Πώς μπορείς να αξιοποιήσεις το Google+ προς όφελος των πωλήσεών σου

    Από: Startup Team

Παρόλο που το Google+ λειτουργεί εδώ και περίπου δύο χρόνια, υπάρχουν αρκετοί επαγγελματίες που δεν το συμπεριλαμβάνουν στις προωθητικές κινήσεις τους. Ωστόσο, πρόκειται για ένα δυνατό μέσο δικτύωσης που συνεχώς κερδίζει έδαφος έναντι των άλλων social media.

Γιατί λοιπόν θα πρέπει να χρησιμοποιείς και το Google+ ;

1. Είναι το δεύτερο μεγαλύτερο δίκτυο παγκοσμίως:  Οι τελευταίες έρευνες όπως αυτή, τοποθετούν το Google+ ως το δεύτερο πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο βάσει του αριθμού των χρηστών.

2. Google Authorship: Το Google+ έχει αναπτύξει τη δυνατότητα πνευματικής κατοχύρωσης. Αυτό εξυπηρετεί ιδιαίτερα τους bloggers και τους δημοσιογράφους, αφού οι ενδιαφερόμενοι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να συνδέουν το υλικό τους με το προφίλ τους στο συγκεκριμένο δίκτυο. Δες περισσότερα.

3. Βοηθά στη μηχανή αναζήτησης: Σε περίπτωση που ενδιαφέρεσαι να δημιουργήσεις σελίδα με την επωνυμία της εταιρείας σου, το Google+ σου εγγυάται καλύτερα αποτελέσματα στην αναζήτηση συγκριτικά με τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, μπορείς να συνδέσεις το προφίλ σου με την τοποθεσία που δραστηριοποιείσαι επιλέγοντας το «τοπική επιχείρηση» και αυτόματα το Google θα συμπεριλάβει την επιχείρησή σου στην αναζήτηση και μέσω χαρτών. Δες εδώ πώς μπορείς να το πετύχεις.

Πώς θα ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς το Google+ :

1.  Δημιούργησε το προφίλ σου, αφού πρώτα έχεις ανοίξει λογαριασμό email στο Gmail.

2. Στο προφίλ σου θα πρέπει να συμπεριλάβεις όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σου. Πέρα όμως απ’ τα συνηθισμένα στοιχεία, μπορείς να εισάγεις και την περιγραφή της εταιρείας σου, συνοψίζοντας τη δράση της. Προσπάθησε να συμπληρώσεις όσα περισσότερα στοιχεία μπορείς για να βοηθήσεις τους μελλοντικούς πελάτες σου να σε γνωρίσουν καλύτερα.

3. Μια ακόμα δυνατότητα που σου δίνει το Google+ είναι η δημοσίευση σε συγκεκριμένους κύκλους (Google Circles). Οι κύκλοι του Google+ είναι συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων που διαχωρίζονται ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους ή με άλλα κοινά χαρακτηριστικά. Αυτούς τους κύκλους μπορείς να τους διαμορφώσεις όπως εσύ θέλεις, προσθέτοντας φίλους και γνωστούς. Έτσι, μοιράζεσαι πληροφορίες επιτυγχάνοντας περιορισμένη ορατότητα σ’ όσα posts θέλεις. Μπορείς να μάθεις περισσότερα γι’ αυτή τη δυνατότητα εδώ.

4. Ενημέρωσε συχνά το προφίλ σου. Όπως σε όλα τα social media, έτσι και στο Google+ θα πρέπει να κρατάς σταθερή και συχνή επαφή με τους κύκλους σου.

5. Με το Google+ μπορείς να χρησιμοποιείς και περαιτέρω δυνατότητες. Για παράδειγμα, το Google+ σε συνδέει αυτόματα στο Google+ Hangouts με το οποίο μπορείς να μιλάς με video και κλήση, όπως ακριβώς και στο Skype. Επιπλέον, με το Google+ Communities ανακαλύπτεις νέους χρήστες που έχουν κοινά ενδιαφέροντα με εσένα. Και τα δύο μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην δικτύωσή σου, όσο και στην υποστήριξη των πελατών σου.

Η ομάδα του Orbi,

Θες να μάθεις περισσότερα; Κάνε like στη σελίδα του Orbi στο Facebook και ενημερώσου καθημερινά για ό,τι ενδιαφέρει το σύγχρονο ελεύθερο επαγγελματία!
photo credits: AHMAD FAIZAL YAHYA / Shutterstock.com