5 λόγοι που δεν έχει αποτέλεσμα το Digital Marketing της επιχείρησης σας | Μέρος Δεύτερο

    Από: Δημήτρης Κονταράκης

Έχουμε αναφέρει ήδη ότι το digital marketing αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο για την εξέλιξη της επιχείρησής σας. Ωστόσο, δεδομένου ότι εξελίσσεται και αναπτύσσεται συνεχώς, είναι πιθανό να μην έχετε καταφέρει να το αξιοποιήσετε κατάλληλα ώστε να σας αποφέρει τα αποτελέσματα που περιμένατε.  Στο πρώτο μέρος του άρθρου τον Οκτώβριο αναλύσαμε ορισμένα σημεία τα οποία μπορείτε να βελτιώσετε στην καμπάνια σας, όπως ο έλεγχος των κατάλληλων metrics και η σωστή προσέγγιση της αγοράς-στόχου, ώστε να οδηγηθείτε στα αντίστοιχα conversions. Παρακάτω θα αναλύσουμε μερικά ακόμα λάθη ή παραλείψεις που μπορεί να έχει η digital marketing στρατηγική σας και πώς θα τα διορθώσετε.

 

  1. Ακατάλληλο κανάλι

Ένα άλλο σημείο που πρέπει να ελέγξετε είναι αν εκτελείτε τις καμπάνιες σας στο κατάλληλο κανάλι για την επιχείρησή σας. Διεξάγετε πλήρη έρευνα σχετικά με τους καταναλωτές σας, ποια κανάλια χρησιμοποιούν, ποιες εκστρατείες είναι επιτυχείς σε αυτούς και εντοπίστε τον τρόπο αντίδρασής τους. Ομοίως, προσαρμόστε τις καμπάνιες σας στα συγκεκριμένα κανάλια και χαρακτηριστικά του κοινού σας, ώστε να γίνουν πιο αποτελεσματικές.

 

  1. Δώστε χρόνο

Το digital marketing χρειάζεται χρόνο για να είναι αποτελεσματικό. Ένα σαφές πλάνο στρατηγικής είναι η βάση κάθε εκστρατείας μάρκετινγκ. Κατά την εκτέλεσή της πρέπει να γνωρίζετε όλες τις λεπτομέρειες και να είστε σε θέση να εντοπίζετε τις τάσεις. Η καμπάνια σας μπορεί να επηρεαστεί από πολλά διαφορετικά metrics, τα οποία εξαρτώνται από την ποιότητα της ανάπτυξης και της υλοποίησης της καμπάνιας και τη σταθερή προσπάθεια εξέλιξής της. Η εταιρεία σας πρέπει να παρακολουθεί τόσο τη θέση της σε σχέση με τον ανταγωνισμό όσο και τις δικές της επιδόσεις, καθώς και να εντοπίζει τυχόν αδύναμα σημεία και να αναπτύσσει ένα σχέδιο δράσης.

Για παράδειγμα, οι εκστρατείες που βασίζονται στην αύξηση του κοινού των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι τόσο χρονοβόρες όσο εκείνες που βασίζονται στη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης, οι οποίες μπορεί να χρειαστούν ένα ολόκληρο έτος για να διακρίνουν την επιτυχία και την αποτελεσματικότητά τους.

 

  1. Ανταγωνιστές

Πάντοτε θα πρέπει να εξετάζετε τον ανταγωνισμό σας, ειδικά αν έχουν ένα πραγματικά καλό υπόβαθρο στρατηγικών SEO. Για να μπορέσετε να διαφοροποιηθείτε, επικεντρωθείτε σε αυτό που κάνει την επιχείρησή σας διαφορετική, το Unique Selling Point σας. Δείτε τη δική τους καμπάνια digital marketing και ελέγξτε τι κάνουν. Μάθετε ποια στοιχεία προτιμούν και παρουσιάστε κάτι νέο στο κοινό-στόχο.

Προσπαθήστε να στοχεύσετε σε λέξεις-κλειδιά στις οποίες οι ανταγωνιστές σας δεν έχουν επενδύσει ακόμη. Μείνετε ενήμεροι για τα νέα δεδομένα στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και τις ενημερώσεις των αλγορίθμων των μηχανών αναζήτησης. Διατηρήστε τον ιστότοπό σας ενημερωμένο και προσαρμόστε τον ώστε να είναι αποτελεσματικός για τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης. Πραγματοποιήστε έναν ολοκληρωμένο έλεγχο και βρείτε τα τρωτά σημεία.

Αν η δημιουργία μιας στρατηγικής SEO σας προκαλεί άγχος, εμπιστευτείτε τους επαγγελματίες του χώρου για να σας βοηθήσουν να ορίσετε το πλάνο της στρατηγικής σας.

 

από: Δημήτρης Κονταράκης

O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist με μεγάλη εμπειρία σε απαιτητικά projects και έχει συνεργαστεί με πολλές μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις για περισσότερα από 15 χρόνια. Έχει συνδέσει το όνομά του με τον σχεδιασμό και την αύξηση πωλήσεων σε ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, καθώς και με την αύξηση online κρατήσεων σε επιτυχημένα ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα. Σήμερα, είναι ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Digital Marketing, και του DigitalStrategist.gr ενώ πραγματοποιεί σεμινάρια στον κλάδο του Digital Marketing και συμμετέχει ως καλεσμένος keynote speaker σε online talks, στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση.