Startups

Datahawk: 1,2 εκατ. ευρώ σήκωσε η startup που «βοηθά» τους πωλητές της Amazon

Σύμφωνα με το Tech.eu, αυτός ο γύρος χρηματοδότησης θα δώσει στην DataHawk αρκετούς πόρους για να επιταχύνει την ανάπτυξή της, να επεκτείνει την ομάδα και να προσθέσει επιπλέον χαρακτηριστικά στη σουίτα λογισμικού της.

Σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό τοπίο, μία από τις βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες και οι έμποροι στην Amazon είναι να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα τους θα εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Με έναν αλγόριθμο που αλλάζει διαρκώς και διατηρείται μυστικός από την Amazon, οι έμποροι χρειάζονται λύσεις για να παρακολουθούν και να βελτιώνουν την απόδοση της κατάταξης τους. Σε αυτό βοηθάει η DataHawk.

Η εταιρεία προσφέρει επίσης στους εμπόρους πληροφορίες για τις διαφημιστικές τους προσπάθειες και τον τρόπο με τον οποίο αυτές επηρεάζουν την κατάταξή τους καθώς και την απόδοση των πωλήσεων τους, γεγονός που με τη σειρά του τους βοηθά να αυξήσουν τα έσοδα που προέρχονται από τις διαφημίσεις.

Η DataHawk, που ιδρύθηκε στις αρχές του 2018, βασίζεται σε μια ιδιόκτητη τεχνολογία που συγκεντρώνει εκατομμύρια δεδομένα σε καθημερινή βάση. Τα δεδομένα αυτά στη συνέχεια επεξεργάζονται, αναλύονται και εμφανίζονται στους χρήστες σε πίνακες ελέγχου για να τους βοηθήσουν να αποκτήσουν μια καλύτερη εικόνα των επιχειρηματικών επιδόσεων τους στην Amazon.

«Ο ανταγωνισμός στην Amazon είναι εξαιρετικά έντονος», εξηγεί ο Isaac Sghir, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της DataHawk. «Οι εταιρείες και οι έμποροι λιανικής χρειάζονται επαγγελματικά εργαλεία και μια προσέγγιση που βασίζεται σε δεδομένα για να πετύχει. Το λογισμικό μας βοηθάει να κάνουν ακριβώς αυτό: να έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να κερδίσουν.»

Πηγή: startupper.gr