Ανακοινώθηκαν οι νικητές του 8ου Διαγωνισμού Επιχειρηματικού Σχεδίου “John & Mary Pappajohn Business Plan Award” του ACT

    Από: Startup Team

Τη Δευτέρα 5 Ιουλίου 2021 ολοκληρώθηκε ο 8ος διαγωνισμός Επιχειρηματικού Σχεδίου “John and Mary Pappajohn Business Plan Award” στο ACT – American College of Thessaloniki με τη διενέργεια της τελικής φάσης και την ανακήρυξη των φετινών νικητών.

Στον τελικό συμμετείχαν έντεκα ομάδες, από τις συνολικά 112 που δήλωσαν συμμετοχή και προήλθαν από την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τα Ιωάννινα, τις Σέρρες και τη Λεμεσό.

Ο Διαγωνισμός αποσκοπεί στην ενίσχυση και την υποστήριξη καινοτόμων επιχειρηματικών ιδεών που μπορούν να εξελιχθούν σε βιώσιμες επιχειρήσεις, μέσω των πέντε χρηματικών επάθλων ύψους 4.000 ευρώ το καθένα που προσφέρει ο ελληνικής καταγωγής επιχειρηματίας John Pappajohn.

Οι παρουσιάσεις των ομάδων έγιναν διαδικτυακά, ενώ η κριτική επιτροπή παρακολουθούσε τις παρουσιάσεις από την Bissell Library του ACT.

Οι φετινοί νικητές είναι:

 

  • DIB IN, Θωμάς Μπουντουρίδης

Το έργο είναι ο πρώτος και μοναδικός πραγματικός ιστότοπος ανάστροφης δημοπρασίας στον κόσμο. Η ομάδα έχει σχεδιάσει ένα δίκαιο, στρατηγικό παιχνίδι με την τιμή του πλειστηριασμένου αντικειμένου να μειώνεται με κάθε προσφορά. Αυτό το καθιστά συναρπαστικό και διασκεδαστικό και οι παίκτες μπορούν να ανταγωνιστούν με ένα ελάχιστο χρηματικό ποσό σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς πλειστηριασμούς.

Για τη συμμετοχή στη δημοπρασία απαιτείται η αγορά εισιτηρίου. Τα εισιτήρια διασφαλίζουν ότι οι συμμετέχοντες μπορούν να αγοράσουν το αντικείμενο προς πλειστηριασμό. Οι προσφορές έχουν κόστος για κάθε παίκτη, και το έργο δημιουργεί έσοδα από τις προσφορές των παικτών.

 

  • ΜΕΤΑΒΙΟ, Παναγιώτης Κατσαούνης

Η ΜΕΤΑΒΙΟ Ι.Κ.Ε. με βαθιά γνώση στον τομέα της Βιοιατρικής και της Τεχνολογίας, έχει δημιουργήσει μία πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων σε αλυσίδες χρήσης, που περιλαμβάνουν βιοτράπεζες, ασθενείς, δότες, ιατρούς, κλινικές.

Η πλατφόρμα αποτελείται από τέσσερις αυτόνομες πλατφόρμες, που μπορούν να λειτουργούν και καθεμιά ξεχωριστά αλλά και με οποιονδήποτε συνδυασμό.

Οι πλατφόρμες είναι:

e-ΜetaΒank: Διαχειρίζεται και καταγράφει τα δεδομένα που αφορούν τα βιοδείγματα

e-ΜetaΗep: Καταγράφει όλα τα κλινικά δεδομένα που αφορούν τον ασθενή και προκύπτουν μέσα από δομές υγείας (νοσοκομεία, διαγνωστικά κέντρα, κλινικές). Καταγράφει ουσιαστικά έναν πλήρη ιατρικό φάκελο.

e-ΜetaHealth: Συνοδεύει τον ασθενή. Ο ασθενής ή ο δότης έχει την δυνατότητα να καταχωρεί σε πραγματικό χρόνο την πορεία της υγείας του.

e-MetaRes: Το σύστημα έχει εφαρμογή στα ερευνητικά και λοιπά ινστιτούτα που διεξάγουν έρευνες με ασθενείς (κλινικές μελέτες) και βιοδείγματα.

 

  • ODOS CLOUD, Βασίλειος Γαϊτανίδης

Η ODOS Cloud είναι μια πλατφόρμα ανάπτυξης κώδικα που αποσκοπεί να αλλάξει τον τρόπο σχεδιασμού και δημιουργίας σύγχρονων και εταιρικών εφαρμογών. Στοχεύει σε εταιρείες με οποιοδήποτε επίπεδο εμπειρογνωμοσύνης ανάπτυξης καθώς και σε ανεξάρτητους προγραμματιστές Με το ODOS Cloud μπορεί να δημιουργηθεί εύκολα μια ολοκληρωμένη και έτοιμη εφαρμογή που εκτελείται από κάθε σημείο, σε φορητές συσκευές, σε επιτραπέζιους υπολογιστές ή στον ιστό, έχοντας ένα backend cloud, χρησιμοποιώντας λιγότερο κώδικα και προσπάθεια από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα ανάπτυξης σήμερα. Ταυτόχρονα, το ODOS Cloud  παρέχει απόλυτη ευελιξία, ώστε κάποιος να μπορεί να αλλάξει εύκολα οποιοδήποτε μέρος της πλατφόρμας καθώς και να μετακινηθεί μεταξύ μοντέλων φιλοξενίας: ιδιωτικά φιλοξενούμενο, υβριδικό ή cloud. Το ODOS Cloud παρέχει αρχιτεκτονική χωρίς διακομιστή ή Backend-as-a-Service όπου το κόστος DevOps και οι κίνδυνοι ανάπτυξης ελαχιστοποιούνται.

 

  • THE GREEK DESIGNERS, Φιλιάνα Στεφανακάκη

Η THEGREEKDESIGNERS.COM είναι μία διεθνής πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που διαθέτει αντικείμενα με υψηλού επιπέδου σχεδιασμό εμπνευσμένα από την ελληνική ιστορία και πολιτισμό. Οι χρήστες εισάγονται σε ένα μοναδικό σημείο πώλησης με ενσωματωμένη εμπειρία, για να ανακαλύψουν τη βασική ιστορία κάθε προϊόντος και για να επενδύσουν σε προϊόντα με ταυτότητα.

Καθώς το μοντέλο αγοράς των καταναλωτών έχει μετατοπιστεί από προϊόντα χαμηλού κόστους γρήγορης μόδας σε ποιοτικά προϊόντα, το THEGREEKDESIGNERS.COM, ως πλατφόρμα πολλαπλών προμηθευτών, παρέχει ένα εξελιγμένο εργαλείο με το οποίο οι πωλητές μπορούν να διαχειρίζονται το δικό τους κατάστημα, να δημιουργούν προϊόντα, να διαμορφώνουν τιμές αποστολής, κ.ά.

Η πλατφόρμα ενισχύει την επωνυμία των σχεδιαστών μέσω στοχευμένης στρατηγικής μάρκετινγκ και εξωστρέφειας.

 

  • WE ARE TRAVELERS, Ησίοδος Τσίγκος

Το WeAreTravelers χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να αντιληφθεί τις πραγματικές επιθυμίες του πελάτη.

Ο σχεδιασμός ταξιδιού σήμερα είναι κατακερματισμένος και «χειροκίνητος». Ο σύγχρονος ταξιδιώτης πρέπει να επιλέξει προορισμό, να συνθέσει το δρομολόγιό του, να επιλέξει διαμονή κ.ά., μέσα από τις  συνεχείς περιηγήσεις και μεταβάσεις σε ιστοτόπους.

Με το WeAreTravelers ο ταξιδιώτης έχει την ευκαιρία να οργανώσει γρήγορα, οικονομικά και πιο αποτελεσματικά το ταξίδι χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη που διαθέτει.

Τα μέλη της κριτικής επιτροπής ήταν οι: Αντώνης Ηλίας, Διευθυντής ΟΚ!THESS, Δρ Δημήτρης Κουρτέσης, Tech entrepreneur, investor & Startup Coach, Δημήτρης Λακασάς, CEO Olympia Electronics, Δρ Κατερίνα Σαρρή, Καθηγήτρια Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Σωτήρης Σιάγας, CEO at Venture Stories Partners, Partner at TECS Capital, Δρ Νικόλαος Χουρβουλιάδης, Chair of School of Business, ACT – American College of Thessaloniki.


---