CruiseInn-Celestyal Cruises: Το startup κρουαζιερόπλοιο αναχωρεί!

    Από: Startup Team

Η συμπαραγωγή του ThinkBiz και της Celestyal Cruises επανέρχεται για τρίτη χρονιά, ανανεωμένο δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη νέων startups στον Τουρισμό, την Οινογαστρονομία και την Ναυτιλία. Πρόκειται για στρατηγικούς τομείς που CruiseInn και Celestyal Cruises έχουν αναγνωρίσει ως «πυλώνες» ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία.

Στις 23 Ιουνίου αναχωρεί το πλοίο του CruiseInn για τον απόλυτο διαγωνισμό επιχειρηματικότητας του καλοκαιριού και μαζί του έχει το What’s Up.

Το CruiseInn έχει ήδη επιλέξει τους 30 συμμετέχοντες που θα απαρτίσουν το «πλήρωμα» του κρουαζιερόπλοιου της καινοτομίας και οι επιλογές είναι άκρως ενθαρρυντικές: 18 άνδρες και 12 γυναίκες, 15 business-minded και 15 developers, οι οποίοι θα σχηματίσουν ομάδες για να εργαστούν πάνω σε καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες.

Το CruiseInn φέτος θα εισάγει μία νέα καινοτομία, καθώς, σε στρατηγική συνεργασία με εταιρείες – ηγέτες στους προαναφερθέντες κλάδους, θα ανατεθούν στους συμμετέχοντες πραγματικά επιχειρηματικά «challenges», με σκοπό την δημιουργία νέων τεχνολογικών προϊόντων ή υπηρεσιών που έρχονται να καλύψουν νέες ανάγκες των αγορών ή να λύσουν ένα υπαρκτό πρόβλημα. Χωρίς αυτό, πάντως, να περιορίζει την ανάπτυξη νέων ιδεών των ίδιων των συμμετεχόντων! Έτσι, το CruiseInn στοχεύει στην σύνδεση των νέων επαγγελματιών με τις πραγματικές ανάγκες των επιχειρήσεων με σκοπό την δημιουργία συνεργιών και στρατηγικών συνεργασιών.

Φέτος το CruiseInn ταξιδεύει με το Celestyal Nefeli και θα επισκεφθεί  Σαντορίνη, Σμύρνη, Ναύπλιο, Χανιά, Ρόδο, Τσεσμέ και Μύκονο. Καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, μέντορες με εμπειρία σε συγκεκριμένους τομείς δημιουργίας ενός προϊόντος και ανάπτυξης μίας επιχείρησης θα θα υποστηρίξουν ενεργά τους νέους επιχειρηματίες. Μάλιστα, σε κάθε προορισμό θα έχουν την δυνατότητα να συνδεθούν με τα τοπικά οικοσυστήματα και να λάβουν feedback για το αν οι ιδέες τους μπορούν να δουλέψουν στην πράξη.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του CruiseInn δεν ολοκληρώνεται εκεί, καθώς την ημέρα της αναχώρησης θα πραγματοποιηθεί εκπαιδευτικό bootcamp, το οποίο με τη συμμετοχή νέων στελεχών από τον χώρο του τεχνολογικού και παραδοσιακού επιχειρείν θα προετοιμάσει τους επιβάτες του CruiseInn πάνω στα βασικά επιχειρηματικά concepts. Το πρόγραμμα και οι συμμετέχοντες μέντορες έχουν ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα και στα social media του CruiseInn.

Φέτος, μαζί μας θα είναι το WHAT’S UP για να υποστηρίξει τον διαγωνισμό. Το WHAT’S UP είναι πάντα κοντά στους φοιτητές και εκφράζει την καθημερινότητα τους. Στόχος του WHAT’S UP είναι να κινητοποιήσει και να εμπνεύσει τους φοιτητές να δραστηριοποιηθούν και να υλοποιήσουν τη δικιά τους επιχειρηματική ιδέα καθώς και να τους δώσει τα απαραίτητα εφόδια για να μπορέσουν να αδράξουν τη μέρα και να ζήσουν το κάθε τους ΤΩΡΑ. Γιατί ΤΩΡΑ είναι η ευκαιρία να κάνουν πράξη την ιδέα τους. Ούτε αύριο, ούτε κάποια στιγμή στο μέλλον αλλά ΤΩΡΑ. WHAT’S UP – Όλα είναι Τώρα!

Στο τέλος του ταξιδιού, οι ιδέες και τα πρωτότυπα που έχουν αναπτύξει οι ομάδες θα αξιολογηθούν από κριτική επιτροπή πάνω σε στόχους καθορισμένους από την αρχή του διαγωνισμού. Οι 3 καλύτερες ομάδες θα λάβουν υπηρεσίες επιχειρηματικής υποστήριξης από τους συνεργάτες του CruiseInn, ενώ το βραβείο για την νικήτρια ομάδα είναι χρηματικό έπαθλο 3.500 ευρώ από την Celestyal Cruises!

Φυσικά, μετά τo πέρας του διαγωνιστικού μέρους ακολουθούν στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης, τόσο με ειδικές εκδηλώσεις που οργανώνει η Celestyal Cruises στους χώρους του πλοίου, τόσο και στα νησιά προορισμούς της κρουαζιέρας με αποκορύφωμα την εκδήλωση έκπληξη που οργανώνεται στο νησί της Μυκόνου.

Το CruiseInn συνδιοργανώνεται από το ThinkBiz, τον πρώτο σύλλογο επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα με έδρα το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και την Celestyal Cruises, τη μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με αφετηρία τα ελληνικά λιμάνια.

Platinum χορηγός του CruiseInn 2017 είναι το What’s Up, το οποίο υποστηρίζει με αυτό τον τρόπο και έμπρακτα την φοιτητική επιχειρηματικότητα και την καινοτομία ανάμεσα στους νέους.

 

Χορηγοί του CruiseInn είναι οι εταιρείες Cisco Greece, Generation Y, e-food.gr και τα Aldemar Resorts.

 

Την αιγίδα τους προσφέρουν το Υπουργείο Τουρισμού, ο Δήμος Ρόδου, ο Δήμος Χανίων, ο Δήμος Μυκόνου, ο Δήμος Ναυπλιέων, η Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας, οι Έλληνες Κατασκευαστές Ναυτιλιακού Εξοπλισμού, το Ελληνικό Δίκτυο Επαγγελματιών Πληροφορικής, ο Σύνδεσμος Εταιριών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος, το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας και το Blue Growth.

 

Επιπλέον υποστήριξη και έπαθλα στους συμμετέχοντες του CruiseInn προσφέρουν το ACEin, το International MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Orange Grove, η Ένωση Λεμβούχων Σαντορίνης, τα ΚΤΕΛ Θήρας, το Mario, το mastihashop, η isMOOD, η Flashchat, η Moosend, η MECCA, η proto.io, το papaki.gr, η Reframe, η Treasure Lab, η Viral Loops, η Apivita, η Elbisco, η GAEA.

 

Οι διαγωνιζόμενοι θα εργαστούν σε ένα ειδικά διαμορφωμένο σαλόνι με την υποστήριξη της poofomania.gr.

 

Χορηγοί επικοινωνίας του CruiseInn είναι Η Καθημερινή, το FnB Daily, το Fortune Greece, η HuffPost Greece, το Newmoney, το Oneman, το Kariera.gr, το Rise και ο Best 92,6. Media partners είναι το επιχειρώ, το GetBusy, το SBC TV, το Portnet, το Startup.gr και το Skywalker. Χορηγοί της διαδικτυακής επικοινωνίας είναι το It’s Possible, το My Student Pass, το Neolaia, τοNeopolis, το StepUp και το Support Business.

 

Ακολούθησε το CruiseInn στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Let’s Get CruiseInn!