D.P.G. Digital Media, Olive Media, Πρώτο Θέμα, ΣΚΑΙ, κ.α.

Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα www.warp.ly.

Μπορείτε να ενημερώνεστε για τα νέα της Warply στο blog και στους λογαριασμούς της Warply σε Twitter και Facebook.