Lightricks: Η μητρική του Facetune έγινε Unicorn

    Από: Startup Team

Η DoorDash εξαγόρασε την εταιρεία on-demand παράδοσης φαγητού και catering, Caviar, από την Square, σε ένα deal που σύμφωνα με το TechCrunch, έφτασε τα 410 εκατ. δολάρια. Η Square είχε εξαγοράσει την Caviar πριν από περίπου πέντε χρόνια, έναντι 90 εκατ. δολαρίων.

«Ο συνδυασμός των δύο επιχειρήσεων θα δημιουργήσει την πιο διαφοροποιημένη εταιρεία στον κλάδο, η οποία θα είναι σε θέση να προσφέρει στους πελάτες ευρεία επιλογή εμπόρων» δήλωσε σε σχετική ανάρτηση ο συνιδρυτής και CEO της DoorDash, Tony Xu.

«Στην Caviar, βρήκαμε μια εταιρεία με παρόμοιο ήθος. Υπάρχει ένα ισχυρό συγγενικό πνεύμα μεταξύ των δύο εταιρειών μας. Όπως και η DoorDash, η Caviar είναι μια εταιρεία που βάζει «μπροστά» τους εμπόρους, εργάζεται σκληρά για να βοηθήσει τα τοπικά εστιατόρια να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να επεκτείνουν την εμβέλειά τους. Είμαι βέβαιος ότι ο συνδυασμός των δύο μεγάλων εταιρειών μας θα έχει τεράστια αξία για τους εμπόρους, τους καταναλωτές, τους οδηγούς και τις τοπικές κοινότητες που μας υποστηρίζουν», πρόσθεσε. 

Μόλις κλείσει η συμφωνία, μέσα στη φετινή χρονιά, ο επικεφαλής της Caviar, Gokul Rajaram, μαζί με όλους τους υπαλλήλους της εταιρείας θα «μετακομίσουν» στην DoorDash.

«Η Caviar έχει δημιουργήσει ένα αξιόπιστο brand με πελάτες και πολλά από τα καλύτερα εστιατόρια», δήλωσε ο Rajaram«Η DoorDash δραστηριοποιείται σε εθνική κλίμακα, διαθέτει μια συμπληρωματική επιλογή εστιατορίων, μια τεράστια πλατφόρμα εφοδιαστικής και μια ομάδα που μοιράζεται το πάθος και τη δέσμευσή μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εστιατορίων, των ταχυμεταφορών και των πελατών. Είμαι απίστευτα ενθουσιασμένος που συμμετέχω μαζί με την υπόλοιπη ομάδα της Caviar στην οικοδόμηση του μέλλοντος του τοπικού εμπορίου».

Για την Square, αυτή η συμφωνία παρέχει στην εταιρεία την ευκαιρία να επικεντρωθεί περισσότερο στα προϊόντα της για επιχειρήσεις και ιδιώτες, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της, Jack Dorsey.

Πηγή: Startupper.gr