Γιατί το εταιρικό σας blog μπορεί να γίνει ένα δυνατό εργαλείο Inbound Marketing.

    Από: Startup Team

Όπως έχουμε περιγράψει στο παρελθόν, η βασική λογική του Inbound Marketing είναι μέσα από τα εργαλεία και τη στρατηγική που χρησιμοποιούμε να μην “παρενοχλούμε” τους καταναλωτές, αλλά να τους δίνουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να ενημερωθούν για αυτό που προσφέρουμε και για ποιους λόγους είμαστε οι κατάλληλοι για αυτούς.

Μία τέτοια διαδικασία απαιτεί ένα σεβαστό χρονικό διάστημα, μέσα στο οποίο ένας καταναλωτής, ο οποίος φυσικά είναι και ο κατάλληλος για την επιχείρησή μας, πρέπει να πληροφορηθεί κατάλληλα και επαρκώς για:

  • Την ανάγκη που έχει (και πιθανώς ακόμη να μην έχει αντιληφθεί).
  • Τους τρόπους μέσα από τους οποίους μπορεί να καλύψει αυτή του την ανάγκη σωστά και αποδοτικά.
  • Την πρόσθετη αξία που θα αποκτήσει η καθημερινότητά του αν καλύψει τη συγκεκριμένη ανάγκη, στην οποία αναφερόμαστε.
  • Τους λόγους για τους οποίους η επιχείρησή μας και αυτά που προσφέρουμε αποτελούν την κατάλληλη λύση για να καλύψει ο συγκεκριμένος καταναλωτής τις ανάγκες του.

Τις πληροφορίες αυτές καλό είναι να τις λάβει ο καταναλωτής με τρόπο τέτοιο, ώστε να μην αισθανθει κάποια πίεση, ή ότι γίνεται δέκτης υπερπληροφόρησης.

Το εταιρικό μας blog στην προκειμένη περίπτωση μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο εργαλείο για να δώσουμε στον καταναλωτή όλη την παραπάνω πληροφορία με τον σωστό ρυθμό, την κατάλληλη συχνότητα και ταυτόχρονα μόνο από τη στιγμή που θα του εξάψουμε το δικό του ενδιαφέρον κι έπειτά.

Το εταιρικό μας blog πρέπει να το έχουμε για να λειτουργεί υπέρ μας και σαν έναν επιπρόσθετο μέσο για να επιτύχουμε τους στόχους μας. Δεν πρέπει λοιπόν να ξεχνάμε ότι μέσα από το περιεχόμενο που προσφέρουμε στους επισκέπτες του blog μας ενημερώνουμε, απαντάμε σε ερωτήσεις, αλλά δεν πουλάμε και δεν κουράζουμε.

Πρέπει λοιπόν μέσα από τα άρθρα που θα διαβάζει ένας επισκέπτης μας να αισθάνεται ότι έρχεται αντιμέτωπος με μία επιχείρηση που θέλει να του δώσει συμβουλές μέσα από την εμπειρία της στον χώρο που δραστηριοποιείται και όχι να τον φορτώσει με πληροφορίες απλά και μόνο για να του πουλήσει.

Πρέπει να σκέφτεστε ότι τα άρθρα σας είναι μία ευκαιρία που σας δίνει το διαδίκτυο για να μιλήσετε στο καταναλωτικό σας κοινό και να το ενημερώσετε, γιατί ακριβώς “το νοιάζεστε” και θέλετε να το βοηθήσετε, ως πιο έμπειροι στο αντικείμενό σας.

Βρείτε λοιπόν τα θέματα, για τα οποία είστε οι κατάλληλοι να δώσετε απαντήσεις, ενώ παράλληλα ξέρετε ότι οι καταναλωτές σας θα χαρούν να βρουν τις απαντήσεις αυτές μέσα στον χώρο του διαδικτύου.

Δώστε τα φώτα σας πάνω στα θέματα αυτά, και κάντε το ποιοτικά. Με αυτόν τον τρόπο δε δίνετε άλλη εναλλακτική στο καταναλωτικό σας κοινό από το να σας προσέξει, να σας διαβάσει και να σας λάβει σοβαρά υπόψη. Και αυτό είναι το πρώτο βήμα για να σας εμπιστευθεί.

Αλλά για σταθείτε…. Αυτό δεν είναι και το πρώτο βήμα για να γίνει πελάτης σας;