Burst – Πως μια startup επιθυμεί να «κατακτήσει» την αγορά της στοματικής φροντίδας.

    Από: Άρης Κατσίδης

Μία από τις πιο πολυσυζητημένες χρηματοδοτήσεις που έγινε τελευταία, αφορά τον χώρο της οδοντιατρικής και έχει να κάνει με την Burst Oral Care, που είναι μια startup, η οποία πουλάει ειδικές πουλάει ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, κατασκευασμένες από άνθρακα με 33.000 ηχητικές δονήσεις ανά λεπτό.

Πιο συγκεκριμένα, η Burst έλαβε την τρίτη κατά σειράχρηματοδότηση, με την Goldman Sachs Growth Equity να προσφέρει το μεγαλύτερο κεφάλαιο. Παρόλο που δεν γνωρίζουμε το ποσό της χρηματοδότησης, οι υπεύθυνοι της εταιρίας ανέφεραν πως το σχετικό funding υπερδιπλασίασε την αξία της από την προηγούμενη.

Στην Burst χιλιάδες συνδρομητές δεν αγοράζουν μόνο την οδοντόβουρτσα των 69.99 δολαρίων, αλλά έχουν εγγραφεί και για να λαμβάνουν κάθε 90 ημέρες, κεφαλές αντικατάστασης κόστους 6 δολαρίων.

Η πρόεδρος και συνιδρυτής Brittany Stewart ισχυρίστηκε ότι η ανάγκη για ένα τέτοιο προϊόν έχει αυξηθεί ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες, καθώς η πανδημία του κορονοιού ανάγκασε πολλά οδοντιατρεία να κλείσουν.

Ως αποτέλεσμα, η Stewart διευκρίνισε πως οι περισσότεροι οδοντίατροι συνιστούν την Burst στους ασθενείς τους με σκοπό να διατηρήσουν την στοματική τους κοιλότητα τους σε καλή κατάσταση μέχρι να είναι ασφαλές να κάνουν επαγγελματικό καθαρισμό στα ιατρεία.

Πολλοί αναρωτήθηκαν αν ο κορονοιός θα δημιουργήσει προβλήματα στην λειτουργία της Burst, αφού μερικά εργοστάσια με τα οποία συνεργάζεται βρίσκονται στην Κίνα και έκλεισαν λόγω της πανδημίας. Αλλά, η  Stewart ξεκαθάρισε  πως η εταιρία είχε κάνει προγραμματισμό και έχει περίσσια αποθεμάτων ώστε να μην επηρεαστούν οι συνδρομές.

Μάρκετινγκ και η γκάμα προϊόντων που προσφέρει

Η Burst στην πραγματικότητα, πουλάει την οδοντόβουρτσα της μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων και προσπαθεί μέσω του internet με περιγραφές, σχετικά βίντεο, φωτογραφίες αλλά και συστατικές επιστολές οδοντιάτρων, να προσελκύσει το επενδυτικό κοινό.

Μέσα στο νέο χρόνο απέκτησε επιπλέον 25.000 νέους πελάτες, οι οποίοι έλαβαν και personalized κωδικό έκπτωσης. Αυτός ο τρόπος προσέλκυσης πελατών μοιάζει με μάρκετινγκ πολλαπλών επιπέδων, αλλά η startup και οι επενδυτές της επισήμαναν ότι θεωρείται πιο πολύ νέα συνεργασία παρά εύρεση νέων πελατών.

Ο συνιδρυτής και CEO Hamish Khayat υπογράμμισε πως ένα από τα πλεονεκτήματα που έχει το προϊόν σε σχέση με τις υπόλοιπες οδοντόβουρτσες, είναι πως συνεργάζεται και είναι εγκεκριμένη από την επαγγελματική κοινότητα.

Ο Khayat δήλωσε χαρακτηριστικά πως: «Από τότε που ξεκινήσαμε την εταιρία, έχουμε πάει σε κάθε συνέδριο και παρουσίαση που έχει σχέση με την οδοντιατρική και έχουμε επισκεφτεί πολλά οδοντιατρεία και συζητήσαμε με ιατρούς μαζεύοντας πολλές διαφορετικές απόψεις και ιδέες και αποκτώντας σιγά σιγά πλήρη επίγνωση του θέματος».

Η Stewart δήλωσε επιπρόσθετα πως η Burst αναπτύσσει  νέα προϊόντα, πάντα ακούγοντας την « γνώμη χιλιάδων επαγγελματιών οδοντιάτρων». Έχει ήδη επεκταθεί, πέρα από την οδοντόβουρτσα και με προϊόντα όπως το οδοντικό νήμα, τα βουρτσάκια λεύκανσης και την οδοντόκρεμα. Με την σειρά του, ο Khayat ανακοίνωσε πως από τις μεγάλες προτεραιότητες κατά τους επόμενους μήνες είναι η παρουσίαση μιας σειράς προϊόντων για παιδιά.

Χρηματοδότηση και δηλώσεις των ανθρώπων της Goldman

Η Burst είχε λάβει παλαιότερα χρηματοδότηση ύψους 20 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ οι νέοι επενδυτές από την Goldman, οι Allison Berardo και Hillel Moerman θα συμμετέχουν στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας

Ο Berardo ανέφερε ότι: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που στηρίζουμε την Brittany, τον Hamish και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας της BURST, καθώς χρησιμοποιούν τη δύναμη της οδοντιατρικής κοινότητας για να χτίσουν μια επιχείρηση επόμενης γενιάς, που θα έχει ως μέριμνα την στοματική φροντίδα».

Ο Berardo συνέχισε λέγοντας πως: «Η BURST έχει ένα ξεκάθαρο όνομα και πιστεύουμε ότι έχουν ουσιαστικό δρόμο μπροστά, τόσο στην γκάμα και την πληθώρα των προϊόντων που προσφέρουν, όσο και την στρατηγική που χρησιμοποιεί για να επεκταθεί στην αγορά».

www.burstoralcare.com/

από: Άρης Κατσίδης

Είμαι τελειόφοιτος φοιτητής της Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του ΠαΜακ ενώ ασχολούμαι επαγγελματικά με την δημοσιογραφία. Φροντίζω να ενημερώνομαι γύρω από την οικονομία και το χρηματιστήριο, ενώ μου αρέσει να διαβάζω γύρω από τον χώρο των startups. Χόμπι έχω τα ταξίδια αλλά και την ενημέρωση γύρω από τα αθλητικά.