31 επιχειρηματικές ομάδες εντάσσονται στον 4ο κύκλο του Προγράμματος egg της Eurobank

    Από: Startup Team

Με  πολύ μεγάλη επιτυχία και αριθμό ρεκόρ προκριθέντων ολοκληρώθηκε η διαδικασία επιλογής των νέων επιχειρηματικών ομάδων που θα συμμετάσχουν στον 4ο κύκλο του Προγράμματος Νεανικής Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας egg. Για πρώτη φορά στα τέσσερα χρόνια ζωής του egg, από τη διαδικασία αξιολόγησης προκρίθηκαν τριάντα μία (31) επιχειρηματικές ομάδες οι οποίες εντάσσονται στο Πρόγραμμα, και συγκεκριμένα στη φάση grow αυτού, για ένα (1) έτος, καλύπτοντας ευρύτατο φάσμα κλάδων της οικονομίας.

Οι 31 ομάδες που συμμετέχουν στο νέο κύκλο προκρίθηκαν μεταξύ 293 συμμετοχών και μετά από τέσσερα στάδια αυστηρής αξιολόγησης, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο και ολοκληρώθηκε τον Μάιο.

Οι επιχειρηματικές ομάδες θα εγκατασταθούν από τα τέλη Ιουνίου και για ένα χρόνο στο πλήρως εξοπλισμένο κτήριο του egg όπου θα απολαμβάνουν υποστηρικτικές υπηρεσίες, ουσιαστική επιχειρηματική κατάρτιση και πρόσβαση σε ένα δίκτυο διακεκριμένων μεντόρων, με σκοπό να μετατρέψουν την ιδέα τους σε επιχείρηση.

Συγκεκριμένα, οι επιχειρηματικές ομάδες που προτάθηκαν για ένταξη στο νέο κύκλο προέρχονται από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας, όπως ο Τουρισμός, το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, οι Aναδυόμενες Tεχνολογίες & Eφαρμογές Internet of Things (IoT), η Βιοτεχνολογία, η Πολιτιστική Bιομηχανία, οι Yπηρεσίες Υγείας, η Κοινωνική Επιχειρηματικότητα κ.α.

Οι φετινές συμμετοχές χαρακτηρίζονται από σημαντικές ποιοτικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τους αντίστοιχους προκριθέντες των προηγούμενων κύκλων  με σημαντικότερες:

  • Το ποσοστό των ομάδων του 1 ατόμου μειώθηκε από το 16,67% πέρυσι στο 12,90% φέτος.
  • Το ενδιαφέρον των επιχειρηματικών ομάδων για δέσμευση με φυσική παρουσία στο Πρόγραμμα, αλλά και για άμεση δημιουργία της επιχειρηματικής υπόστασης  σε βιώσιμη εταιρεία είναι σημαντικά αυξημένο.
  • Εντυπωσιακή αύξηση εκπροσώπησης της γυναικείας επιχειρηματικότητας, με το ποσοστό των προκριθεισών γυναικών να φτάνει φέτος το 36,36%  έναντι του αντίστοιχου 17,74% πέρυσι. Η σταθερή αναφορά και στήριξη  της γυναικείας επιχειρηματικότητας στο προφίλ του Προγράμματος έπαιξε καθοριστικό ρόλο στον διπλασιασμό των γυναικών στις επιχειρηματικές ομάδες.

Η σταθερά υψηλή συμμετοχή ενδιαφερομένων από την αρχή του Προγράμματος και ειδικότερα η πληθώρα αξιόλογων ολοκληρωμένων επιχειρηματικών σχεδίων για ένταξή τους και σ’ αυτό το νέο κύκλο αναδεικνύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο του egg και την σταθερή προσήλωσή του στην ποιοτική στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα καθώς και τη συνεισφορά του στη διαμόρφωση ουσιαστικών δυνατοτήτων για την επαγγελματική ανάπτυξη των νέων.

Στοιχεία προγράμματος

Το «egg – enter•grow•go» είναι μια πρωτοβουλία  Eταιρικής Kοινωνικής Eυθύνης της Eurobank, την οποία σχεδίασε και υλοποιεί με το Corallia, με στόχο τη δημιουργία ενός ευνοϊκού περιβάλλοντος για την τόνωση της νεανικής καινοτόμου  επιχειρηματικότητας.

Επιπλέον, μια σειρά κορυφαίων επιχειρήσεων και οργανισμών της ελληνικής και διεθνούς αγοράς συμμετέχουν ως χορηγοί και υποστηρικτές, παρέχοντας δωρεάν κρίσιμες υπηρεσίες και υποδομές υψηλού επιπέδου στις συμμετέχουσες επιχειρηματικές ομάδες.

Χορηγοί είναι οι: ALBA, Advocate Burson-Marsteller, Cisco, COSMΟΤΕ, Microsoft, PwC, The Hellenic Initiative και Xerox, ενώ Yποστηρικτές οι: ΕΕΔΕ, ImageFlow/Polycom, CEO Clubs, Critical Path, ImageFlow/Polycom, ΚΕΜΕΛ, Λέσχη Επιχειρηματικότητας, Odyssey, MPLegal, ΣΕΠΕ, S. Trivolis & Associates, Tribe και TUV Hellas.

Οι υποστηρικτικές δράσεις και τα εργαλεία του Προγράμματος περιλαμβάνουν:

  • Κτηριακή υποδομή με πλήρως λειτουργικούς και άρτια εξοπλισμένους συνεργατικούς γραφειακούς χώρους στο κέντρο της Αθήνας (Λ. Συγγρού 190, Καλλιθέα).
  • Συμβουλευτική καθοδήγηση (mentoring) από διακεκριμένα, καταξιωμένα πρόσωπα από όλο το φάσμα των κλάδων της οικονομίας και της επιστήμης.
  • Υποστηρικτικές υπηρεσίες «μίας στάσης» (one-stop-shop) για όλα τα καίρια θέματα εκκίνησης και λειτουργίας μιας επιχείρησης (όπως υπηρεσίες λογιστικής και εταιρικής διαχείρισης, διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, εταιρικής ταυτότητας και επικοινωνίας, προστασίας διανοητικής ιδιοκτησίας και νομικής κατοχύρωσης, τεχνικής υποστήριξης πληροφορικής και επικοινωνιών καθώς και οικονομικών συμβουλών και δικτύωσης με δυνητικούς πελάτες/στρατηγικούς επενδυτές).
  • Επιχειρηματική κατάρτιση μέσω προκαθορισμένου 3μηνου εντατικού προγράμματος εκπαίδευσης (“business bootcamp”) με στόχο να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τα απαραίτητα γνωστικά εργαλεία για την μετέπειτα πορεία τους.
  • Χρηματοοικονομικά εργαλεία και επιχειρηματική δικτύωση για τη στήριξη της επιχειρηματικής λειτουργίας και ανάπτυξης των νέων ομάδων και την ενίσχυση της οικονομικής βιωσιμότητάς τους κατά τα στάδια «εκκόλαψης» εντός του Προγράμματος.