6 στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα διαθέτουν ψηφιακό κανάλι

    Από: Startup Team

Μελέτη ΕΣΑ: Οι εμπορικές επιχειρήσεις της Αθήνας ξεκίνησαν ή αύξησαν εντυπωσιακά τις οnline πωλήσεις με αφορμή την πανδημία.

Καταλυτικά για το ψηφιακό προφίλ των εμπορικών επιχειρήσεων  της χώρας λειτούργησε – και συνεχίζει να λειτουργεί – η πανδημία. Πλέον, 6 στα 10 εμπορικά καταστήματα της Αθήνας δηλώνουν ότι διαθέτουν ψηφιακό κανάλι πωλήσεων (58,2%).

Βέβαια, ένα διόλου αμελητέο ποσοστό, 41,8%, απαντά ότι δεν διαθέτει κανάλι ψηφιακών πωλήσεων, επίδοση που δείχνει ότι ο εμπορικός κόσμος, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, έχει ακόμη δρόμο να διανύσει σε επίπεδο ψηφιοποίησης.

Στο μεταξύ, όπως διαπιστώνει έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), το ψηφιακό κανάλι αγορών λειτούργησε ευεργετικά στην πορεία των πωλήσεων των εμπορικών επιχειρήσεων. Οι συμμετέχουσες στην έρευνα εμπορικές επιχειρήσεις απαντούν ότι ξεκίνησαν ή αύξησαν εντυπωσιακά τις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις με αφορμή την πανδημία.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με την έρευνα, από τα καταστήματα που διαθέτουν κανάλι ψηφιακών πωλήσεων, μόλις το 9,8% δήλωσε ότι το ποσοστό του τζίρου, που αναλογεί στις e-πωλήσεις, είναι ελάχιστο. Σχεδόν το ένα τρίτο (28,9%) απάντησε ότι το ποσοστό του τζίρου, που προέρχεται από e-πωλήσεις, είναι 1-5%.

Στο μεταξύ για το 21,1% των εμπορικών επιχειρήσεων της Αθήνας, που έχουν ηλεκτρονικές πωλήσεις, το ποσοστό του τζίρου που αναλογεί στις e-πωλήσεις, είναι 6-10%, ενώ το 16,2%  απάντησε 11-15% στην ίδια ερώτηση.

 

Διαβάστε περισσότερα στο sepe.gr