Πόσες Ημέρες έχεις να μπεις στο STARTUP.GR? Δες τι έχασες 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 1o)

Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 1o)
Ημερομηνία: 05/05     Εμφανίσεις: 3414
Αρσένης
από: Αρσένης Πασχόπουλος όλες οι αναρτήσεις του/της Αρσένης Πασχόπουλος

Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line. Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Me...

Όσοι ασχολούνται συστηματικά με τα social media για αρκετό καιρό, γνωρίζουν πως «τα likes δεν πληρώνουν τους λογαριασμούς» (για να χρησιμοποιήσω τον τίτλο ενός poster του Noah Kagan). Όταν όμως μια μάρκα βρίσκεται στην αρχή της προσπάθειάς της να εδραιώσει την δική της φωνή στα social media, θα πρέπει να δημιουργήσει ένα κύκλο 2,000 – 3,000 likers, ώστε να τους μετατρέψει σε «πιστούς οπαδούς» οι οποίοι θα μοιράζονται τις αναρτήσεις της μάρκας με τους φίλους τους, κάποιοι από τους οποίους θα γίνουν και αυτοί likers, followers, και ούτω καθ’ εξής.

Όπως σας υποσχέθηκα λοιπόν και σε προηγούμενο άρθρο (Τα πρώτα βήματα για να βάλετε την επιχείρησή σας στα Social Media), σας ετοίμασα μια λίστα με ενέργειες για να αυξήσετε τους οπαδούς σας.

1) Με ανακοινώσεις μέσω e-mail

Ο πιο απλός, άμεσος και χωρίς κόστος τρόπος να αυξήσετε τους οπαδούς σας είναι να στείλετε ένα ενημερωτικό e-mail στο πελατολόγιό σας, ανακοινώνοντας την σελίδα, ομάδα, κανάλι, πίνακα, twitter προφίλ, κλπ. Μπορείτε επίσης να βάλετε τα εικονίδια των social media παρουσιών σας στην υπογραφή του e-mail όλων των στελεχών της εταιρείας σας (με link εννοείται), αλλά και στο εταιρικό newsletter.

2) Μέσω του site σας με social plug-ins

Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 1o)

Δείξτε στους επισκέπτες του site σας που βρίσκεστε στα social media. Εκτός από τα, κλασικά πλέον, εικονίδια των social media μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα social plug-ins (ή widgets) τα οποία μπορείτε να δημιουργήσετε μέσα από το Facebook, το LinkedIn, το Twitter, το Pinterest και τις άλλες πλατφόρμες των social media. Έτσι μπορείτε για παράδειγμα να απεικονίσετε μέσα στο site σας την ροή των tweets σας στο Twitter, έναν πίνακα σας στο Pinterest ή την σελίδα σας στο Facebook ή και πολλά πολλά άλλα.

3) Μέσω όλων των social media με ανακοινώσεις και links

Όλα (σχεδόν) τα social media σας δίνουν την δυνατότητα, όταν δημιουργείτε το προφίλ σας, την σελίδα, ή το κανάλι σας, να συμπληρώσετε κάποιες πληροφορίες για την μάρκα σας. Μεταξύ αυτών σας δίνουν την δυνατότητα να δείξετε με link (κάποια ΚΑΙ με εικονίδιο) σε ποια άλλα social media έχετε παρουσία. Χρησιμοποιήστε αυτή την δυνατότητα για να δείξετε στους επισκέπτες του καναλιού σας στο YouTube, για παράδειγμα, ότι βρίσκεστε Facebook, Twitter & Pinterest, δίνοντας τους την δυνατότητα να σας επισκεφθούν και εκεί με ένα κλικ!

4) Χρησιμοποιώντας QR codes

Το περίεργο αυτό εικονίδιο μπήκε στην ζωή μας για να «γεφυρώσει» τον online με τον offline κόσμο και να διευκολύνει (Quick Response) όσους χρησιμοποιούν κινητές συσκευές να επισκέπτονται ένα site, Facebook page, Pinterest board, να λαμβάνουν μέρος σε ένα διαγωνισμό στα social media, … (δείτε την πλήρη λίστα δυνατοτήτων στο qrstuff.com, όπου μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε και ένα QR code). QR codes μπορείτε να τυπώσετε και να χρησιμοποιήσετε επάνω:

  • Στην συσκευασία των προϊόντων σας
  • Στις διαφημίσεις σας σε έντυπα (ξεφυλλίστε ένα από τα έντυπα στο αεροδρόμιο και θα καταλάβετε τι εννοώ)
  • Στο φυσικό σας κατάστημα (στα ράφια, σε προϊόντα, στην βιτρίνα σας)
  • Σε promotional υλικό
  • Στην προσωπική σας κάρτα

Δείτε ακόμη 37 σημεία στα οποία μπορείτε να τυπώσετε ένα QR code το οποίο θα παραπέμπει στις social media παρουσίες σας.

5) Με posters ή social media signs στο κατάστημά σας

Μιλώντας προηγουμένως για «γεφύρωμα» του φυσικού με τον online κόσμο, ένας απλός τρόπος να πείτε στους υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες σας ότι βρίσκεστε στα social media είναι να τους το δείξετε όταν σας επισκέπτονται στο κατάστημα ή την εταιρεία σας (στην βιτρίνα, την είσοδο, το ασανσέρ, το μενού). Αυτή την πρακτική χρησιμοποιούν πολύ συχνά τα ξενοδοχεία και γενικά οι υπηρεσίες εστίασης, προτρέποντας τους επισκέπτες να δηλώσουν την παρουσία τους στο κατάστημα μέσω του Facebook ή του Foursquare ώστε να πάρουν κάποια έκπτωση ή να κερδίσουν κάτι.

6) Μέσω των στελεχών της εταιρείας με τις ενέργειές τους στα social media

Αυτή η πρακτική θέλει λίγη προσοχή. Μια εταιρεία με 10 ή και παραπάνω στελέχη μπορεί σίγουρα να πολλαπλασιάσει την φωνή της στα social media και να προσελκύσει πολύ περισσότερους οπαδούς όταν τα στελέχη της εταιρείας μοιράζονται εταιρικές αναρτήσεις με τους φίλους τους ή με τα groups στα οποία συμμετέχουν. Θα πρέπει όμως να υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες σχετικά με το ποιος, τι και που το μοιράζεται.

7) Με πρόσκληση των προσωπικών σας φίλων στις εταιρικές σας παρουσίες στα social media

Και αυτή η πρακτική θέλει προσοχή. Το αν θα την χρησιμοποιήσετε εξαρτάται από το αν έχετε επιλέξει να διαχωρίσετε την προσωπική από την επαγγελματική σας παρουσία στα social media. Αν οι αναρτήσεις σας έχουν να κάνουν αποκλειστικά με τη προσωπική σας ζωή, μια ανάρτηση για την επαγγελματική σας σελίδα ίσως ξενίσει κάποιους από τους (κοντινούς σας) φίλους. Καλέστε μερικούς στην σελίδα σας, δείτε πως ανταποκρίνονται και πράξτε ανάλογα.

8) Κάνοντας tagging

Φέρτε τους: πως θα αυξήσετε τους οπαδούς σας στα Social Media (μέρος 1o)

Χρησιμοποιώντας το @ μέσα στο κείμενο μιας ανάρτησης μπορείτε να πληκτρολογήσετε (ακριβώς μετά το @) το όνομα της σελίδας σας στο LinkedIn ή ενός group στο Facebook ώστε όσοι δουν την ανάρτηση να μπορούν με ένα κλικ, στο link που θα έχετε δημιουργήσει μέσω του @, να το επισκεφθούν.

Εκτός από τις αναρτήσεις στο δικό σας προφίλ, σελίδα ή ομάδα, μπορείτε να κάνετε tagging όταν κάνετε αναρτήσεις στον «τοίχο» ενός φίλου σας, σε μια άλλη σελίδα ή σε μια ομάδα στην οποία ανήκετε. Μην το κάνετε όμως πολύ συχνά και, σε κάθε περίπτωση βεβαιωθείτε ότι τα περιεχόμενα της σελίδας σας ενδιαφέρουν τα μέλη του της ομάδας ή τους likers της σελίδας στον τοίχο της οποίας κάνετε το tagging.

Αν κάνετε εταιρικές εκδηλώσεις, βγάλτε φωτογραφίες, ανεβάστε τες στην σελίδα σας στο Facebook και ζητήστε από τους εικονιζόμενους να κάνουν tag τον εαυτό τους. Με αυτό τον τρόπο θα δουν την φωτογραφία (και την σελίδα σας) και οι φίλοι τους.

Βάλτε όσες από τις παραπάνω πρακτικές δεν έχετε ήδη χρησιμοποιήσει και σύντομα θα ακολουθήσει το 2ο μέρος του άρθρου με ακόμη περισσότερες τεχνικές για το πώς να αυξήσετε τους οπαδούς σας.




Paper Saver

Turn old printouts into a notebook.
25-11-2017 - 08:28
δείτε περισσότερα

SEVEN: The Days Long Gone

Thief-like isometric RPG by ex Witcher developers
24-11-2017 - 20:10
δείτε περισσότερα

R.

Emotional 6-axis life form, from the makers of the OP-1.
24-11-2017 - 19:11
δείτε περισσότερα

Zonerly

A cute timezone mac app for traveller, distributed team
24-11-2017 - 15:18
δείτε περισσότερα

Nebula Alarm Clock

Grow stars while you sleep and fight the urge to hit snooze.
24-11-2017 - 15:16
δείτε περισσότερα

Black Friday Sales Livestream

Real-time stream of Black Friday Cyber Monday weekend sales
24-11-2017 - 14:28
δείτε περισσότερα

Workspaces

Your things well-organized. Ready to open with one click.
24-11-2017 - 12:39
δείτε περισσότερα

Bandwidth Hero

Browser extension which saves data by compressing images
24-11-2017 - 12:35
δείτε περισσότερα

The Ultimate Black Friday Bundle

Discounts from 50+ services in digital and mobile
24-11-2017 - 11:13
δείτε περισσότερα

SaaS Friday

15 awesome SaaS deals for Black Friday
24-11-2017 - 11:10
δείτε περισσότερα