Τα Μυστικά επιτυχίας ενός e-shop

    Από: Θέμης Σαρανταένας

Αρκετοί επιχειρηματίες, ακολουθώντας την τάση της εποχής, ασχολούνται με τις online πωλήσεις δημιουργώντας e-shops, επενδύοντας χρήματα στην προώθησή τους αλλά κάποιες φορές δεν είναι ικανοποιημένοι με τις πωλήσεις τους. Οι internet experts πολλοί, οι προτάσεις αρκετές και οι απόψεις (γνώμες) ακόμα περισσότερες. Οι ιδιοκτήτες των e-shops, κυρίως όταν δεν κατανοούν τις έννοιες και δεν γνωρίζουν από τον κόσμο του internet μπερδεύονται, δυσανασχετούν και -κυρίως- απογοητεύονται. Σύμφωνα με το ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα εκτιμάται ότι θα κλείσει το 2019 σε 4 δισ. ευρώ (αναμένουμε το τελικό νούμερο), πως μπορεί, λοιπόν,  ένα -e-shop να λειτουργήσει επιτυχημένα σε μια τόσο μεγάλη αγορά;

Στο νέο τηλεοπτικό επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Internet Marketing Strategist Κωνσταντίνο-Μάριο Ανδρούτσο συζητούν τα μυστικά επιτυχίας ενός e-shop σήμερα, με στόχο περισσότερες πωλήσεις.  Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: – Ποια τα χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου e-shop; – Πόσο πρέπει να κοστίζει η κατασκευή του; – Ποιες πρέπει να είναι οι προσδοκίες ενός επιχειρηματία από ένα e-shop; – Για ποιους λόγους δεν είναι αποδοτικά όλα τα e-shops? – Πως γίνεται η προώθηση ενός eshop; – Υπάρχει πιστότητα στον e-καταναλωτή; – Ποιες είναι οι σύγχρονες τάσεις στις online αγορές; – και πολλά άλλα!

Παράλληλα, ο επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης e-shop Κωνσταντίνος Μπελιμπασάκης μας εξηγεί πως το δικό του e-shop έχει διψήφια αναπτύξη τζίρου κάθε μήνα.

Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει το checklist της επιτυχίας για ένα σύγχρονο e-shop.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού – επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV που μετρά πάνω από 100 επεισόδια, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 5 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Attica TV μέσω Digea και LiveStreaming κάθε Πέμπτη 21.30 και σε επανάληψη κάθε Κυριακή 21.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Δευτέρα & Παρασκευή 18.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο 17.30 και Κυριακή 20.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή 17.30 και Τρίτη 14.30, SMILE Plus (Καρδίτσα, Λάρισα, Μαγνησία και Τρίκαλα) κάθε Σάββατο & Κυριακή 21.00, Vergina TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Σάββατο & Κυριακή 18.30, ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Δράμα, Έβρος, Καβάλα, Ροδόπη, Σέρρες, Ξάνθη, Σαμοθράκη και Θάσο) κάθε Κυριακή και Πέμπτη 19.30, Κανάλι 6 (Δράμα, Έβρος, Καβάλα, Ροδόπη, Σέρρες, Ξάνθη, Σαμοθράκη και Θάσο) κάθε Κυριακή 16.30 και Σάββατο 19:05, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Τετάρτη 18.15 και Δευτέρα 23.15, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή 20.30 και Κυριακή 13.00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 111 «Τα Μυστικά επιτυχίας ενός eshop» μπορείτε να το δείτε εδώ:  marketingconsultant.gr/ta-mystika-epitychias-enos-e-shop/

από: Θέμης Σαρανταένας

Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (www.marketingconsultant.gr & www.marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο τα τελευταία δέκα οκτώ χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L’Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ σε μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως: Biotherm (Homme), L’ Oreal Professionnel, Lancοme και τη νέα μάρκα για την Ελλάδα Kiehl’s. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία. Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών ∆εξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, μέλος του HCA (Hellenic Coaching Association), του EMCC (European Mentoring & Coaching Council) & του ICF (International Coaching Federation).

Το 2019 και το 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Ακόμα, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και δέκα ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα. Τέλος, τα marketing podcasts του φιλοξενούνται στην Athens Voice.