Featured

Ασημένια βράβευση εκπαίδευσης για την startup BetterBrand Academy στα Tourism Awards 2021

Την δεύτερη θέση κατέκτησε η εταιρία επαγγελματικής εκπαίδευσης ψηφιακού μάρκετινγκ και διαφήμισης BetterBrand Academy στα Tourism Awards 2021.

Με μια λαμπερή βραδιά στο Περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου γιόρτασαν τη βράβευσή τους οι φετινοί νικητές των Tourism Awards. Στην όγδοή τους διοργάνωση, τα βραβεία-θεσμός του κλάδου συνεχίζουν σταθερά να επιβραβεύουν τους πρωτοπόρους και τους καινοτόμους. Η ανάδειξή τους έχει φέτος αυξημένη αξία – τόσο συμβολική, όσο και πρακτική. Καθώς ανοίγει μια πολύ ιδιαίτερη σεζόν, οι νικητές των Tourism Awards δείχνουν τον δρόμο για την επόμενη μέρα και την ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού.

Παρόλο το σύντομο διάστημα λειτουργίας της, η BetterBrand Academy – ένας νεοσύστατος εκπαιδευτικός οργανισμός – κατάφερε να προπορευτεί για την καινοτομία στην εκπαίδευση που παρέχει στον τουριστικό κλάδο, κατακτώντας την δεύτερη θέση στο βάθρο των νικητών μαζί με το Μητροπολιτικό κολέγιο και το New York College.

Ρωτήσαμε τον Founder και Syllabus Manager της BetterBrand Academy, Μάνο Καμπρογιάννη να μας αναφέρει τι οδήγησε σε αυτή τους την βράβευση για τον τομέα “Προγράμματα εκπαίδευσης & εξειδίκευσης / Online training programs / Σύνδεση εκπαίδευσης & αγοράς εργασίας”.

Ο ίδιος μας είπε: “η βράβευση μας, για την οποία και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, είχε ως παράγοντα την καινοτομία στην εκπαίδευση την οποία προσφέρουμε προς όλους τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου σαν εταιρία συνολικά κυρίως όμως μέσα από το μοναδικό μας εκπαιδευτικό πρόγραμμα, όπου με την επιτυχή ολοκλήρωση του οδηγεί στην κατάκτηση του επαγγελματικού διπλώματος ψηφιακού μάρκετινγκ για την εστίαση και τον τουρισμό, το οποίο απονέμετε σε συνεργασία με το Ελβετικό κολέγιο τουριστικών Swiss Alpine Center.

Λόγοι που κάνουν το πρόγραμμα μας τόσο μοναδικό πέραν του ότι είναι κατασκευασμένο για την τουριστική οικονομία – δηλαδή με ειδικευμένα μαθήματα εκτός της γενικότερης ύλης τα οποία αφορούν μόνο τουριστικά, όπως τα ΟΤΑ’s, Online Guest Relations και άλλα. Ακόμα όλα τα παραδείγματα και case studies γίνονται επάνω σε ξενοδοχεία, αεροπορικές γραμμές, τουριστικές επιχειρήσεις, έτσι ώστε να υπάρχει άμεση σύνδεση της θεωρίας με την πράξη – επιπλέον παράγοντας ήταν ότι το παρέχουμε και στα ελληνικά αλλά και στα αγγλικά, και τέλος ότι το προσφέρουμε εξ’ ολοκλήρου διαδικτυακά και ασύγχρονα, επιτρέποντας έτσι στους ενδιαφερόμενους να το παρακολουθήσουν όποτε και όταν αυτοί ευκαιρούν και θέλουν χωρίς να περιορίζουν το πρόγραμμα τους για την παρακολούθηση του προγράμματος ή να απαιτείτε η μετακίνηση για την φυσική τους παρουσία.”