Με νέες λειτουργίες και μια σειρά από δραστηριότητες, το Viber τιμά το διεθνή μήνα για την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο

    Από: Startup Team

Η Rakuten Viber, κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως στην επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής, τιμά το μήνα ιδιωτικότητας και ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, διατηρώντας την αφοσίωσή της στην προστασία των δεδομένων των χρηστών. Με μια σειρά δραστηριοτήτων εντός και εκτός της εφαρμογής, με σχετικά βίντεο και με νέες λειτουργίες, το Viber διασφαλίζει ότι η προστασία των δεδομένων των χρηστών του βρίσκεται στα δάκτυλά τους και η κυβερνοασφάλεια βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων του.

Αντίθετα με πολλές άλλες εφαρμογές, η κρυπτογράφηση end-to-end στο Viber είναι προεπιλεγμένη από το 2016 τόσο στις προσωπικές όσο και στις ομαδικές συνομιλίες και οι χρήστες δεν χρειάζεται να την ενεργοποιούν από μόνοι τους. Από τη στιγμή που το Viber είναι επίσης μια πλατφόρμα όπου οι χρήστες επικοινωνούν και με εταιρείες, προσφέρει όλα τα επίπεδα ασφάλειας με κρυπτογράφηση in transit στα business messages. Η κρυπτογράφηση in transit χαρίζει εξαιρετικά υψηλό επίπεδο ασφάλειας τόσο στους χρήστες όσο και στις εταιρείες που μπορούν να είναι σίγουρες ότι τα μηνύματά τους είναι ασφαλή από τα μάτια των χάκερ. Τα μηνύματα δεν αποθηκεύονται στους σέρβερ του Viber, οι συνδέσεις είναι ασφαλείς και μόνο HTTPS. Το Viber παίρνει όλα τα μέτρα για να προστατέψει τους χρήστες του.

Η εφαρμογή, που πρόσφατα έφτασε το ένα δισεκατομμύριο εγκαταστάσεων στο Android, εδώ και καιρό κάνει προσπάθεια να διασφαλίσει τις προσωπικές και ασφαλείς συζητήσεις για όλους τους χρήστες της. Τώρα, με την αφορμή του μήνα που έχει για σκοπό να εμπνεύσει διάλογο μεταξύ εταιρειών και ιδιωτών για να κάνουν κινήσεις υπέρ της προστασίας των δεδομένων, το Viber ανακοινώνει το λανσάρισμα παγκοσμίως των Αυτοκαταστρεφόμενων Μηνυμάτων και στις ομαδικές συνομιλίες. Η λειτουργία είναι διαθέσιμη από τον Ιούνιο του 2020 στις ιδιωτικές συνομιλίες και τώρα με την επέκτασή της, οι χρήστες μπορούν εύκολα να την ενεργοποιούν μέσα σε κάθε ομαδική συνομιλία. Οι χρήστες του Viber μπορούν να βάζουν χρόνο αυτοκαταστροφής ενός μηνύματος στα 10 δευτερόλεπτα, ένα λεπτό, μία ώρα ή μία ημέρα μετά την ανάγνωση, διαθέτοντας περισσότερες επιλογές απ’ ότι τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα σε άλλες εφαρμογές. Στις συσκευές που χρησιμοποιούν Android 6 ή νεότερο, το Viber θα απενεργοποιήσει εντελώς την προώθηση, αντιγραφή ή τη λήψη μιας εικόνας οθόνης ενός μηνύματος όταν έχει επιλεγεί η αυτοκαταστροφή του. Για τις προηγούμενες εκδόσεις του Android και όλους τους χρήστες iOS, τα μέλη μιας ομαδικής συνομιλίας θα ειδοποιούνται αυτόματα να κάποιο μέλος πάρει μια εικόνα οθόνης σε αυτοκαταστρεφόμενο μήνυμα. Η λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί για κάθε είδος μηνύματος, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών και αυτοκόλλητων.

Η διαγραφή ενός μηνύματος οποιαδήποτε στιγμή, ακόμη και μετά την αποστολή του, είναι ένα ακόμη παράδειγμα της δέσμευσης του Viber για ασφαλή επικοινωνία. Οι χρήστες μπορούν επίσης να είναι σίγουροι για την ασφάλεια της επικοινωνίας τους σε συνομιλίες με επιχειρήσεις. Όλες οι εταιρείες που διαθέτουν επίσημους επιχειρηματικούς λογαριασμούς στο Viber ελέγχονται από την ομάδα του Viber και πρέπει να αποδεχτούν την πολιτική απορρήτου του για να επικοινωνούν με τους χρήστες μέσω της εφαρμογής. Οι πιστοποιημένες επιχειρήσεις λαμβάνουν ένα «μπλε σημάδι», ένα σύμβολο αυθεντικότητας που δείχνει στους χρήστες ότι η εταιρεία είναι έμπιστη, επιτρέποντας έτσι πιο διαφανή επικοινωνία μεταξύ ανθρώπων και εταιρειών. Επιπρόσθετα, ένας επίσημος επιχειρηματικός λογαριασμός μπορεί να περιέχει πληροφορίες για την εταιρεία, όπως το λογότυπό της, τη διεύθυνσή της και το τηλέφωνό της, κάνοντάς το έτσι ευκολότερο για κάθε χρήστη να τσεκάρει και να αναγνωρίσει έναν πραγματικό λογαριασμό.

Κατά τη διάρκεια ολόκληρου του μήνα, το Viber κοινοποιεί συμβουλές ασφαλείας και σχετικά βίντεο στις κοινότητές του για να βοηθήσει την εκπαίδευση των χρηστών στο πώς να ρυθμίζουν και να ελέγχουν τις διάφορες πτυχές ιδιωτικότητας μέσα στην εφαρμογή.

Ως μέρος των συνεχόμενων προσπαθειών του να υποστηρίξει το σκοπό της προστασίας των δεδομένων των χρηστών, το 2020 το Viber είχε γίνει μέλος της καμπάνιας #StopHateForProfit και διέκοψε όλους του τους επιχειρηματικούς δεσμούς με το Facebook. Το βήμα αυτό τιμάται στην τελευταία έρευνα του Mozilla Foundation σχετικά με λειτουργίες και προϊόντα που σχετίζονται με το ιδιωτικό απόρρητο, όπου το Viber αναγνωρίζεται με θετικό πρόσημο σχετικά με το πώς η εταιρεία λειτουργεί σε θέματα ιδιωτικότητας.