Οι εταιρείες gaming στο στόχαστρο των εγκληματιών του κυβερνοχώρου

    Από: Startup Team

Δεν είναι  μόνο οι εταιρείες gaming, που γίνονται στόχος επιθέσεων στον κυβερνοχώρο, αλλά και οι ίδιοι οι gamers.

Στο στόχαστρο των εγκληματιών του κυβερνοχώρου μπαίνουν πλέον καθημερινά οι εταιρείες gaming, αλλά και οι ίδιοι οι gamers. Σύμφωνα με στοιχεία της Statista, το 2021 θα υπάρχουν περισσότεροι από 3,2 δισ. παίκτες βιντεοπαιχνιδιών παγκοσμίως.

Η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών έχει ήδη  ξεπεράσει την κινηματογραφική βιομηχανία και η πανδημία του κορωνοϊού έχει συμβάλει καθοριστικά στην άνοδο της. Σύμφωνα με την  IDC, η  βιομηχανία  gaming έφθασε σε  έσοδα τα $179,7 δισ. το 2020. Και εκεί που υπάρχει χρήμα, υπάρχουν και χάκερ.

Επιπλέον, ο συνολικός αριθμός κυβερνοεπιθέσεων σε οργανισμούς σε όλο τον κόσμο αυξάνεται. Η εξαμηνιαία έκθεση ασφαλείας της Check Point Software αποκαλύπτει μια  ανησυχητική  αύξηση της τάξης του 29%  στις επιθέσεις.

Θύματα ransomware και περιπτώσεων εκβιασμού εταιρειών gaming είναι οι: Capcom, δημιουργός του θρυλικού Street Fighter, Mega Man, Resident Evil, Devil May Cry και Monster Hunter franchises.

Επίσης και η CD PROJEKT RED, η εταιρεία πίσω από επιτυχίες, όπως τα The Witcher και Cyberpunk 2077. Πρόσφατα, η Electronic Arts, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες gaming στον κόσμο, αντιμετώπισε μια επίθεση που ως αποτέλεσμα είχε την υπεξαίρεση δεδομένων και πηγαίου κώδικα.

 

Θύματα και οι gamers

Αλλά δεν είναι  μόνο οι εταιρείες gaming, που γίνονται στόχος απειλών και επιθέσεων στον κυβερνοχώρο – αλλά και οι ίδιοι οι gamers. Η τεραστίων διαστάσεων gaming κοινότητα, η οποία χρησιμοποιεί ενεργά τη σύγχρονη τεχνολογία και έχει εμπειρία σε μικρο – συναλλαγές και ηλεκτρονικές πληρωμές, είναι ένας πολύ ελκυστικός στόχος.

Επιπλέον, οι gamers χρησιμοποιούνται συχνά ως μέσο επίθεσης ή εκβιασμού οργανισμών. Εξάλλου, τα περισσότερα παιχνίδια χρησιμοποιούν μικρόφωνο ή κάμερα, οπότε αν η επίθεση είναι επιτυχής, οι χάκερ μπορούν να έχουν πρόσβαση σε έναν τεράστιο όγκο ευαίσθητων πληροφοριών  κρυφακούοντας  τα θύματα και κατασκοπεύοντας  τα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα, ωστόσο, όπως αναφέρει η Check Point Software, είναι η κλοπή λογαριασμών. Οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου προσπαθούν να βρουν ευπάθειες, που θα τους επιτρέψουν να πάρουν τον έλεγχο των gaming λογαριασμών και να αποκτήσουν πρόσβαση σε πιστωτικές κάρτες  ή άλλα ευαίσθητα δεδομένα.

Το πιο  ανησυχητικό είναι ότι πολλοί παίκτες μπορεί να μην παρατηρήσουν καν ότι αυτό συμβαίνει, εάν οι επιτιθέμενοι κλέβουν  μικρά ποσά  τακτικά.

Διαβάστε όλο το άρθρο στο sepe.gr