Πόσες Ημέρες έχεις να μπεις στο STARTUP.GR? Δες τι έχασες 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Συνέντευξη στο Startup.gr: Αναστασία Θεοδωρίδου - Γιάννης Γιοβάνης, Beeasy

Συνέντευξη στο Startup.gr: Αναστασία Θεοδωρίδου - Γιάννης Γιοβάνης, Beeasy
Ημερομηνία: 15/06     Εμφανίσεις: 6624

Αναστασία Θεοδωρίδου

Βιολόγος, με master στη Βιοτεχνολογία και στο Φαρμακευτικό marketing. Επι 10-ετία marketing manager σε Ιατρικό Οργανισμό.

Αντικείμενο στη beeasy: operation manager, εξυπηρέτηση πελατών, ανάπτυξη πωλήσεων, marketing.

 

Γιάννης Γιοβάνης

IT & Network Administrator, κάτοχος Cisco CCNA.  Με 10ετη εμπειρία στη διαχείριση δικτύων Πανελλαδικά. Εξειδίκευση στη μελέτη, κατασκευή & διαχείριση ενσύρματων & ασύρματων δικτύων.

Αντικείμενο στη beeasy: Κατασκευή Network Infrastructure in-house, διαχείριση δικτύου και ασφάλειας επικοινωνιών.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ BEEASY

  • Παροχή Vr Τηλεφωνικού κέντρου, για εξοικονόμηση λειτουργικού κόστους hardware
  • Υποδοχή εισερχόμενων κλήσεων με κείμενο υποδοχής κλήσης του πελάτη
  • Μεταφορά της κλήσης σε τηλεφωνικό αριθμό που μας υποδεικνύει
  • Διαχείριση ραντεβού
  • Εξερχόμενες κλήσεις για ενημέρωση ή ορισμό ραντεβού
  • Καθάρισμα και επικαιροποίηση βάσης δεδομένων πελατολογίου
  • Υπηρεσία fax 2 mail
  • Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Διαχείριση social media
  • Κατασκευή ιστοσελίδας
  • Συντήρηση ιστοσελίδας και διαχείριση Blog
  • Αποστολή newsletters
  • Δακτυλογράφηση και σύνταξη κειμένων, προσφορών κλπ.
  • Προετοιμασία παρουσιάσεων power point
  • Διαχείριση e-shop
  • Παραγγελιοληψία
  • Διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων & δράσεων κοινωνικής ευθύνης
  • Παροχή CLOUD υπηρεσίας ηλεκτρονικής Ατζέντας ραντεβού για έλεγχο σε πραγματικό χρόνο των κλήσεων και αιτημάτων των πελατών
  • Online πλατφόρμα για ταυτόχρονη διαχείριση των ραντεβού από τον πελάτη.
  • Custom made εφαρμογές διαχείρισης πελατολογίου

Γραμματέας εξ’ αποστάσεως – Τηλεγραμματεία: H beeasy προτείνει την outsourcing λύση…

Η γραμματειακή υποστήριξη εξ’ αποστάσεως – Τηλεγραμματεία beeasy (www.beeasy.eu)  είναι μια νέα επιχειρηματική προσπάθεια που ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη τον Μάιο του 2013.

Οι ιδρυτές της, Θεοδωρίδου Αναστασία και Γιοβάνης Γιάννης, δημιούργησαν μια υπηρεσία που απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες (Ιατρούς, Δικηγόρους, Μεσίτες, Λογιστές κλπ) και επιχειρήσεις, που έχουν ανάγκη διευρυμένου ωραρίου γραμματειακής υποστήριξης. Τους συναντήσαμε και μας μίλησαν για το καινοτόμο εγχείρημά τους.

Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση και συγκεκριμένα τη beeasy υπηρεσίες της;

Α.Θ: Οδηγηθήκαμε από την ίδια την εποχή και τις ανάγκες της, που επιβάλουν σε ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις να βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών με ταυτόχρονο περιορισμό των λειτουργικών εξόδων. Από την άλλη υπήρχε και η τεχνογνωσία, αλλά και η πολυετής εμπειρία στο χώρο της επικοινωνίας και της διαχείρισης πελατών, οπότε ο συνδυασμός ήταν ευνοϊκός.

Πως καταφέρνετε στη beeasy να προσφέρετε γραμματειακή υποστήριξη από απόσταση; Πως λειτουργεί η υπηρεσία;

Γ.Γ: Στη beeasy.eu εγκαταστήσαμε ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο συνδυάζεται αυτόματα με λογισμικό διαχείρισης πελατών, αλλά και με μία εύχρηστη online εφαρμογή για τον έλεγχο και τη διαχείριση σε πραγματικό χρόνο των κλήσεων και των ραντεβού μιας εταιρείας. Στη συνέχεια, επιλέξαμε συνεργάτες – γραμματείς με εκπαίδευση και εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών ώστε να μπορούν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου γραμματειακή υποστήριξη από απόσταση. Έτσι φτιάξαμε μια εύχρηστη και χρήσιμη υπηρεσία χαμηλού κόστους, που μπορεί κυριολεκτικά να λύσει τα χέρια σε μια σειρά επαγγελματιών.

Α.Θ: Σκεφτείτε έναν γιατρό ή έναν οδοντίατρο που θέλει απερίσπαστος να ασχοληθεί με τους ασθενείς του, αλλά δε θέλει να χάσει και τα τηλεφωνήματα του ιατρείου του. Επιπλέον θέλει να οργανώνει τα ραντεβού του χωρίς να μπλέκεται με εκτροπές σε κινητό, με ατζέντες και με τηλεφωνήματα σε ακατάλληλες ώρες. Για έναν τέτοιο επαγγελματία η Τηλεγραμματεία βελτιώνει και την ποιότητα της δουλειάς του και την ποιότητα της ζωής του, αλλά και την επαγγελματική του εικόνα προς τους πελάτες του.

Τι άλλο κάνει η γραμματεία beeasy;

Γ.Γ: Πέρα από την υποδοχή και διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων και των ραντεβού, η beeasy αναλαμβάνει ό,τι θα έκανε μια άριστα εκπαιδευμένη γραμματέας από το γραφείο σας σε πολύ χαμηλότερο κόστος:

  • Υποδοχή εισερχόμενων κλήσεων με το δικό σας κείμενο υποδοχής κλήσης με online πλατφόρμα για έλεγχο σε πραγματικό χρόνο των κλήσεων και αιτημάτων των πελατών σας
  • Μεταφορά της κλήσης σε τηλεφωνικό αριθμό που θα υποδείξετε
  • Διαχείριση ραντεβού με οnline πλατφόρμα για ταυτόχρονη διαχείριση από εσάς των ραντεβού σας
  • Εξερχόμενες κλήσεις για ενημέρωση ή ορισμό ραντεβού
  • Καθάρισμα και επικαιροποίηση βάσης δεδομένων πελατολογίου
  • Υπηρεσία fax 2 mail
  • Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, social media, Blog
  • Αποστολή newsletters
  • Δακτυλογράφηση και σύνταξη κειμένων, προσφορών κλπ.
  • Προετοιμασία παρουσιάσεων power point
  • Διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων & δράσεων κοινωνικής ευθύνης

Σε ποιους απευθύνεται η Τηλεγραμματεία beeasy;

Α.Θ: Η τηλεγραμματεία beeasy απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις που:

  • Δεν διαθέτουν το χώρο για εγκατάσταση τηλεφωνικού κέντρου ή γραφείου γραμματέως
  • Δεν διαθέτουν υποδομές τηλεφωνικού κέντρου και δε θα ήθελαν να δεσμεύσουν κεφάλαιο για κάτι τέτοιο
  • Παρουσιάζουν αυξομοιώσεις στην κίνηση του γραφείου τους
  • Χρειάζονται διευρυμένο ωράριο γραμματειακής εξυπηρέτησης
  • Επιθυμούν γραμματειακή υποστήριξη, περιορίζοντας το λειτουργικό κόστος και τις δεσμεύσεις που συνεπάγεται η ύπαρξη υπαλλήλου
  • Χρειάζονται συμπληρωματική υποστήριξη στην γραμματεία που διαθέτουν
  • Θέλουν να βελτιώσουν την εικόνα της εταιρείας τους αποφεύγοντας τις εκτροπές κλήσεων σε κινητά ή άλλα προσωπικά τηλέφωνα
  • Θέλουν να αξιοποιούν ποιοτικά τον ελεύθερο προσωπικό τους χρόνο
  • Θέλουν να αφοσιωθούν απερίσπαστοι στο κυρίως αντικείμενο της εργασίας τους

Γιατί να συνεργαστεί κάποιος με τη beeasy Τηλεγραμματεία και να μη προσλάβει κάποιον υπάλληλο;

Γ.Γ: Καταρχήν γιατί το κόστος είναι σημαντικά μικρότερο, δεδομένου και του ότι η υπηρεσία είναι 12-ωρη. Επιπλέον, υπάρχουν τόσα πολλά πεδία ευθύνης και υποχρεώσεων για έναν εργοδότη, που ενδεχομένως να τον αποτρέπουν από το να απασχολήσει προσωπικό.

Χρησιμοποιώντας μια Τηλεγραμματεία καταργούνται αυτές οι ευθύνες, καθώς δεν έχει να ανησυχεί για θέματα όπως χώρους γραφείων, κόστος του εξοπλισμού ενός γραφείου, εκπαίδευση του προσωπικού, ασφαλιστικές εισφορές, επίδομα αδείας, άδεια μητρότητας και μια σειρά από άλλες ευθύνες και δεσμεύσεις που θα ήθελαν μακροσκελή ανάλυση.

Αυτό σημαίνει πως η υπηρεσία σας … μειώνει τις θέσεις εργασίας;

Α.Θ: Θα έλεγα πως ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Η Τηλεγραμματεία beeasy συντελεί στο να αυξηθούν οι θέσεις εργασίας. Κι εξηγώ: Με τη γραμματειακή υποστήριξη από απόσταση, ένας επαγγελματίας που δουλεύει μόνος, μπορεί πλέον απαλλαγμένος από το βάρος της διαχείρισης κλήσεων, ραντεβού κλπ., να «τρέξει» περισσότερο για τη δουλειά του, να την αναπτύξει, να κερδίσει περισσότερα, να τη μεγαλώσει και έτσι να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Ανάμεσα σε αυτές και γραμματέα με φυσική παρουσία, εκτός από άλλους υπαλλήλους.

Γ.Γ: Αλλά και για εταιρείες που απασχολούν ήδη προσωπικό και τώρα με την κρίση δυσκολεύονται, μια Τηλεγραμματεία σαν τη δική μας μπορεί να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν το προσωπικό τους σε πιο παραγωγικές και αποδοτικές εργασίες, αφήνοντας σε εμάς το κομμάτι της γραμματειακής διαχείρισης και της υποστήριξης της δουλειάς τους. Έτσι και η θέση των υπαλλήλων διασφαλίζεται και στην επιχείρηση δίνεται η δυνατότητα ανάπτυξης, οργάνωσης και καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών της με διευρυμένο ωράριο. Τέλος, η Τηλεγραμματεία μπορεί να λειτουργεί συμπληρωματικά με μια γραμματεία γραφείου, στις ώρες αιχμής, ή σε διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, σε άδειες, ασθένειες κλπ.

Θα μου κοστίσει ακριβά μια Τηλεγραμματεία;

Α.Θ: Το σωστό ερώτημα θα ήταν: Θα μου κοστίσει ακριβά το να ΜΗΝ έχω συνεργασία με μια εξειδικευμένη Τηλεγραμματεία;

Εάν αναλογιστεί κανείς το πόσο χρόνο και πόρους εξοικονομεί, καθώς και την ευκαιρία που του δίνεται να αξιοποιήσει το χρόνο του στην ανάπτυξη της δουλειάς του και στην αφοσίωση στο κύριο αντικείμενό της, κατανοεί αμέσως πως το κόστος για την Τηλεγραμματεία είναι «ασήμαντο» συγκριτικά με τα οφέλη τα οποία προκύπτουν από την χρησιμοποίησή της.

Αν θέλετε να μην ακούνε οι πελάτες σας το … busy tone, και αν είστε … busy, τότε η beeasy είναι η επιλογή που θα σας λύσει τα χέρια!

Τι θα συμβουλεύατε τους νέους επιχειρηματίες που ξεκινούν ή θέλουν να ξεκινήσουν τώρα την επιχείρηση τους;

Α.Θ: Θα τους συμβούλευα να μη φοβηθούν ούτε την αγορά, ούτε τον εαυτό τους επειδή ανοίγεται μπροστά τους το αβέβαιο, άγνωστο μέλλον αλλά να δείξουν εμπιστοσύνη στο ένστικτο τους  και να κάνουν την προσπάθεια τους όσο το δυνατόν καλύτερα, γιατί αυτή μπορεί να είναι η αρχή μιας πετυχημένης επιχείρησης.

Βρείτε τους:

Website: www.beeasy.eu

Facebook

Twitter

Linkedin




Impocall

Really useful and simple iOS app to manage your calendar.
15-12-2018 - 10:05
δείτε περισσότερα

Paytouch

POS software to sell, manage and grow your business.
15-12-2018 - 10:02
δείτε περισσότερα

RaterFox for Chrome 2.0

The must-have Chrome extension for movie hunters
15-12-2018 - 10:01
δείτε περισσότερα

PowerSong

Find which songs make you run or cycle faster!
15-12-2018 - 10:00
δείτε περισσότερα

ListWithMe

Create and share editable lists in iMessage
15-12-2018 - 10:00
δείτε περισσότερα

Visibly

Nurture a culture of employee advocacy
15-12-2018 - 10:00
δείτε περισσότερα

Responsive Design Checker

Check how responsive is your website across device sizes
15-12-2018 - 10:00
δείτε περισσότερα

Git Butler

Automate GitHub pull request & issue workflows
15-12-2018 - 10:00
δείτε περισσότερα

SnoozYe

Put Kanye West news to sleep 😴
15-12-2018 - 10:00
δείτε περισσότερα

Kodi King

Board game of strategy played between friends, family & kids
15-12-2018 - 10:00
δείτε περισσότερα