Πόσες Ημέρες έχεις να μπεις στο STARTUP.GR? Δες τι έχασες 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Εσείς ξεκινήσατε να κάνετε remarketing; Αν όχι, σας έχουν ξεφύγει πολλά!

Εσείς ξεκινήσατε να κάνετε remarketing; Αν όχι, σας έχουν ξεφύγει πολλά!
Ημερομηνία: 11/10     Εμφανίσεις: 637
από: DevelopGreece DevelopGreece όλες οι αναρτήσεις του/της DevelopGreece DevelopGreece

Η DevelopGreece είναι μία νεοφυής εταιρεία που δημιουργήθηκε από νέους ανθρώπους με όραμα, ενθουσιασμό και καινοτόμες ιδέες. Kαθιερώθηκε χάρη στην εξειδίκευσή της στο Strategic Web Design, δίνοντας έμφαση στη μέγιστη δυνατή ικανοποίηση των αναγκών τόσο των πελατών της, όσο και των τελικών χρηστών του διαδικτύου. Η DevelopGreece εφαρμόζει αποτελε...

«Περιηγείστε σε ένα eshop και τελικά αποφασίζετε να διακόψετε την έρευνα αγορών σας. Παρόλα αυτά, το προϊόν που πριν λίγο αποφασίσατε να απορρίψετε εμφανίζεται παντού: σε προωθητικά banners, σε intro διαφημίσεις στο ΥouΤube, σε χορηγούμενες διαφημίσεις στο Facebook. Χωρίς δεύτερη σκέψη, επιστρέφετε στο eshop και τελικά ολοκληρώνετε την αγορά…».

Η παραπάνω ιστορία δημιουργήθηκε, με στόχο να παρουσιάσουμε με τον πιο απλό τρόπο την προωθητική πρακτική, που κερδίζει όλο και μεγαλύτερο έδαφος στον χώρο του eCommerce σήμερα, η οποία δεν είναι άλλη από το remarketing. Εσείς ξεκινήσατε να κάνετε remarketing; Αν όχι, σας έχουν ξεφύγει πολλά!

Τα Πλεονεκτήματα

Το remarketing αποτελεί μία από τις πιο αποτελεσματικές προωθητικές ενέργειες, καθώς επιφέρει θετικά αποτελέσματα, ανεξάρτητα από τον στόχο που ορίζετε κάθε φορά κατά τον σχεδιασμό μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Αυτό σημαίνει ότι, είτε επιθυμείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, είτε να διευρύνετε τη λίστα με τους subscribers σας ή ακόμα και να αυξήσετε τη δημοτικότητά σας, μπορείτε να το πετύχετε με την πρακτική του remarketing. Ποια είναι λοιπόν τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης Inbound Marketing στρατηγικής;

  1. Tο remarketing σάς επιτρέπει να μείνετε συνδεδεμένοι με το αγοραστικό σας κοινό, ακόμα κι όταν αυτό εγκαταλείπει το eshop σας. Λειτουργεί δηλαδή σαν ένα είδος διαρκούς υπενθύμισης μιας εταιρείας, των προϊόντων και των υπηρεσιών της. Επόμενο είναι λοιπόν η παραπάνω πρακτική να πολλαπλασιάζει τις πιθανότητες να ολοκληρώσει κάποιος χρήστης τις αγορές του.
  2. Με την πρακτική του remarketing, το brand σας κερδίζει όλο και περισσότερες online εμφανίσεις, οι οποίες οδηγούν σε αύξηση της δημοτικότητάς του. Κάθε φορά λοιπόν που κάποιος χρήστης συναντά το brand σας στο διαδίκτυο, αποκτά περισσότερη οικειότητα μαζί του και σταδιακά αναγνωρίζει το προϊόν σας ευκολότερα.
  3. Οι remarketing διαφημίσεις αποτελούν ένα από τα πιο δυνατά εργαλεία του Google Adwords, επειδή παρουσιάζουν μεγαλύτερα ποσοστά Click Through Rate(CTR) και Conversion Rate(CVR), σε σχέση με τα κλασικά display ads.

Πώς να κάνετε remarketing

Εάν ήδη προωθείτε μέσω Google Ads, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ενσωματώσετε στο websiteσας ένα μέρος κώδικα που θα προσθέτει αυτόματα, με τη βοήθεια των cookies, τους επισκέπτες της σελίδας σας στο remarketing κοινό που έχετε ορίσει. Μπορείτε να εξατομικεύσετε τον κώδικα, για να στοχεύετε κάθε φορά διαφορετικές κατηγορίες χρηστών (π.χ. τους επισκέπτες που δεν ολοκληρώνουν την αγορά  τους ή αυτούς που αφιερώνουν αρκετό χρόνο μέσα στο website σας).

Για να έχει θετικά αποτελέσματα μία remarketing καμπάνια, θα πρέπει να είναι στοχευμένη, δηλαδή άμεσα συνδεδεμένη με αυτό που αναζητούν οι επισκέπτες του site σας. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να περιέχει ελκυστικό περιεχόμενο, ώστε να δημιουργήσει στους χρήστες δεύτερες σκέψεις, που θα τους οδηγήσουν πίσω στη σελίδα σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε ένα ποσοστό έκπτωσης ή δωρεάν έξοδα αποστολής. Από την άλλη πλευρά, εάν ο στόχος σας είναι να τονώσετε τη δημοτικότητα του brand σας, μπορείτε να ορίσετε η διαφήμισή σας να εμφανίζεται για ένα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ώστε να εντυπωθεί καλύτερα στη μνήμη του χρήστη.

Τέλος, δεδομένου ότι τo remarketing αποτελεί μέρος των εργαλείων Google AdWords, σας δίνει τη δυνατότητα να αξιολογήσετε την απόδοσή του και να παρακολουθήσετε αναλυτικά το conversion tracking. Πρόκειται δηλαδή για ένα δυναμικό εργαλείο, που σας επιτρέπει αφενός μεν να έχετε τον απόλυτο έλεγχο των διαφημίσεών σας, αφετέρου δε να κατανοήσετε καλύτερα τη συμπεριφορά των επισκεπτών της σελίδας σας: τι είναι αυτό που τους ενδιαφέρει, τι είναι αυτό που τους απωθεί και τι είναι αυτό που προσελκύει τόσο την προσοχή τους, ώστε να παραμένουν περισσότερο στη σελίδα σας. Παρόλα αυτά, να θυμάστε πως οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να μπλοκάρουν τις remarketing διαφημίσεις, εγκαθιστώντας προγράμματα που αποτρέπουν την απόσπαση πληροφοριών που αφορούν τα ενδιαφέροντα και τις αναζητήσεις.

Εάν ενδιαφέρεστε να εντάξετε το remarketing στις τακτικές προώθησης της επιχείρησής σας, έχουμε τις κατάλληλες γνώσεις και τη στρατηγική, για να υλοποιήσουμε αποτελεσματικά όλα τα σχέδια σας!



Quick Pad

One device to rule them all
18-07-2018 - 21:02
δείτε περισσότερα

Startup School 2018 - from Y Combinator

Y Combinator’s free online course for startups
18-07-2018 - 17:00
δείτε περισσότερα

BotStar V2

Design, develop and train chatbots. Visually!
18-07-2018 - 15:13
δείτε περισσότερα

Bubble 2.0

Build and host web applications without having to write code
18-07-2018 - 15:00
δείτε περισσότερα

Effct

SAAS platform to help you publish audio content on Alexa
18-07-2018 - 12:48
δείτε περισσότερα

Water Intake Reminder

Android app that reminds you to drink, tracks hydration
18-07-2018 - 12:47
δείτε περισσότερα

Appbot

Tool to understand customer feedback across all channels
18-07-2018 - 12:39
δείτε περισσότερα

Invest Theory

See what others are trading. Get free stock alerts.
18-07-2018 - 12:33
δείτε περισσότερα

ARMeto

Video shooting app that plays in AR
18-07-2018 - 12:31
δείτε περισσότερα

Tododay

A to-do application based on "day".
18-07-2018 - 12:25
δείτε περισσότερα