Business Plan το βασικό εργαλείο κάθε επιχείρησης

    Από: Θέμης Σαρανταένας

Σχεδόν όλοι έχουμε ακούσει για το Business Plan και για το πώς μπορεί να μας βοηθήσει στην απόδοση της επιχείρησής μας. Λίγοι ωστόσο Έλληνες μικρομεσαίοι επιχειρηματίες έχουν δημιουργήσει ένα επιχειρηματικό σχέδιο, καθώς έχει επικρατήσει η αντίληψη αγορά πως η σύνταξή του δεν είναι απαραίτητη. Η δομή, η στρατηγική και οι χρηματοοικονομικοί δείκτες ενός επιχειρηματικού σχεδίου θα οδηγήσουν την επιχείρηση στην επόμενη μέρα.

Στο νέο τηλεοπτικό επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον φοροτεχνικό & σύμβουλο Επιχειρηματικότητας Θράσο Μίαρη, συζητούν για το Business Plan και την αναγκαιότητά του για κάθε σύγχρονη επιχείρηση.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Τι πρέπει να περιμένει ο επιχειρηματίας από ένα Business plan; – Για ποιους λόγους η αντιγραφή έτοιμων templates από το internet είναι καταστροφική –  Πως μπορούμε να επιλέξουμε τον κατάλληλο συνεργάτη για τη συγγραφή ενός Business plan; – Ποια η σχέση και ποιες οι διαφορές ενός Business plan και ενός marketing plan; – Πόσο σημαντικό είναι για μια μικρομεσαία επιχείρηση; – Πόσο σημαντική είναι η έρευνα αγοράς σε ένα Business plan; – Ποιο το κόστος ενός Business plan και πόσο καιρό χρειάζεται να ολοκληρωθεί; – Κάθε πότε χρειάζεται αναθεώρηση του πλάνου, αν χρειάζεται; και πολλά άλλα.

Παράλληλα ο Γιώργος Τζεμπέλικος, Επιχειρηματίας – Ιδιοκτήτης Σχολής Οδηγών, εξηγεί στην πράξη πώς χρησιμοποιεί το Business Plan της επιχείρησής του για την ανάπτυξή της. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τα βασικά μέρη ενός Επιχειρηματικού Σχεδίου.

Ενημέρωση: Λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας στο πλαίσιο αποφυγής της διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2 κατά τη διάρκεια του γυρίσματος. Οι συντελεστές, οι καλεσμένοι και ο παρουσιαστής υποβάλλονται σε rapid test αντιγόνου για COVID-19.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού – επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV/Attica TV που μετρά πάνω από 120 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 5 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

από: Θέμης Σαρανταένας

Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (www.marketingconsultant.gr & www.marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο τα τελευταία δέκα οκτώ χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L’Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ σε μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως: Biotherm (Homme), L’ Oreal Professionnel, Lancοme και τη νέα μάρκα για την Ελλάδα Kiehl’s. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία. Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών ∆εξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, μέλος του HCA (Hellenic Coaching Association), του EMCC (European Mentoring & Coaching Council) & του ICF (International Coaching Federation). Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται εδώ και 4 τηλεοπτικές σεζόν στο Attica TV / SBC TV και 10 ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα, καθώς και την επιχειρηματική ραδιοφωνική εκπομπή «Marketing on the GO» που μεταδίδεται ζωντανά κάθε Σάββατο 14.00-16.00 στον Amagi Radio.