Σημασία δεν έχει τι πιστεύετε εσείς για την επιχείρηση σας, αλλά οι άλλοι!

    Από: Startup Team
Μόνο αρνητικές είναι για την επιχείρηση οι επιπτώσεις μιας αδιάφορης συμπεριφοράς από τους εργαζόμενους τόσο ως προς την ίδια τη λειτουργία της όσο και ως προς τους πελάτες της. Η διαπίστωση αυτή, γίνεται πλέον αντιληπτή και από διάφορες έρευνες που αποτυπώνουν το προφίλ και τις προτιμήσεις του έλληνα καταναλωτή. Οι έρευνες καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές ενοχλούνται από τέτοιες συμπεριφορές και προτιμούν τις επιχειρήσεις αυτές που ξέρουν να τους προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα, αλλά και σωστή εξυπηρέτηση.

Κατά καιρούς, όλοι μας έχουμε έρθει αντιμέτωποι με απαράδεκτες ή απρόσωπες συμπεριφορές από εργαζόμενους μιας επιχείρησης σε κάποια καθημερινή μας συναλλαγή. Είτε αυτή είναι σε τράπεζες, είτε είναι σε σουπερμάρκετ, είτε σε κάποιο πολυκατάστημα κλπ.

Το πρόβλημα αυτό δεν ξεκινά από τους εργαζόμενους μιας επιχείρησης, αλλά από την ίδια την ηγεσία της. Διότι σε αυτές τις περιπτώσεις η ηγεσία δεν έχει κατορθώσει να εμπνεύσει τους εργαζομένους  της και να τους περάσει μια φιλοσοφία που να εστιάζεται στη συμμετοχή και του τελευταίου εργαζόμενου στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Διαβάστε όλο το άρθρο του Πάνου Τσαγκαράκη στο reporter.gr