Πόσες Ημέρες έχεις να μπεις στο STARTUP.GR? Δες τι έχασες 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Το σχέδιο του Facebook να κατακτήσει την τηλεόραση μπήκε σε εφαρμογή

Το σχέδιο του Facebook να κατακτήσει την τηλεόραση μπήκε σε εφαρμογή
Ημερομηνία: 10/08     Εμφανίσεις: 900

Η νέα υπηρεσία Watch θα εξατομικεύει βίντεο και τηλεοπτικές παραγωγές.

To Facebook αποφάσισε να εισδύσει για τα καλά στα «χωράφια» του YouTube, του Netflix και των παραδοσιακών τηλεοπτικών δικτύων, καθώς ανακοίνωσε τη νέα υπηρεσία Watch, που θα προσφέρει στους χρήστες του μια μεγάλη ποικιλία βιντεοταινιών και άλλων παραγωγών (σόου, αθλητικών αγώνων κ.α.), μερικές από τις οποίες θα είναι παραγωγές του ίδιου του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου.

To Watch, που θα εμφανισθεί σύντομα στην ιστοσελίδα του Facebook, θα είναι εξατομικευμένο, έτσι ώστε κάθε χρήστης να μπορεί να ανακαλύπτει νέες τηλεοπτικές παραγωγές με βάση τις προτιμήσες των φίλων του. Όταν οι χρήστες θα ανοίγουν το Watch, τα τελευταία επεισόδια των αγαπημένων προγραμμάτων τους, θα τους περιμένουν.

Οι χρήστες θα αναρτούν και θα βλέπουν επίσης σχόλια για κάθε ταινία και θα μπορούν να ανταλλάσσουν απόψεις και κριτικές στη διάρκεια κάποιου επεισοδίου. Σε αυτή ακριβώς την κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ των φίλων «ποντάρει» το Facebook για να διαφοροποιηθεί από την εμπειρία παρακολούθησης βίντεο που προσφέρουν το YouTube και το Netflix.

Μέχρι σήμερα τα βίντεο στο Facebook είναι κυρίως ερασιτεχνικά ή μικρά αποσπάσματα από ειδησεογραφικούς οργανισμούς. Ενώ οι χρήστες επισκέπτονται το ΥοuTube ειδικά για να δουν βίντεο, αυτό δεν συμβαίνει στο Facebook.

Με το Watch, το Facebook φιλοδοξεί να περάσει σε ένα νέο επίπεδο, επιδιώκοντας να δελεάσει τα περίπου δύο δισεκατομμύρια μηνιαίων χρηστών του, ώστε να βλέπουν το κοινωνικό δίκτυο ως προορισμό για να δουν βίντεο. Πολύ περισσότερο που θα έχει και δικές του παραγωγές, δημιουργώντας έτσι νέες πηγές εσόδων μέσω στοχευμένων διαφημίσεων πριν και μετά από κάθε προβολή.

Στο YouTube οι χρήστες βλέπουν βίντεο πάνω από μία ώρα τη μέρα κατά μέσο όρο. Το Facebook δεν έχει αποκαλύψει ανάλογα στοιχεία ειδικά για την παρακολούθηση βίντεο από τους χρήστες του, αλλά σίγουρα θέλει να αυξήσει δραστικά το χρόνο που αφιερώνουν γι’ αυτό.

Το Watch αρχικά θα δοκιμασθεί μόνο στις ΗΠΑ και μετά θα είναι ευρύτερα διαθέσιμο, σύμφωνα με το BBC, το πρακτορείο Ρόιτερς και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης».

διαβάστε περισσότερα εδώ: fortunegreece.com



Startuphack V2

A community for startups to share and vote on the best links
18-12-2017 - 13:45
δείτε περισσότερα

Ideone

Compile and execute code online in 80+ programming languages
18-12-2017 - 13:42
δείτε περισσότερα

Darkwire.io

Instant encrypted web chat
18-12-2017 - 13:12
δείτε περισσότερα

Hiyo

Get real-time advice from strangers
18-12-2017 - 12:12
δείτε περισσότερα

The Perfect Grid

A creative’s guide to Instagram
18-12-2017 - 11:59
δείτε περισσότερα

Who Owes Me

App to remember who you borrowed money
18-12-2017 - 11:51
δείτε περισσότερα

Audilog

Turn any website of your choice into a podcast.
18-12-2017 - 11:51
δείτε περισσότερα

Rave Analytics

Discover market structure in real time
18-12-2017 - 11:47
δείτε περισσότερα

Zessoo

This wallet is made from leaves
18-12-2017 - 10:58
δείτε περισσότερα

Futuramo Tasks

Task management app for creative teams
18-12-2017 - 10:18
δείτε περισσότερα